Toon posts:

Warning bij iTunes startup

Pagina: 1
Acties:
  • 1.120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg sinds enkele maanden de volgende warning bij het starten van iTunes (7)

"iTunes Setup Assistant
Warning!
iTunes was not properly installed. If you wish to import or burn CDs, you need to reinstall iTunes."

Daarna klik ik op OK, en is er niks aan de hand. Herinstelleren heeft geen zin, en het is nu al een paar versies zo (draai nu de meest recente en Vista Home Premium)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Reinstall hem? Is het op een Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals vermeld, herinstelleren levert geen resultaat, ook niet nadat ik mijn hele pc had geformateerd afgelopen weekend. Het is op een pc, met Vista Home Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07
Gaat het hier om een 64-bits editie van windows vista?! Dit probleem had ik ook en was opgelost door de 32-bits te installeren.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb inderdaad 64-bit Vista. Maar deze heb ik legaal en OEM gekocht, dus zomaar 32-bit installeren is geen optie.
Neem aan dat meer mensen hier (dus) mee zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07
Dan ben ik bang dat je moet wachten tot Apple er 1 uitbrengt voor de 64-bits editie. (Voor zover ik weet is die er nog niet).

Dit staat overigens nog bij de systeem vereisten:
Vereisten voor Windows

* 32-bits-versie van Windows XP of Vista
* Windows XP Service Pack 2 of hoger vereist voor Apple TV

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Update je SPTD driver updaten naar >=1.45
http://www.duplexsecure.com/en/downloads (v1.50)
Pak uiteraard de 64 bits versie
Dear SPTD users!

To address issues reported in 1.43 Duplex Secure provided a hotfix: SPTD version 1.45.
Once all affected users confirm success we'll encourage all vendors to replace 1.43 with 1.45.

We have offered for downloads two files at http://disc-tools.com/download/sptdbeta
SPTD v1.45 (32 bit) and SPTD v1.45 (64 bit) - public beta versions and we would appreciate to learn your possible comments and questions here in our forum or by e-mail via our online message form to "SUPPORT" department:
http://www.duplexsecure.com/en/contact

Issues addressed:
- Fixed problem with burning programs based on GearASPI layer (e.g. iTunes)
- Fixed long delay problem in some programs, e.g. Ashampoo Burning Studio
- Fixed crash issue with WinAmp
- Fixed issues with some software tools like Exact Audio Copy, Nero and other programs using SPTI-based ASPI layer

Note:
------
"SPTDinst-v145-x86.exe": X86 (32 bit) Ver. 1.45 SHA-1 Check Sum:
48CF08682F29E3473892A3C4A2EB42149A93B5E7

"SPTDinst-v145-x64.exe": X64 (64 bit) Ver. 1.45 SHA-1 Check Sum:
974C38D587699215FA76ADA1059B9D129AA29F0F

[ Voor 1% gewijzigd door Counter-Strike op 25-10-2007 12:13 . Reden: Link aangepast naar final ipv beta versie ]

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanks, heb je update gedaa, toen iTunes opnieuw geinstalleerd, maar het "probleem" blijft.
Eigenlijk is het niet echt een probleem, want ik kan namelijk wel gewoon rippen met iTunes, het is alleen vervelend telkens zoi'n venstertje te krijgen, helemaal omdat het een pop-under is, dus eerst heb je het niet door, maar iTunes verschijnt maar niet...
Counter-Strike schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:01:
Update je SPTD driver updaten naar >=1.45
http://www.duplexsecure.com/en/downloads (v1.50)
Pak uiteraard de 64 bits versie

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Als dat niet werkt dan is het waarschijnlijk je GEARSoftware driver die roet in het eten gooit.

Deze vind je hier:
ftp://downloads.gearsoftw...Installer_AMD64_EM64T.exe

Als het goed is, is na installatie je probleem opgelost.

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Of koop een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!
Dat was 't!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoelt dit? :
haha :D . sorry, kon het niet laten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:50
Afgelopen middag heb ik iTunes 7.5 gedownload en geinstalleerd. Nu krijg ik tegen woordig de volgende melding op mijn vista 64 bit:

De iPod (Touch) kan niet worden gebruikt omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd. Voer het installatieprogramma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en installeer vervolgens de 64-bits versie van iTunes.

Nou heb ik even rondgezocht op de site van Apple maar ik kan nergens een 64 bit versie vinden, maar deze melding wekt toch echt de indruk dat deze zou moeten bestaan... Weten jullie misschien of er een 64 bits iTunes is en waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same problem here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb ook een mooie touch ipod gekregen, maar gebruiken kan ik hem (nog) niet. Ook 64-bit ultimate. Iemand een oplossing dat de ipod gebruikt kan worden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het schoppen van een oud topic met de melding "dat jij het probleem ook hebt" is niet echt nuttig.

Hebben jullie überhaupt de oplossing van Counter-Strike geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de oplossing van Counter-strike zorgt ervoor dat je itunes wel werkt, maar de melding dat je ipod niet kan gebruiken onder deze versie (x32) blijft overeind.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 3 personen van dit probleem last hebben daarom die kick. Maar dit vraagt natuurlijk niet om mensen die ook gaan roepen dat ze het probleem hebben, maar naar oplossingen.
Ik vond dit: http://www.tutorials-win.com/Vista/iTunes-wont-271448/ , maar dit werkte niet bij mij. Toch beweren zij dat ze de ipod kunnen verbinden met iTunes. Anders is het toch wachten totdat Apple eindelijk zover is dat ze de iTunes x64 uitbrengen.

• Pheebster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:30:
Ja, de oplossing van Counter-strike zorgt ervoor dat je itunes wel werkt, maar de melding dat je ipod niet kan gebruiken onder deze versie (x32) blijft overeind.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 3 personen van dit probleem last hebben daarom die kick. Maar dit vraagt natuurlijk niet om mensen die ook gaan roepen dat ze het probleem hebben, maar naar oplossingen.
Ik vond dit: http://www.tutorials-win.com/Vista/iTunes-wont-271448/ , maar dit werkte niet bij mij. Toch beweren zij dat ze de ipod kunnen verbinden met iTunes. Anders is het toch wachten totdat Apple eindelijk zover is dat ze de iTunes x64 uitbrengen.
Is er al meer bekend over een work around? Kan toch niet waar zijn dat een ieder met een x64 systeem zijn iPod Touch niet kan gebruiken?

Is er bijvoorbeeld een tool om toch de iPod te benaderen in 64 bit...bijvoorbeeld buiten iTunes om enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Laatst online: 20:47
iemand die mss nog iets nieuws weet over de x64 versie van Itunes. Ik had al veel afgezocht maar ook nog niks gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Laatst online: 20:47
Hier nog maar even bevestigen (aangezien ik er nergens anders iets over lees) dat de touch het nu perfect doet in vista x64 ultimate!
Pagina: 1