8800gts met kapot geheugen wel physics

Pagina: 1
Acties:

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Mijn 8800 gts is er van de week mee opgehouden en daarom heb ik een hd5870 besteld.
Deze 8800 heeft denk ik kapot geheugen want deze begon opeens allemaal rare tekens en streken door het beeld te geven. :(

Nou vraag ik mij af of ik deze als nog wel zou kunnen gebruiken voor physics? Als dit alleen werk voor de gpu zal zijn kan ik me voorstellen dat dat wel goed gaat. En hoe zal ik dit kunnen testen? met 3dmarks?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 11:32

M2M

medicijnman

weet je zeker dat het geheugen van je kaart wel kapot is? (en je bent je ervan bewust dat er wat eisen zijn als je physics naast een ATI kaart wilt gebruiken, zoals windows 7 en beperkte driver keuze)

-_-

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05 10:31

geerttttt

Manisch positief

Rare streken kan ook gewoon oververhitting zijn, heb je uberhaupt de temperaturen wel is gecontroleerd? En nagegaan of het zich regelmatig voordoet, of altijd. of pas na een tijdje gamen o.i.d.?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Hij begon er opeens mee en sinds dien doet die niets anders. Ik heb de temps niet gecontrolleerd maar hij was wel aardig heet ;).

Ik heb me er ook nog niet echt in verdiept icm met een ati kaart maar ik was benieuwd of de kaart daar nog nuttig voor kan zijn.

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-05 19:32
Ik kan je aanbevelen het volgende topic even door te lezen.
Er is een kans dat je je oude kaart vrij eenvoudig kan fixen.
Klik: Het doodgaan van G80GTX/Ultra kaarten

Verwijderd

daan! schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:13:
Ik kan je aanbevelen het volgende topic even door te lezen.
Er is een kans dat je je oude kaart vrij eenvoudig kan fixen.
Klik: Het doodgaan van G80GTX/Ultra kaarten
Dan moet die wel een 8800GTS 320 of 640 hebben en geen 1 met 512MB geheugen want dan verwacht ik niet dat bakken hem gaat repareren.

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Ik ga zeker even kijken het is namelijk een gts 640
Pagina: 1