Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een vraag over het ram geheugen van mijn LAPTOP.
ik heb pinaccle studio 12 ( video editing software ) en dat hangt nog wel eens vast, en daarna doet hij het weer
even,. is het slim om meer ram toe te voegen op mn laptop? ik heb nu 2 gb. alvast bedankt!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Dat is lastig te zeggen zo.
Mijn ervaring met nog oudere versies is dat het functioneel mooie software is, maar dat het ontzettend instabiel is.
Voordat je er geheugen bij gaat prikken zou je eerst eens met bijvoorbeeld de taskmanager kunnen kijken wat de machine staat te doen als Pinnacle hangt.
Sowieso is het afhankelijk van processor en OS (32 of 64 bit) hoeveel geheugen je aan kan spreken.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Je geeft wat te weinig informatie om goed vast te stellen waar het aan ligt. Maar als je met Ctrl + alt + del naar taakbeheer gaat, kun je zien hoeveel geheugen er gebruikt wordt. Als dat continu op 2GB kan het inderdaad te weinig geheugen zijn.
te laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 01-12-2009 18:19 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Indien je niet alle geheugen gebruikt heeft het geen zin om meer bij te prikken.

En omdat er storing is met software, heeft bij prikken van geheugen geen zin, dan zal hij weer gaan vastzitten.

Heb je meer software die vastloopt of problemen geeft?
Alles schoon installeren en wat is er dan?
Andere versie installeren wat gebeurd er dan?
Virusvrij/spyware vrij?
Zoveel mogelijk verwijderen en dan weer testen?
Andere software gebruiken om film te bewerken?
Hebben meer mensen problemen met dit software, zoeken met google?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem dit stukje FAQ eens door: PMG FAQ

Daarmee kun je je eigen vraag beantwoorden :). Deze kan dus dicht.

Dit topic is gesloten.