Wanneer gaat dat logo weg?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ras schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:48:
[...]

Ik zeg toch juist dat Tweakers goed omgaat met kritiek? Jammer dat dit topic hierop een grote uitzondering is.
Waarom jammer, omdat de kritiek niet in dank afgenomen wordt? Tsja, veel kritiek kunnen hebben is een pluspunt, maar het is ook niet verkeerd om bepaalde grenzen te stellen. Soms is kritiek namelijk onzinnig, en dan is het imo niet nodig om net te doen alsof je het op prijs stelt.

Het hele logo interesseert mij overigens geen bal. Ja het past totaal niet bij de rest, maar zoiets kleins hindert je nou niet bepaald in het bekijken van forumtopics. Je ziet het notabene niet eens meer na 1x scrollen. Als dit al genoeg is om direct maar een topic over te openen.. damn.

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Wiethoofd schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:56:
[...]

Ehm, volgens mij is dit topic gestart omdat een net nieuw neergezet afbeeldinkje vanwege het winnen van een prestigieuze prijs niet werd gewaardeerd, en daar zijn ook de nodige steunbetuigingen van langs gekomen. Dat de rest wel gewaardeerd wordt is niet expliciet genoemd. :z
Iig wel door mij vernoemd ;). Maar zoals je zelf aangeeft. Het gaat om het logo'tje. Dat jullie website van het jaar zijn is geweldig. (nu wel weer genoeg geslijmt)
RoD schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:56:
[...]

Waarom jammer, omdat de kritiek niet in dank afgenomen wordt? Tsja, veel kritiek kunnen hebben is een pluspunt, maar het is ook niet verkeerd om bepaalde grenzen te stellen. Soms is kritiek namelijk onzinnig, en dan is het imo niet nodig om net te doen alsof je het op prijs stelt.
Het gaat om de manier waarop met die kritiek word omgegaan. Het is best mogelijk om de TS van een fatsoenlijk antwoord te voorzien, waarbij je een eigen mening kunt geven en zonder hem de grond in te trappen. Komt wel zo netjes en professioneel over. Zeker als je naam in rood/roze is afgebeeld.

[ Voor 1% gewijzigd door Ras op 29-11-2009 02:07 . Reden: groffe typo ;) ]

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ras schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:48:
[...]

Ik zeg toch juist dat Tweakers goed omgaat met kritiek? Jammer dat dit topic hierop een grote uitzondering is. Er word nergens in dit topic gezegd dat jullie werk niet gewaardeerd word. In tegendeel.
Er is een verschil tussen kritiek geven en gefundeerde kritiek geven; ergo, de toon maakt de muziek. Denk je niet dat met een topicstart als "Zoals de topic titel al doet vermoeden: 'Wanneer gaat dat logo van website van het jaar weg?'. Ik vind het nameljik nogal irritant." heel anders overkomt dan "Hey, ik zag dat jullie dat logo van website van het jaar dragen. Ik vind het nogal hinderlijk dat het zo prominent in beeld is, dus ik vroeg mij af of het logo over 2 maanden weggehaald wordt?". Technisch is de vraag hetzelfde, maar je moet ook tact kennen in het brengen van kritiek, en dat ontbreekt in de topicstart - hoewel het niet zo bedoeld is achteraf :)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ben 't er mee eens dat de TS wat subtieler had gekund maar zoals sommige hier tekeer gaan dan denk ik echt: als in 't echt iemand eens iets botter uit de hoek komt dan bedoeld, fakkel je die gene dan ook even lekker af.
Zou goed zijn denk ik voor sommigen om minder snel achter dingen iets negatiefs te zien/dingen te lezen die er niet staan.
zeef schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:26:
[...]

Woensdag 7 januari om 13:37 UTC +1.

Sorry hoor, we werken ons met z'n allen het hele jaar door het apelazerus om een goede service te verlenen. Als we daar dan voor beloond worden zijn we daar een heel klein beetje trots op en willen we daar een heel klein beetje mee pochen. Als dat teveel 'borstklopperij' is, als mensen hier al trots aankondigen dat ze die award lekker geblockt hebben, dan vraag ik me -in een moment van zwakte, teleurstelling en frustratie- af waar mijn collega's en ik in vredesnaam dag in dag uit mee bezig zijn.
Wacht ff hoor, waaruit word opgemaakt dat het probleem de 'borstklopperij' is?
Ik vind gewoon dat ding irritant, al stond er supergroot: TWOKKERS WEPSITE VAN UT JAAR!!!!!!!1111111
Maar was 't niet storend (dit triggert constant m'n aandacht namelijk, als of 't een knipperende advertentie is :P )
vond ik 't prima, ik had ook zo trots als een pauw geweest.
Wiethoofd schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:56:
[...]

Ehm, volgens mij is dit topic gestart omdat een net nieuw neergezet afbeeldinkje vanwege het winnen van een prestigieuze prijs niet werd gewaardeerd, en daar zijn ook de nodige steunbetuigingen van langs gekomen. Dat de rest wel gewaardeerd wordt is niet expliciet genoemd. :z
Waarom moet die :z draagt niet bij aan de discussie zo hè.
Verder lees je 't dan nogal negatief, niet WAAR het logo voor staat word niet gewaardeerd maar HOE het in de site geplaatst is.
Als we overal bij moeten zeggen wat wel goed is dan is het eind zoek.

[ Voor 10% gewijzigd door GoldenSample op 29-11-2009 02:21 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Ras schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:05:
[...]

Iig wel door mij vernoemd ;). Maar zoals je zelf aangeeft. Het gaat om het logo'tje. Dat jullie website van het jaar zijn is geweldig. (nu wel weer genoeg geslijmt)

[...]

Het gaat om de manier waarop met die kritiek word omgegaan. Het is best mogelijk om de TS van een fatsoenlijk antwoord te voorzien, waarbij je een eigen mening kunt geven en zonder hem de grond in te trappen. Komt wel zo netjes en professioneel over. Zeker als je naam in rood/roze is afgebeeld.
>:)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

:P dat lijkt wel een paars

en ik heb vanmiddag nog m'n monitor gekalibreerd

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Ras
  • Niet online

Ras

Haha :+ Evil. Wat kom ik toch professioneel over hè :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ras op 29-11-2009 02:18 ]

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ras schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:05:
Och, ik vind de replies helemaal niet zo schokkend eigenlijk.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GoldenSample schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:13:
als in 't echt iemand eens iets botter uit de hoek komt dan bedoeld, fakkel je die gene dan ook even lekker af.
Wel als zo iemand na drie vriendelijke opmerkingen nog steeds aan zijn punt vasthoudt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

TS heeft recht om zijn mening te uiten...

Ik (en vele anderen) zijn echter trots op deze prestatie; van mij mag het logo zeker blijven staan :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Ras schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:17:
[...]

Haha :+ Evil. Wat kom ik toch professioneel over hè :P
I can do worse })

• Ras
  • Niet online

Ras

Ben benieuwd wat eerder weg is. Misschien maar eens een topic over starten :P
Michael Knight schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:25:
TS heeft recht om zijn mening te uiten...

Ik (en vele anderen) zijn echter trots op deze prestatie; van mij mag het logo zeker blijven staan :)
Geweldige reactie, met die avatar van je :)

[ Voor 42% gewijzigd door Ras op 29-11-2009 02:59 . Reden: avatar weer weg ]

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-02 21:27

SECURITEH

Man of legend.

GoldenSample schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:15:
:P dat lijkt wel een paars

en ik heb vanmiddag nog m'n monitor gekalibreerd
Dan is er toch echt iets mis gegaan bij het kalibreren. :o

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

NMe schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:21:
[...]

Wel als zo iemand na drie vriendelijke opmerkingen nog steeds aan zijn punt vasthoudt.
tja je kan ook overdrijven imho, check de 3 postst die TS gemaakt heeft.

Hoop dat je bedoeld: bot blijft, want nu zeg je eigenlijk: ik vraag 3x of hij me gelijk wil geven en anders ie de sjaak. :P
SECURITEH schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:58:
[...]

Dan is er toch echt iets mis gegaan bij het kalibreren. :o
Schort idd nog wel wat aan maar 't is gewoon paars (hoop ik)

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:32
Wie zegt er dat ik niet trots ben op tweakers.net? Ik heb evengoed voor tweakers.net gestemd hoor, maar dat neemt niet weg dat ik het logo nog steeds slecht uitgewerkt vind.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:35
Ach, het logo is best netjes, staat niet megagroot iin beeld... en om eerlijk te zijn, het valt mij allang niet meer op dat dat logo er staat. Wat mij betreft blijft dat ding nog wel even staan hoor, geen probleem mee!

Life is what happens while you're busy making other plans

Verwijderd

t-town schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:41:
Wie zegt er dat ik niet trots ben op tweakers.net? Ik heb evengoed voor tweakers.net gestemd hoor, maar dat neemt niet weg dat ik het logo nog steeds slecht uitgewerkt vind.
En een heleboel mensen vinden dat 16-jarige ventjes niet zo'n grote mond horen te hebben. Maar daar ben je nou eenmaal puber voor. Dat betekent natuurlijk niet dat je ongestraft alles kan zeggen. Je merkt dat dat door een groot deel van deze community niet wordt gewaardeerd. Zeker niet als je eigenlijk amper actief bent op dit forum.

Als je in je topicstart even iets meer je best had gedaan om éérst uit te leggen dat je het niet vreemd vindt dat Tweakers.net trots is, had je heel wat meer begrip gekregen. En dan was dit topic eigenlijk ook helemaal niet nodig geweest.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:59:
En een heleboel mensen vinden dat 16-jarige ventjes niet zo'n grote mond horen te hebben. (...) Zeker niet als je eigenlijk amper actief bent op dit forum.
Waarom moet dit meteen op de man worden gespeeld? Lekker belangrijk hoe oud en hoe actief de TS is, dat heeft helemaal niets met zijn vraag te maken. Het gaat denk ik de verkeerde kant op als je alleen kritische opmerkingen zou mogen maken als je een bepaalde leeftijd en GoT-activiteit hebt bereikt.

Je kunt het met hem oneens zijn, prima, maar om nou te ranten dat '16-jarige ventjes niet zo'n grote mond horen te hebben'... Dat soort opmerkingen zijn de website van het jaar onwaardig ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Joost op 29-11-2009 11:15 ]

Ik ben helemaal geen stagiair

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
zeef schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:26:
[...]

Woensdag 7 januari om 13:37 UTC +1.
Dirk schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:30:
[...]

Je weet hoeveel gezeik je gaat krijgen als dat ding er om 13.38 nog staat? >:)

Exacte tijden zijn niet des tweakers, it's done when it's done! :P
Wacht maar tot de gebruikers erachter komen dat er pas in 2015 weer een woensdag 7 januari zal zijn _o-
t-town schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:41:
T.net kan er natuurlijk weinig aan doen dat het logo er zo uitziet.

[ Voor 41% gewijzigd door Grrrrrene op 29-11-2009 11:21 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

GWX schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:14:

Waarom moet dit meteen op de man worden gespeeld? Lekker belangrijk hoe oud en hoe actief de TS is, dat heeft helemaal niets met zijn vraag te maken.
Het was geen vraag, het was een typisch voorbeeld van puberaal, recalcitrant gedrag. Het was op de man omdat hij iets irritant vindt. En wat blijkt, veel mensen vinden zijn topic irritant. Ik geef er een verklaring voor.
Het gaat denk ik de verkeerde kant op als je alleen kritische opmerkingen zou mogen maken als je een bepaalde leeftijd en GoT-activiteit hebt bereikt.
Begrijpend lezen is ook vrij moeilijk. Als iemand ouder is of veel actiever wordt het natuurlijk net zo goed niet gewaardeerd. Het topic is echter beter te begrijpen en te classeren als je de context kent. En ja, leeftijd en community-ervaring zijn wat mij betreft erg relevant voor dit soort topics.
Je kunt het met hem oneens zijn, prima, maar om nou te ranten dat '16-jarige ventjes niet zo'n grote mond horen te hebben'... Dat soort opmerkingen zijn de website van het jaar onwaardig ;)
Ik zou hier vanalles op kunnen zeggen, maar ik kan er niks aan doen dat jij het niet snapt. Als jij het alleen maar negatief wilt uitleggen, prima.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:34:
[...]

Begrijpend lezen is ook vrij moeilijk. Als iemand ouder is of veel actiever wordt het natuurlijk net zo goed niet gewaardeerd. Het topic is echter beter te begrijpen en te classeren als je de context kent. En ja, leeftijd en community-ervaring zijn wat mij betreft erg relevant voor dit soort topics.
Sorry hoor, maar leeftijd is natuurlijk een beetje een bullshit argument, als de topicstarter z'n leeftijd niet in had gevuld in z'n profiel dan was er waarschijnlijk niemand geweest die had gevraagd hoe oud ie was, want zo onvolwassen of puberaal of wat dan ook was de startpost niet.

Maar nu omdat z'n leeftijd wel bekend is, en het een vrij jong iemand blijkt te zijn, vallen mensen daar ineens over.

The devil is in the details.

• Joost
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:34:
[...]

Het was geen vraag, het was een typisch voorbeeld van puberaal, recalcitrant gedrag. Het was op de man omdat hij iets irritant vindt. En wat blijkt, veel mensen vinden zijn topic irritant. Ik geef er een verklaring voor.

[...]

[...]

Ik zou hier vanalles op kunnen zeggen, maar ik kan er niks aan doen dat jij het niet snapt. Als jij het alleen maar negatief wilt uitleggen, prima.
Als je alleen maar een verklaring zou willen geven voor de reactie van sommigen hier, zou dat uiteraard prima in minder negatieve bewoordingen kunnen :P

Ik zie overigens echt niet in waarom leeftijd en community-ervaring relevant zijn, dat komt op mij toch over alsof je eerst een bepaalde 'status' moet hebben bereikt om te mogen klagen. Dat lijkt me niet echt wat je zou moeten willen op een forum dat openstaat voor iedereen. In het geval van community-ervaring in het bijzonder: je moet niet vergeten dat Tweakers.net ook een (uitstekende ;) ) frontpage heeft waar veel mensen komen die niet op het forum actief zijn, en het lijkt me dat die ook hun zegje mogen doen?

Verwijderd

Mute schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:47:

Sorry hoor, maar leeftijd is natuurlijk een beetje een bullshit argument, als de topicstarter z'n leeftijd niet in had gevuld in z'n profiel dan was er waarschijnlijk niemand geweest die had gevraagd hoe oud ie was
Kennelijk was iemand wel geïnteresseerd in dat soort informatie om het topic in de juiste context te kunnen plaatsen. Nee, dat soort dingen vraag je niet, dat klopt. De informatie was echter wel gewoon beschikbaar.
want zo onvolwassen of puberaal of wat dan ook was de startpost niet.
_O-
Maar nu omdat z'n leeftijd wel bekend is, en het een vrij jong iemand blijkt te zijn, vallen mensen daar ineens over.
Ik val niet over zijn leeftijd, ik val over de lompheid van dit topic.
Zijn leeftijd verklaart een hoop en zie ik als een verzachtende omstandigheid.
GWX schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:53:
Als je alleen maar een verklaring zou willen geven voor de reactie van sommigen hier, zou dat uiteraard prima in minder negatieve bewoordingen kunnen :P
Het zou kunnen, maar ik vond het zo iets duidelijker.
Ik zie overigens echt niet in waarom leeftijd en community-ervaring relevant zijn, dat komt op mij toch over alsof je eerst een bepaalde 'status' moet hebben bereikt om te mogen klagen. Dat lijkt me niet echt wat je zou moeten willen op een forum dat openstaat voor iedereen.
Iemand die op de eerste dag over het beleid klaagt neem ik niet serieus. Iemand die weinig post, neem ik weinig serieus. Iemand die veel post neem ik onder verder gelijke omstandigheden serieuzer. Kortom, ik vind het wel degelijk belangrijk wie er eigenlijk iets zegt. En ik ben echt niet de enige. Het is politiek correct doch ook gezwets als je zegt dat het niet uitmaakt.
In het geval van community-ervaring in het bijzonder: je moet niet vergeten dat Tweakers.net ook een (uitstekende ;) ) frontpage heeft waar veel mensen komen die niet op het forum actief zijn, en het lijkt me dat die ook hun zegje mogen doen?
Die zouden het waarschijnlijk houden bij een keertje klagen onder het betreffende nieuwsitem.

En onder "zegje mogen doen" versta ik iets anders dan een topic van net 2 regels.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:06:
Kennelijk was iemand wel geïnteresseerd in dat soort informatie om het topic in de juiste context te kunnen plaatsen. Nee, dat soort dingen vraag je niet, dat klopt. De informatie was echter wel gewoon beschikbaar.
Aangezien ik die iemand was toch nog een reactie :P
Ik heb het profiel van TS idd bekeken, eigenlijk meer om de kijken hoe lang/actief hij al lid was dan om de leeftijd te achterhalen.
Maar come on, als je je op je 16e al druk maakt over dit soort dingen dan breekt mijn klomp gewoon een beetje :X.
Verder ga ik met Cheatah mee, de leeftijd zal me verder een rotzorg zijn en een beetje jeugdige onbezonnenheid kan ook geen kwaad maar de insteek van de TS gaat me gewoon een stap te ver.

• Snippertje
  • Laatst online: 19:36

Snippertje

Light up your life

http://nl.smscity.com/ is ook website van het jaar kennelijk :P?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Inderdaad ja, in de categorie Telecom. Je punt is :?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 29-11-2009 12:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Joost
RobIII schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:41:
[...]

Dat ze met die icon de indruk wekken verkozen te zijn tot 'Website van het Jaar' in het algemeen 8)7

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
GWX schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:45:
[...]

Dat ze met die icon de indruk wekken verkozen te zijn tot 'Website van het Jaar' in het algemeen 8)7
Bijbanen.nl heeft het
OnlineSoccerManager.nl heeft het
Hogeschool Utrecht heeft het
iBood.nl heeft het
PSV.nl heeft het
Kika.nl heeft het
Gay.nl heeft het

En dat allemaal op 't eerste oog... De rest zal 't vast ook ergens hebben staan.
En ze hebben allemaal evenveel recht er op. Ze zijn allemaal website van 't jaar (in hun categorie). Dat T.net de 'overall' winnaar is is toch alleen maar mooi meegenomen?

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 29-11-2009 12:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• NMe
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RobIII schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:41:
[...]

Dat dat logo hoort bij de algehele winnaar en niet bij smscity. :P Tenzij het uiteraard netjes wordt aangegeven welke categorie het betreft zoals iBOOD doet.

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 29-11-2009 12:59 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Ik hoop dat dit topic geen voorbode is van de kwaliteit in 2010 :N

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NMe schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:58:
[...]

Dat dat logo hoort bij de algehele winnaar en niet bij smscity. :P Tenzij het uiteraard netjes wordt aangegeven welke categorie het betreft zoals iBOOD doet.
iBOOD doet 't inderdaad netjes, maar ik weet niet zo zeker of je "verplicht" bent die categorie er (ook nog eens) bij te vermelden. An sich zijn ze allemaal website van 't jaar binnen hun categorie. En ik kan me prima voorstellen dat ze nét zo trots zijn als wij en dus gewoon dat logo op hun site zetten.

Ik heb zelf ooit bij een "website van het jaar" toko gewerkt en daar werd ook dit logo online gezet; AFAIK was dat gewoon volgens de regels en zijn er geen aparte "categorie logo's".

Als er dan toch een apart logo zou moeten zijn zou dat voor de 'overall winnaar' (wij dus dit jaar) moeten zijn IMHO.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 29-11-2009 13:09 ]

Over mij

• Haan
  • Laatst online: 12:14

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:00:
Ik hoop dat dit topic geen voorbode is van de kwaliteit in 2010 :N
Hoezo?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
NMe schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:58:
[...]

Of dat dat "lelijke" plaatje voorbehouden is voor de categorie winnaars en dat de overall winnaar best eens op zoek mag gaan naar een mooier plaatje ;)

Gewoon popup / popunder op elke page met dat mooiere plaatje op 1600x1200, instellen als standaard achtergrond voor FP en Forum.

Dan na een dag nogmaals kijken of TS het huidige plaatje zo erg vindt ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Valt me mee dat ze dat plaatje zelf hosten, want verder is 'ie byte voor byte hetzelfde als degene die wij zelf hebben geproduceerd, en nee, da's geen stock plaatje.. 7(8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het is wel lollig dat die sites die niet netjes de categorie erin zetten wel linken naar websitevanhetjaar.nl en daar staat heel groot "Tweakers.net verkozen tot ‘Website van het Jaar 2009’" >:)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Ik vond zelf die populariteitswedstrijd niet zo heel boeiend (tweakers is dit jaar het beste in mensen zo ver krijgen om op hun te stemmen, so what?) en de manier van stemmen trekken net ff te. Maar goed als je iets wint mag je daar best trots op zijn.

Dat logotje viel mij ook meteen op, maar echt irritant zou ik het al niet eens willen noemen. Het is puur opvulling van ruimte die anders wit blijft, en kost dus geen enkele extra ruimte, en zit dus niemand in de weg. Of je het nu mooi vind of niet, wat doet het er toe? Dan kijk je er maar lekker overheen. Om dan op zo'n botte manier als de TS te gaan vragen wanneer dat irritante logotje weggaat gaat m.i. veel te ver en ik kan me de reactie van een aantal redactieleden hier dan ook heel goed voorstellen, vooral de reactie van Zeef over een welbestede zaterdagmiddag en dan dit topic zien is tekenend. T.net is misschien niet altijd helemaal 100% de meest perfecte website die we ons met z'n allen voor kunnen stellen, maar wij tweakers kunnen soms ook echt een stelletje beroepszeikerds zijn, dat is ongelofelijk.

Het is een fantastische site die een mooie prijs gewonnen heeft, dat mag wat mij betreft ook wel eens gezegd worden. :)
Pagina: 1 2 Laatste