Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FR] Topicstarter + icoon weergeven bij 'multi user edit'

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Eén goedenacht :)

Allereerst mijn complimenten voor de MUE-functie (Multi User Edit :P), mooi stukje werk. Er is alleen één puntje wat mij handiger lijkt: de topicstarter gewoon aangeven op de pagina's met topicoverzichten en het logo voor meerdere auteurs ervoor plaatsen.

Om wat ik bedoel visueel bij te staan heb ik een voorbeeldje gemaakt. Momenteel ziet het er zo uit als je vier topics onder elkaar hebt staan met allemaal meerdere auteurs:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dJtjnFaSnaQhwpUYIfz8zQSV/full.gif

Wat mij handiger lijkt is:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KOaru3vIykYznh6zR8PA3gRG/full.gif

Ik heb gewoon wat random topicstarters gepakt die toevallig in de Active Topics stonden en eroverheen geplakt, dus er klopt niks van, maar het gaat om het idee.

Door het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/multiauthor.png-plaatje is het nog steeds duidelijk dat er meerdere auteurs zijn, maar heb je toch wat meer onderscheid. In de tooltip zouden de mede-auteurs weergegeven kunnen worden met bijvoorbeeld 'Mede-auteurs: Pietje93, jantje' of iets in die trend.

Bovendien staat er bovenin 'Topicstarter' en de mensen die erbij gezet zijn door middel van MUE zijn strikt genomen geen topicstarter(s), maar mede-auteurs :P Maar dat ter zijde.

The devil is in the details.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, ook in de search levert dit dan weer een mooi lijstje op met wie de topic starter is.

Over het 'Topicstarter' bovenin was een LD Beta topic waarin dat afgeschoten werd :P

Mocht er puur in het icoontje trouwens de extra users komen te staan dan werkt dit dus niet meer in de oude layout omdat daar geen MUTI te zien is :Y) Zie ook: Meerdere auteurs plaatsingsdatum terug en icoontje

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, dat hadden we eerst inderdaad zo staan, maar aangezien de functionaliteit niet voor niets multi user edit heet, en we in theorie er dus vanuit kunnen gaan dat een groepje gebruikers samenwerkt, dus evenveel 'credit' verdient, vonden we het logischer om dit ook in de overzichten weer te geven. Helaas gaat 11 usernames van maximaal 15 tekens nogal een lap tekst opleveren, dus dat is geen optie. Daarom vonden wij het logischer om aan te geven hoeveel gebruikers er meewerkten, en deze informatie onder de tooltip te zetten. Je kan vast wel iets met firebug klussen waardoor het hetzelfde werkt als dat jij wilt, dat zal voorlopig de enige manier zijn om deze data aan te bieden gok ik. :)

Het zou uiteraard veel hipper zijn als je zelf aan kunt geven welke kolommen je wilt weergeven, maarja, er zitten maar 24 uur in een dag, en we hebben maar 1 crisp ;(

Long story short: won'tfix, sorry.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.