Hoe lang kan een topic openblijven...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
als er zoveel in gespamd kan worden :? Ik doel op het topic iBOOD hunt bezig! dat in het Shopping Forum staat.
Er staat zelfs een duidelijke topicwarning die compleet genegeerd wordt.

Ik heb er al meerdere TR's voor aangemaakt omdat ik me vreselijk stoor aan die posts die niets toevoegen. Zelfs in het 'kleine mededelingen topic' in de HK is het minder 'spammerig'. Waarom is hier nog niks aan gedaan? Worden de touwtjes losser in de handen genomen of wordt er niks met de TR's gedaan.

* Outerspace vraagt het zich af.

ook vraag ik me af of dit in LA hoort :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och ja, spam zou ik het niet perse willen noemen. Het is een soort aanbiedingen topic. Bij gebrek aan een publiekelijke algemeen aanbiedingen topic is er -denk ik- een nieuwe topic gestart op een plek waar iedereen toegang toe heeft (dus geen SG en geen HK). Het vervelende hieraan is dat hiervoor van tevoren geen overleg is geweest met de SF crew (om de een of andere rare reden was deze niet beschikbaar). Zeef heeft wel wat fantastisch werk geleverd tot diep in de nacht (waarvoor oneindig veel hulde), maar ik heb hem nog niet gesproken, dus weet niet welke motieven hij heeft gebruikt.

Mijn strekking zou zijn om mensen een uitlaatklep te geven voor een dergelijk iBood festijn, maar dan wellicht op een andere plek (intern overleg noodzakelijk). Als geen enkele mod een dergelijk topic wil faciliteren dan rest ons niets anders dan doorsturen naar fora waar de mogelijkheid tot slowchat bestaat (mits deze online zijn >:) , wow dat is een dubbele flame).

Rest mij te zeggen, dank voor je TRs. Ik heb ze voor het sluiten van het topic allemaal gelezen en je ziet wat ik met het commentaar heb gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:41:
Och ja, spam zou ik het niet perse willen noemen. Het is een soort aanbiedingen topic. Bij gebrek aan een publiekelijke algemeen aanbiedingen topic is er -denk ik- een nieuwe topic gestart op een plek waar iedereen toegang toe heeft (dus geen SG en geen HK). Het vervelende hieraan is dat hiervoor van tevoren geen overleg is geweest met de SF crew (om de een of andere rare reden was deze niet beschikbaar). Zeef heeft wel wat fantastisch werk geleverd tot diep in de nacht (waarvoor oneindig veel hulde), maar ik heb hem nog niet gesproken, dus weet niet welke motieven hij heeft gebruikt.
Ik begrijp dat jullie hier niet al te vrolijk van worden.
Ook ik heb in dit toppic wel wat dingen lopen roepen en me dus schuldig gemaakt aan het in stand houden van het toppic.

Waarom en niemand een vraag heeft gedaan bij de SF crew of het toegestaan is of niet, is denk ik omdat je bij iboodhunt niet van te voren weet wanneer deze plaats zal vinden en die om 00.00 uur zijn aanvang heeft.
Op dat moment ververst de dagelijkse aanbieding van ibood namelijk.
Kan mij voorstellen dat ook SF crew zo nu en dan eens niet achter de pc wil zitten en zelf een beetje te ontspannen.

Toch bedankt dat we een 'uitlaapklep' hebben mogen gebruiken!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
Het is vrij simpel, het topic liep al toen ik 'm in de smiezen kreeg. Moven of een slotje heeft alleen maar een waterbed effect : er komen nieuwe topics. Dus heb ik er voor gekozen om dat topic open te laten maar gepoogd om de mensen een beetje (kuch :X) bij te sturen. Dat heeft een tijdje aardig effect gehad maar om 05.00 uur zat ik er ook volledig doorheen. Helaas was er op dat moment niemand anders beschikbaar om de puin te ruimen. So be it.

Dan maar open laten en het topic laten vullen en na de hunt een slotje. Liever alle crap bijelkaar in een topic dan op diverse plekken. Heb nog een move naar de HK overwogen maar omdat er relatief veel nieuwe mensen in aan het posten waren zonder HK XS leek me dat niet effectief. Dat had gezorgd voor een topic in de HK dat gemonitord moest worden plus een of meer topics op andere plekken.

De volgende keer gaan we het gewoon zo weer doen. Een topic waar je centraal over de hunt kan kletsen met daarbij wel het verzoek om de ergste OT crap achterwege te laten. Verbieden gaat me veel te ver en die hunt is ook maar een of twee keer per jaar. Gelukkig maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Er zijn imo wel manieren om het tegen te gaan of er iets 'leuks' mee doen :) Ik noem het 'gele mededelingen' balkje bovenin naar een verwijzing naar een chatchannel (#ibood op Tweakers.net). Aan de andere zijde is het inderdaad maar een paar keer per jaar raak en zijn dit soort omleidingen niet nodig.

En :r op dat fotootje :/

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 25-11-2009 13:54 . Reden: typo ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb begrepen is dat er wel een indicatie is gegeven van wanneer ie ongeveer ging beginnen. Als je de interesse hebt, dan kun je de OP zelfs van tevoren al maken. Wij kunnen hem dan even parkeren in een besloten deel en verplaatsen wanneer ie actueel wordt. Maar goed, dat is voor een volgende keer.

We hebben in het recente verleden (zolang draag ik mijn vrije tijd nog niet op aan got) in ieder geval 1 voorbeeld gehad van een topic waarin meer vrijheden werden toegestaan: Het tijdelijke Windows 7 "Ik heb 'm zelf ook" topic Ondanks een waarschuwing tolereerden we gewoon slowchat. Dit omdat het kortstondig was en van tevoren overlegd.

Waar ik mij wel ernstig aan heb gestoord, zijn de vrijheden die men neemt om de acties van modszeef te becommentarieren. Dit is volstrekt tegen de policy en -los daarvan- gewoon BS om iemands acties publiekelijk te torpederen. We zijn wel vrijwilligers hier he!

My $0.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
We komen er wel uit de volgende keer ;) Een waarschuwing voor een IRC kanaal vind ik ook wat overdreven.

[ Voor 45% gewijzigd door zeef op 25-11-2009 14:04 ]

Pagina: 1