Sommige advertenties uit de V&A sectie zijn kort nadat deze op status 'Verkocht' zijn gezet (of anderszins beeindigd zijn) niet meer op te roepen. Andere advertenties daarentegen, staan soms veel later nog online. Ik heb namelijk de neiging om interessante advertenties te bookmarken en deze later nog eens te bekijken. De laatste tijd echter, lijkt de bewaartermijn sterk verkort te zijn. Wordt de V&A sectie tegenwoordig vaker of sneller opgeschoond?
Aan de hand van Waarom kan ik mijn stokoude advertenties niet verwijderen?* is inderdaad de terugvindbaarheid na een bepaalde tijd verdwenen.
OK, duidelijk: advertenties zijn na twee maanden alleen nog door de verkoper in te zien.
Maar er zijn ook advertenties die na aanzienlijk minder tijd niet meer toegankelijk zijn. Zijn deze dan door de verkoper verwijderd, of zit hier een ander mechanisme achter?
Maar er zijn ook advertenties die na aanzienlijk minder tijd niet meer toegankelijk zijn. Zijn deze dan door de verkoper verwijderd, of zit hier een ander mechanisme achter?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Tijd terug zelf een paar embedded boardjes gekocht die redelijk 'uniek' zijn, waarvan de spec's op internet bijna niet te vinden zijn tenzij je weet wat voor chipset...CHiLL1972 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:58:
Sommige advertenties uit de V&A sectie zijn kort nadat deze op status 'Verkocht' zijn gezet (of anderszins beeindigd zijn) niet meer op te roepen. Andere advertenties daarentegen, staan soms veel later nog online. Ik heb namelijk de neiging om interessante advertenties te bookmarken en deze later nog eens te bekijken. De laatste tijd echter, lijkt de bewaartermijn sterk verkort te zijn. Wordt de V&A sectie tegenwoordig vaker of sneller opgeschoond?
Dat stond dus in die advertentie die alweer niet te vinden was

(met dank aan moto destijds wel gelukt
Maar waarom kan ik dan bijvoorbeeld deze ad (V&A aangeboden: Gigabyte GA-EX58-UD5) nog wel zien? Of deze (V&A aangeboden: OCZ Platinum XTC OCZ3P1600LV6GK)?
Ik snap het niet helemaal meer, geloof ik...
Ik heb wel op beide ads gereageerd, maar maakt dat ook verschil?
Ik snap het niet helemaal meer, geloof ik...
Zo te zien zijn verkochte advertenties wel zichtbaar, maar vervallen advertenties niet. Schijnbaar heb ik dat destijds zelf verkeerd begrepen, of er is nadien nog wat veranderd
[ Voor 34% gewijzigd door Orion84 op 01-12-2009 18:54 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Persoonlijk vind ik het ook veel beter, dat verkochte advertentie zichtbaar blijven, wanneer ik iets van een particulier via internet koop, check ik alles, wat er te vinden is en de advertentie--historie kan zeer veelzeggend zijn.
Pagina: 1