Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Minimum prijs V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het klinkt misschien suf, maar ik zou graag met een minimum prijs willen zoeken in V&A.

Een minimum prijs is niet alleen handig voor de vraag-advertenties, maar het is ook heel handig om de gratis/notk/1-euro / ruilen tegen iphone / etc. rommel te filteren. Bij het zoeken naar een mobiele telefoon tot 100 euro staan er allemaal van dat soort dingen tussen (en opladers etc. van een tientje). Die wil ik niet :)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Of de query achter een mobiele telefoon tot 100 zou minimaal bij 5 a 10 euro moeten beginnen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Falcon schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:24:
Of de query achter een mobiele telefoon tot 100 zou minimaal bij 5 a 10 euro moeten beginnen?
Dat zou ik de zoeker lekker zelf laten bepalen, want wat als jij je tokkietokkietelefoon voor €4,50 wilt verkopen? ;)

Minimumprijs lijkt mij ook wel een handige eigenlijk, niks sufs aan TheNulletjeejtelluN.

The devil is in the details.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je bent niet de eerste die er over klaagt, en volgens mij gaat er ook binnenkort wel wat aan gedaan worden:
\[V&A] Zoekfunctie met OR in plaats van AND? & Zoekfunctie in V&A is bagger..

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik doe het altijd met omweg. Zoekterm invullen, dan sorteren op prijs, scroll, scroll, scroll en je zit in het interessante gebied.
Voorbeeld: http://tweakers.net/aanbo...Field=prijs&orderSort=asc

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In V&A3.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.