Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere auteurs plaatsingsdatum terug en icoontje

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Nu je in je topicoverzichten keurig ziet of een thread meerdere users heeft mis je bij die topics ineens de hover wanneer het topic gestart is. Zou in die span puur het [img=,,,,]http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/multiauthor.png[/url] icoontje de auteurs in de hover kunnen krijgen en de tekst 'x auteurs' weer de plaatsingsdatum?

Verder zou in de Tweakers layout hetzelfde icoontje (maar dan zonder 'het links van de normale namenlijst' staan van het icoontje) ook prima kunnen zonder storend te zijn, ik heb nu met m'n geïmporteerde stylesheet daar een icoontje neergezet en dat geeft net dat onderscheid die er in de NG-layout ook is.
Tweakers layout met multi-auteur icoontje Tweakers_NG layout met multi-auteur icoontje
Tweakers vs. Tweakers_NG

Voor de geïntereseerde:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
table.listing tr.multiauthor td.poster span {
background: transparent url(http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/multiauthor.png) no-repeat scroll 0 0 !important;
left: -20px !important;
padding-left: 20px !important;
}

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Juist bij topics waar meerdere auteurs bij zijn, zijn vaak grote topics, en dan boeit die startdatum weinig. Verder, oude templates worden minder gesupport, dus als je daar dat icoon wilt hebben, mag je lekker zelf daar css voor verzinnen, wij steken onze energie liever in vooruit kijken ipv. steeds weer stil moeten staan om alle oude templates bij te werken ;) Wontfix.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

* crisp was gewoon een stukje CSS vergeten :P

aparte titel op het plaatje kan niet omdat er gekozen is voor een achtergrondplaatje, en de startdatum is inderdaad toch vaak minder interessant

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.