Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
werkt goed.oisyn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:02:
Het is weer zover. Dit probleem is al eerder naar voren gekomen: \[forum/bug] '\[' tekens binnen code tags worden geescaped
Een [ in een post in een code tag wordt dus geescaped. Quote mij maar.
code:
1 bladiebla [ yadda yadda
test quote.oisyn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:02:
Het is weer zover. Dit probleem is al eerder naar voren gekomen: \[forum/bug] '\[' tekens binnen code tags worden geescaped
code:
edit :
Zo te zien wel he
[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 25-11-2009 13:03 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
.edit: grappig dat het alleen in het tweede stukje gebeurt.JanDM schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:30:
Wie weet trouwens uit z'n hoofd wat de uitvoer is van:
PHP:
1 2 3 4 5 <?php $a = array('foo'); $b = $a; $b[0] = 'bar'; echo $a[0];
en
PHP:
1 2 3 4 5 $a = array('foo'); $c =& $a\[0]; $b = $a; $b\[0] = 'bar'; echo $a\[0];
Ik dacht dat een reference in PHP intern een pointer naar dezelfde struct is. Blijkbaar gebeurt er meer?
Weet iemand hoe dit komt?
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2009 13:03 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ook deze gaat goed..oisyn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:02:
PHP:
En jouw quote lijkt ook goed te gaan?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
ok je moet dus meerdere code tags hebben
En er moet ook een ] in voorkomen..oisyn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:02:
code:
1 bladiebla [yadda] yadda
code:
1 bladiebla \[yadda] yadda
[ Voor 68% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2009 13:28 ]
1
| [metlangeclosetag] |
1
| [metkorteclosetag] |
[ Voor 25% gewijzigd door Matis op 25-11-2009 13:30 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Intentionally left blank
Hoe dan? Je weet dan toch niet bij welke die laatste short-close tag hoort? Of kan je dan in je parser direct bijhouden welke tags wel accepted zijn?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
I agree, maar jij kent de React parser niet.oisyn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:59:
Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat het nu in de tokenizer is geïmplementeerd, en dat je het dan vervolgens ná de parser wilt fixen, terwijl het mij eigenlijk gewoon het makkelijkst lijkt om in de parser zelf het hele probleem aan te pakken
Intentionally left blank
Overigens vind ik het sowieso vreemd dat er überhaupt geescaped wordt. Typisch wil je dat alleen bij content die elders vandaan komt waar geen rml tags voor geparsed moeten worden, zoals usernames en topictitles. Gewoon maar een hele post gaan zitten escapen is onzin.
Blij toecrisp schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:21:
[...]
I agree, maar jij kent de React parser niet
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2009 14:24 ]