Eén goedenacht
Allereerst mijn complimenten voor de MUE-functie (Multi User Edit
), mooi stukje werk. Er is alleen één puntje wat mij handiger lijkt: de topicstarter gewoon aangeven op de pagina's met topicoverzichten en het logo voor meerdere auteurs ervoor plaatsen.
Om wat ik bedoel visueel bij te staan heb ik een voorbeeldje gemaakt. Momenteel ziet het er zo uit als je vier topics onder elkaar hebt staan met allemaal meerdere auteurs:

Wat mij handiger lijkt is:

Ik heb gewoon wat random topicstarters gepakt die toevallig in de Active Topics stonden en eroverheen geplakt, dus er klopt niks van, maar het gaat om het idee.
Door het
-plaatje is het nog steeds duidelijk dat er meerdere auteurs zijn, maar heb je toch wat meer onderscheid. In de tooltip zouden de mede-auteurs weergegeven kunnen worden met bijvoorbeeld 'Mede-auteurs: Pietje93, jantje' of iets in die trend.
Bovendien staat er bovenin 'Topicstarter' en de mensen die erbij gezet zijn door middel van MUE zijn strikt genomen geen topicstarter(s), maar mede-auteurs
Maar dat ter zijde.
Allereerst mijn complimenten voor de MUE-functie (Multi User Edit
Om wat ik bedoel visueel bij te staan heb ik een voorbeeldje gemaakt. Momenteel ziet het er zo uit als je vier topics onder elkaar hebt staan met allemaal meerdere auteurs:

Wat mij handiger lijkt is:

Ik heb gewoon wat random topicstarters gepakt die toevallig in de Active Topics stonden en eroverheen geplakt, dus er klopt niks van, maar het gaat om het idee.
Door het
Bovendien staat er bovenin 'Topicstarter' en de mensen die erbij gezet zijn door middel van MUE zijn strikt genomen geen topicstarter(s), maar mede-auteurs
The devil is in the details.