Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoekfunctie in V&A is bagger..

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04:40
Sorry dat ik het zo lomp breng, maar de zoekfunctie is echt irritant slechter geworden sinds de nieuwe layout..

http://tweakers.net/aanbo...laats=&maxPrice=0&x=0&y=0

Ik zoek hier op een 'Mac Mini', maar ik krijg niet de mogelijkheid om op beide termen te zoeken (AND).. Zo krijg ik dus ook resultaten waar het woord 'mini' in 'aluminium' verwerkt zit en het woord 'mac' niet eens voorkomt en krijg ik dus heel veel zoekresultaten waar ik niets aan heb.

Is het mogelijk dat hier iets mee gedaan kan worden?

Voorheen had ik ook dat er heel veel resultaten in de pricewatch getoond werden die irrelevant aan mijn zoekopdracht waren, maar sinds PW3.0 heb ik daar geen last meer van..

_@/'

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Steephh

_@/'

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51
Hm, das een beetje vreemd :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Steephh
Ja, vooral aangezien in die 'Hackintosh' advertentie niet eens de woorden 'Mac Mini' voorkomen.. :P

_@/'

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De gehele zoekfunctie van V&A mag wel eens vervangen worden door een Omega-zoekimplementatie inderdaad.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:54
Iets soortgelijks als in de pricewatch (waar je bijvoorbeeld bij harddisks met een slidertje het formaat selecteert) zou natuurlijk ook heel erg handig zijn :P

Of dat je in de categorie 'moederborden' aanvinkt welke sockets wel/niet, welk type ram wel/niet, etc.

Dat vraagt wel veel scriptwerk, maar dat zou echt een verbetering van wereldklasse zijn :D

• Laurent
  • Niet online
Daar zitten wel wat limitaties aan. Het idee om de filters ook op Vraag & Aanbod toe te passen is leuk, maar een groot deel van de advertenties zijn niet gekoppeld aan Pricewatch producten (om diverse redenen, bijvoorbeeld een erg afwijkend product of een set van producten). Dit is nog eventjes zonder het gros advertenties dat incorrect is gekoppeld aan de Pricewatch. Wanneer we dus de sliders toe zouden passen zou een deel van de advertenties al snel buiten de boot vallen, waardoor wat minder nuttig is.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:54
Ja, of gebruikers zouden de specs van een product netjes moeten invoeren, en dat kan ook behoorlijk misgaan denk ik.

Anderzijds: goed invullen loont dan wel wss, in de zin van dat je advertentie 'beter' gevonden wordt ;)

• Laurent
  • Niet online
Dit is nu allemaal wel mogelijk. Bijvoorbeeld zoeken op "Mac Mini" of Mac AND Mini doen wat jij wilt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.