Bestaat er een truuk of module om een computer zich via een usb verbinding als externe schijf te laten voordoen?
Hetzij de hele schijf, of alleen een bepaalde map.
Dit wil ik graag omdat ik een TV heb die media afspeelt wat op een externe usb schijf staat. Normaal moet ik eerst spul van mijn laptop overkopieren en het zou fijn zijn die stap te kunnen overslaan. Ik kan er via google erg weinig over vinden omdat de resultaten vervuilt worden met externe schijven. (duh
)
Wat dan misschien ook zou kunnen is dat ik de NAS netwerkschijf als externe schijf gebruik, omdat het eigenlijk een mini linuxcomputer is. De netwerkschijf kan alles behalve via usb als externe schijf worden aangesloten.
Ik kwam wel dit tegen:
Hetzij de hele schijf, of alleen een bepaalde map.
Dit wil ik graag omdat ik een TV heb die media afspeelt wat op een externe usb schijf staat. Normaal moet ik eerst spul van mijn laptop overkopieren en het zou fijn zijn die stap te kunnen overslaan. Ik kan er via google erg weinig over vinden omdat de resultaten vervuilt worden met externe schijven. (duh
Wat dan misschien ook zou kunnen is dat ik de NAS netwerkschijf als externe schijf gebruik, omdat het eigenlijk een mini linuxcomputer is. De netwerkschijf kan alles behalve via usb als externe schijf worden aangesloten.
Ik kwam wel dit tegen:
Zelf heb ik geen Mac en geen idee hoe dat intern werkt, maar ik weet wel dat OSX op Unix is gebaseerd dus misschien geeft dat wat hoop.You can do this with Mac OSX on a Mac Laptop. You just shut the laptop down, plug it into the desktop via USB or FireWire, and then reboot the laptop while you hold down the letter "t"
[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 01-12-2009 04:58 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)