Toon posts:

[Vraag] Graag wat advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medewezens,

Ik heb behoorlijk rondgezocht, zelfs bij Dell en HP maar ik heb niet gevonden wat ik zocht. Ook heb ik hier gezocht maar niets gevonden of zo drastisch verouderd dat ik er niets aan heb.

Ik ben namelijk op zoek naar een laptop die ik even kan gebruiken tot ik genoeg geld heb om een high-end gaming pc te kopen. Ik zou graag een laptop willen die aan de volgende eisen voldoet:

- Maximaal €200,-

Dat is het. Ik kan gewoon geen laptop vinden die goedkoper is dan 200 euro.
Kan iemand mij misschien helpen met waar ik er een kan vinden?

Er hoeft geen besturingssysteem op te staan aangezien is er toch direct Ubuntu op knal ;)

Alvast bedankt!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 11:07
Dat ga je nieuw niet redden denk ik 2de hands op marktplaats maak je misschien nog een kans

apt-get moo

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Je hebt gelijk, geen laptops van minder dan 200 euro!

www.marktplaats.nl
www.2ehands.nl
http://tweakers.net/aanbod/

Heel veel succes!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-02 12:25

Anno

Griefmaker#2862

Heb je al in V&A gekeken ?

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 17:18
Inderdaad, nieuwe netbook of tweedehands laptop is ook het beste dat ik kan bedenken ...

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 15:57

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:11:
Hallo medewezens,

Ik heb behoorlijk rondgezocht, zelfs bij Dell en HP maar ik heb niet gevonden wat ik zocht. Ook heb ik hier gezocht maar niets gevonden of zo drastisch verouderd dat ik er niets aan heb.

Ik ben namelijk op zoek naar een laptop die ik even kan gebruiken tot ik genoeg geld heb om een high-end gaming pc te kopen. Ik zou graag een laptop willen die aan de volgende eisen voldoet:

- Maximaal €200,-

Dat is het. Ik kan gewoon geen laptop vinden die goedkoper is dan 200 euro.
Kan iemand mij misschien helpen met waar ik er een kan vinden?

Er hoeft geen besturingssysteem op te staan aangezien is er toch direct Ubuntu op knal ;)

Alvast bedankt!
Volgens mij heb je meer eisen, aangezien je eerder in je post zegt dat je wat gevonden hebt, maar dat tie zo drastisch verouderd is dat je er niets meekunt. Wellicht iets specifieker vermelden waarom je er niets aan had?

Basement Bios ---- Exo-S

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

een pentium mmx met 32 mb ram en 100 MB hdd? ohja, 16 bits kleuren..? hehehe

ik snap dat ie wel iets meer wil dan een low end p3, daar valt amper nog op te internetten met de met flash volgepropte websites van tegenwoordig...

Verwijderd

Topicstarter
@ Mystikal, Met verouderd bedoelde ik meer de posts zelf (2007) waardoor de links niet meer werken.
@ Obiter Dictum, Ook bij de pricewatch stond niets, 230 is het goedkoopste.

Ga toch maar eens op marktplaats kijk oid.

Verwijderd

Misschien dat je hier wat "inspiratie" kunt opdoen?
Pagina: 1