Ik heb me vroeger toch erg vermaakt met het dramatische spel Competitie Manager van davilex. Liep constant vast en de onderhandelingen met spelers waren dramatisch. Maar gewoon simpel elke wedstrijd met 20-0 winnen op 10 jarige leeftijd is wel chill

Verwijderd
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Zulke ... brilliant ... goede ... herinneringen aan multiplayer.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 05:02:
World Cup NES
[afbeelding]
Heerlijk voetbalspel met ultieme trappen en waarbij je de tegenstanders 'dood' kon schieten/tackelen. Ook multiplayer was vet.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
En natuurlijk die mooie adviezen van Hans Kraaij: "(naam voetbalclub) uit.....altijd lastig! /linke soep !"Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:34:
Ik heb me vroeger toch erg vermaakt met het dramatische spel Competitie Manager van davilex. Liep constant vast en de onderhandelingen met spelers waren dramatisch. Maar gewoon simpel elke wedstrijd met 20-0 winnen op 10 jarige leeftijd is wel chill![]()
[afbeelding]
Verwijderd
En vergeet niet die vage tekeningen die hij op de flapover maakte over hoe je wel niet moest gaan spelen wat neerkwam op 1 tactiek voor het hele seizoen. Niet dat je dat nodig hebt bij die game....Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:16:
Haha ja schitterend was datSteevast bij het begin ook: 'de beer is los' .
Coördinator van de Waze Belux Community
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Haha ja de vraag in de rust: 'wil je iets in de thee van de tegenstander doen'. Helft van de tijd bleek de koffiejuffrouw dit in de verkeerde bekertjes te hebben gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:20:
[...]
En vergeet niet die vage tekeningen die hij op de flapover maakte over hoe je wel niet moest gaan spelen wat neerkwam op 1 tactiek voor het hele seizoen. Niet dat je dat nodig hebt bij die game....
Ik heb het vervolg ook nog wel, WK Avontuur met Jack van Gelder. Die was ook beroerd maar niet zo cheesy als die 97-98.
Kon je 97-98 ook niet "iets" (drugs?vergif?) in het drinken van de tegenpartij doen met een kans dat het vergif per ongeluk in het drinken van je eigen team komt?
[ Voor 19% gewijzigd door Madje op 25-05-2011 12:22 ]
Helden spel was dat. Heb er volgens mij ook meerdere delen van. Je kon dit toch ook tegen elkaar spelen?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:05:
[...]
Haha ja de vraag in de rust: 'wil je iets in de thee van de tegenstander doen'. Helft van de tijd bleek de koffiejuffrouw dit in de verkeerde bekertjes te hebben gedaan
-
Verwijderd
Ja klopt zat ook een multiplayer gedeelte in geloof ik. 'KOMT DAT SCHOOOT' - 'HOE KUN JE EM MISSEN'Waffle schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:43:
[...]
Helden spel was dat. Heb er volgens mij ook meerdere delen van. Je kon dit toch ook tegen elkaar spelen?
Da's een leuk enthousiasmerend verhaal! Ik ga deze maar es proberenNazanir schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:46:
Voor mij, de beste RPG die ik ooit heb gespeed:
PlaneScape: Torment
(...)
Nee, het was niet dit spel het was nog echt met de Primaire kleuren dit is al veels te uitgebreid.Willie Billie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:38:
@dragondrakar
Je bedoeld Fragile Allegiance denk ik:
Wikipedia: Fragile Allegiance
Erg leuke game, maar werkt helaas niet goed met dosbox.
Single player wel, maar multiplayer werkt helaas niet echt lekker, omdat ineens de verbinding wegvalt enzo.
Er moet echt een remake van die game komenvroeger echt dagen lang gespeeld over LAN ^^
Probleem zijn alleen echt de graphics, ik kan er normaal wel langs kijken.nozem schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:41:
[...]
Da's een leuk enthousiasmerend verhaal! Ik ga deze maar es proberen
hmm.. een tientje via GOG!
Daar zie ik geen problemen, maak kennis met mijn 2 All-time favourites:Sinned123 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:12:
[...]
Probleem zijn alleen echt de graphics, ik kan er normaal wel langs kijken.
Maar het word helaas gewoon onspeelbaar.
Daardoor nooit kunnen proberen.
Outcast is al gepost op deze pagina, maar blijft een leuke game. Alleen vroeger snapte ik er niets van en liep maar wat rond te sneaken en spullen te verzamelennozem schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:47:
[...]
Daar zie ik geen problemen, maak kennis met mijn 2 All-time favourites:
Outcast
Verwijderd
Ik weet dat je sowieso een voorganger had (96-97?) met Wim Kieft en een nog belachelijker vervolg (WK Avontuur) met Jack van Gelder. Daar kon je adviezen krijgen van Prins Bernard en Emile Ratelband dacht ik.Waffle schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:43:
[...]
Helden spel was dat. Heb er volgens mij ook meerdere delen van. Je kon dit toch ook tegen elkaar spelen?
Klopt, ik noemde deze vooral als reactie op "ik stoor me aan beroerde graphics", want ik prefereer deze games nog steeds boven de eigentijdse games om hun meeslepende verhaallijn en humor:)ninc schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:21:
[...]
Outcast is al gepost op deze pagina, maar blijft een leuke game. Alleen vroeger snapte ik er niets van en liep maar wat rond te sneaken en spullen te verzamelen
Sorry, maar hier kan ik me echt niet in vinden. Het is geen HD, maar qua sfeer en detail zit het toch meer dan goed. Daarnaast is dit spel, of zijn veel oude spellen nog altijd eindeloos beter dan de games van tegenwoordig, er komt hedendaag geen RPG meer uit die het haalt qua diepgang en meeslependheid in deze story. ALs je dan echt de graphics als struikelblok ziet, doe je jezelf tekort.Sinned123 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:12:
[...]
Probleem zijn alleen echt de graphics, ik kan er normaal wel langs kijken.
Maar het word helaas gewoon onspeelbaar.
Daardoor nooit kunnen proberen.
-
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2011 09:42 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die speelde ik ook altijd... op 486's en Pentium 120's... Was echt vet, weet nog goed dat ik o.a. met die Megane (met kenteken MEG 4 N, zelfs dat weet ik nog) die lange stages af scheurde! En die opvolger uiteraard ook. Heb ze allebei nog liggen in zo'n grote doos zaten ze.GAIAjohan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:40:
Mijn eerste rallygame: Network Q RAC Rally uit 1993. Denk dat vrijwel niemand hem kent, of de meesten zullen denken aan de opvolger uit 1996.
[ Voor 8% gewijzigd door Unbreukable op 26-05-2011 10:48 ]
De Mégane zat in de opvolger. het spel uit 1993 had alleen maar cockpitview hèUnbreukable schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:47:
[...]
Die speelde ik ook altijd... op 486's en Pentium 120's... Was echt vet, weet nog goed dat ik o.a. met die Megane (met kenteken MEG 4 N, zelfs dat weet ik nog) die lange stages af scheurde! En die opvolger uiteraard ook. Heb ze allebei nog liggen in zo'n grote doos zaten ze.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2011 11:01 ]
Verwijderd
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
ja vastVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:21:
Of nog een vergeten klassieker: Rooie oortjes 2, was altijd erg spannend om als 13 jarige ventje te spelen samen met me buurmeisje, nu geen gekke dingen denken we deden gewoon netjes omstebeurt de minigames.
[ Voor 35% gewijzigd door Tripp op 27-05-2011 15:55 ]
Geloof me ik heb het geprobeerd, vond het wel jammer want het schijnt echt goede zwarte humor te hebben.Nazanir schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:31:
[...]
Sorry, maar hier kan ik me echt niet in vinden. Het is geen HD, maar qua sfeer en detail zit het toch meer dan goed. Daarnaast is dit spel, of zijn veel oude spellen nog altijd eindeloos beter dan de games van tegenwoordig, er komt hedendaag geen RPG meer uit die het haalt qua diepgang en meeslependheid in deze story. ALs je dan echt de graphics als struikelblok ziet, doe je jezelf tekort.
[ Voor 54% gewijzigd door Sinned123 op 27-05-2011 18:11 ]
Heb je ook de High-res mod, wide-screen mod en UI mod's geprobeerd? Die maken al een héél groot verschil.Sinned123 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:07:
Geloof me ik heb het geprobeerd, vond het wel jammer want het schijnt echt goede zwarte humor te hebben.
Zo probeerde ik ook Vagrant Story maar was ook niet te doen.
God does not play dice
Twee woorden (en een leesteken): grijs gespeeld!
request.getCookies();
Verwijderd
Ooooooh, dat is de race game waar ik in mijn leven het meeste plezier mee heb beleeft.GAIAjohan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:40:
Mijn eerste rallygame: Network Q RAC Rally uit 1993. Denk dat vrijwel niemand hem kent, of de meesten zullen denken aan de opvolger uit 1996.
[video]
Dit was de opvolger:
[video]
Na deze opvolger kwam Colin McRae 1 erin in 1998
Overigens had Network Q RAc RAlly 1993 ook nog voorgangers onder de naam Lombard RAC Rally.
Geloof dat deze game uit 1987 is:
[video]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 7% gewijzigd door Descriptor op 30-05-2011 18:10 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Je vergeet Emperor Rise of the Middle Kingdom.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:54:
Deze twee RTS games kwam ik van het weekend ook nog tegen in de kast. Zeus: Master of Olympus & Pharaoh. Zelfde speelstijl, eentje met Griekse Goden natuurlijk en eentje gericht op Egypte. Beide gingen erover om een succesvolle stad neer te zetten met eigen oogsten van allemaal goederen. Rekening houdend met de wensen van de goden en dan wonderen bouwen. Schitterende games en het moeite waard om nog een keer te gaan spelen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Magic6399 op 31-05-2011 08:03 ]
Ow man, bedankt voor de herinnering! Wat een heerlijk ongecompliceerd spel was datMagic6399 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:57:
(...)
Vroeger ook nog wel wat tijd doorgebracht met Big Red Racing, ook wel een vermakelijk spel![]()
[afbeelding]
Eensch!! Wat een vet spel, zat bij onze nieuw aangeschafte computer toen.. Samen met een of andere encyclopedie over het menselijk lichaam. Iemand anders ook zo'n rare combi?Veertien14 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:41:
...
Maar een ander spel waar ik vroeger echt verslaafd aan was is:
P.O.D
[afbeelding]
...
Revolt briljant ook.bobsqaud schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:07:
Revolt dat was een vermakelijk spel vroeger echt helemaal kapot gespeeld en natuurlijk ook eigen banen maken was geweldig
[afbeelding]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Wabbawabbawabbawabba
Geweldig die heb ik helemaal grijs gespeeld. Het vetste was als je dan een tempel gebouwd had die god daadwerkelijk op kwam dagen en je ging helpen. Bijvoorbeeld als je aangevallen werd, dan kwam Ares of Zeus.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:54:
Deze twee RTS games kwam ik van het weekend ook nog tegen in de kast. Zeus: Master of Olympus
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Vae Victus op 31-05-2011 11:40 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
glmona schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:45:
[...]
Eensch!! Wat een vet spel, zat bij onze nieuw aangeschafte computer toen.. Samen met een of andere encyclopedie over het menselijk lichaam. Iemand anders ook zo'n rare combi?
Grappig, dat kan ik mij opeens ook weer herinneren. Als ik het goed heb was P.O.D in dat doosje een demo. Het toffe aan het spel was ook de hoeveelheid add-ons: nieuwe maps, motors, de meeste rare auto's: heks met bezemsteel etc... En de muziek staat mij nog heel goed bij net zoals het introfilmpje wat ik echt fantastisch vond:Jochem Boom schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:57:
^Ja nu je het zegtVolgens mij zat in datzelfde doosje ook een 'educatieve' ruimtestation bouwer.
[ Voor 8% gewijzigd door Veertien14 op 31-05-2011 11:59 ]
Ook goed! Wat dan te denken van 3D Ultra Pinball van Sierra:KatirZan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:18:
Aaaaaaahh, Theme Hospital, figuurlijk doodgespeeld
Ik weet niet of deze al langs zijn geweest :
Balls of Steel
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Magic6399 op 31-05-2011 12:20 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door !null op 31-05-2011 15:11 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt. Dit was een van de eerste spellen die ik speelde in me leven en ben al 10 jaar aan het bedenken wat de naam is maar heb hem nooit teruggevonden.Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:36:
Geen idee of iemand het kent, maar ben door dit topic opzoek naar een oud (volgens mij) apogee spel alla cosmo's cosmic adventure. alleen speelde je als een mannetje in een soort ruimtepak (rood als ik het goed heb) mensen met ideeën hierover?
Ook gespeeld, was wel een Boulderdash clone wanabee.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Commander Keen?Rubman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:36:
Geen idee of iemand het kent, maar ben door dit topic opzoek naar een oud (volgens mij) apogee spel alla cosmo's cosmic adventure. alleen speelde je als een mannetje in een soort ruimtepak (rood als ik het goed heb) mensen met ideeën hierover?
Nee zeker geen commander keen, die herken ik wel. Het zag er meer uit aslof de persoon een rood "Stig" pak aan had.
Wat zou ik deze graag weer eens spelen zeg, werd nog verdomd moeilijk ook al ik het me goed herinner.Veertien14 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:57:
[...]
[...]
Grappig, dat kan ik mij opeens ook weer herinneren. Als ik het goed heb was P.O.D in dat doosje een demo. Het toffe aan het spel was ook de hoeveelheid add-ons: nieuwe maps, motors, de meeste rare auto's: heks met bezemsteel etc... En de muziek staat mij nog heel goed bij net zoals het introfilmpje wat ik echt fantastisch vond:
[video]
[ Voor 56% gewijzigd door Rubman op 01-06-2011 07:40 ]
Denk dat je Darkstone bedoelde. Beetje 3D Diablo clone achtig spel.Rubman schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:16:
[...]
gevonden terwijl ik zocht naar andere (voor velen denk ik onbekende klasieker) iets met dragon quest/dark quest ofzo soort rpg achtig hack & slash 3d spel.
[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 01-06-2011 09:46 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Lumics op 01-06-2011 10:06 ]
-
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 10:17 ]
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
EPIC PinballRakkerzero schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:52:
[...]
Heb hem ff gedownload net en draai hem nu in DosBox. Ik wordt nu ff herinnerd aan het feit hoe goed de muziek was in de gameGeweldig om weer eens terug te horen
Deze bijvoorbeeld: klik
XoniX! Dat is nog langer terug, toen ik nog geen eigen computer had. Dit speelde ik bij een oom van me. Jaren later nog eens AirXonix gespeeld, maar dat was toch maar een slap aftreksel.Compuhair schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:51:
oh, en dan natuurlijk een screenshot van hoe het er vroeger uitzag:
[afbeelding]
Hehe. Dit is ook uit de 386 tijd. Frustrerend, maar APM kreeg je er van.Propov schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:26:
Paratrooper is al genoemd, maar ik miste nog een paar screens van mijn favo game om even tussendoor mijn frustraties op bot te vieren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lumics schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:53:
Deze PC kreeg een upgraden van 2MB intern geheugen naar 4MB omdat ik anders dit spel niet kon spelen;
Nee zeker niet, het was meer hack & slash (richting besturing van Fable) en al in de tijd van cd's (kende hem als demo van een van de PC gameplay cd's.)Arunia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:44:
[...]
Denk dat je Darkstone bedoelde. Beetje 3D Diablo clone achtig spel.
Heb dit zelf ook regelmatig gespeeld en ook online.
[afbeelding]
@descriptor
Fatal Racing heb ik ook nog steeds liggen. Vond zelf Screamer altijd wel beter, maar die loopings etc waren echt super vet.
@robtuner
Haha, A2 racer. Rot gelachen. EXTRA BENZINE!
Mijn neefje uit Engeland met zijn gebrekkig Nederlands sprak dat altijd grappig uit. (Hij had dat spel ook gekocht).
Zeker is dat spel vet! Black Thorne of ook wel Blackhawk genoemd in Europa (best gaaf op de Snes ook).Nazanir schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:58:
Weet niet zeker of hij al genoemd is, maar Black Thorne van Blizzard, is toch echt een heel gaaf spel.
Zal straks nog even wat screens plaatsen.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
[ Voor 9% gewijzigd door tinzarian op 03-06-2011 00:52 ]
Ja, ik had er vroeger zo een demo floppy van totdat ik erachter kwam dat dat niet het hele spel was. Uiteindelijk toch het hele spel gekocht, en veel plezier aan gehad. Heeft ook (te lang) geduurd voordat ik wist hoe die special moves moesten, maar ooo wat was het vet om je eigen robot te bouwen. En nu is ook de film Real Steal die in November komt, die hetzelfde concept heeft: Robots bouwen om dan in de arena elkaar de shit uit elkaar te meppenmerauder schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:25:
One Must Fall 2097 (DOS)
Destijds helemaal suf gespeeld. Erg vermakelijke fighting game.
En het mooie is, One Must Fall 2097 is ècht abandonware tegenwoordig. Geheel gratis en legaal te downloaden dus. Erg mooi van de makers om de game vrij te geven, dat doen de meesten niet, die houden krampachtig vast aan copyright enzo.ninc schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Ja, ik had er vroeger zo een demo floppy van totdat ik erachter kwam dat dat niet het hele spel was. Uiteindelijk toch het hele spel gekocht, en veel plezier aan gehad. Heeft ook (te lang) geduurd voordat ik wist hoe die special moves moesten, maar ooo wat was het vet om je eigen robot te bouwen. En nu is ook de film Real Steal die in November komt, die hetzelfde concept heeft: Robots bouwen om dan in de arena elkaar de shit uit elkaar te meppen
GeweldigVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:03:
Toch mis ik een klassiekertje, maar volgens mij kent bijna niemand deze game. De game die ik bedoel is *tromgeroffel* BHunter
Toffe aan de game was je had van die hoovercrafts (a lá The Fifth Element) waarmee je vrij door een futuristische metropool kon vliegen met een x aantal districten (inner city, slums, vegas, industrial, sewers, spaceport etc.). Je kon ook verschillende wapens kopen (waaronder de Fat Lady - mini atoombom)
Als je deze game nog nooit hebt gespeeld, zeker is proberen full installation is tenslotte maar 13Mb!
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
OMG, ik had ooit eens een demo van dat spel, maar was de naam vergeten, ik zit al 15 jaar te zoeken naar dat spelSp33dFr34k schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:42:
[...]
Zeker is dat spel vet! Black Thorne of ook wel Blackhawk genoemd in Europa (best gaaf op de Snes ook).
[afbeelding]
[video]
Meer is hier te vinden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
One Must Fall 2097 is hands down nog steeds een van de beste fighting games tot aan vandaag. Vooral de mix tussen menselijke bestuurde + robot gaf heel veel verschillende mogelijkheden op. Sommigen waren heel snel, maar deden niet veel damage, andere bestuurders waren lomp traag, maar sloegen je doormidden. Anderen konden veel klappen incasseren, en daarna natuurlijk nog de keuze van je robot die bepaalde hoe je movepool eruit zag.merauder schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:25:
One Must Fall 2097 (DOS)
[video]
Destijds helemaal suf gespeeld. Erg vermakelijke fighting game.
Tyrian (DOS)
[video]
Top-down shooter, weet alleen niet of deze onder de classificatie 'vergeten' valt gezien reissue's zoals OpenTyrian.
-
Revolt is fucking briljant maar damn wat was het buggybobsqaud schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:07:
Revolt dat was een vermakelijk spel vroeger echt helemaal kapot gespeeld en natuurlijk ook eigen banen maken was geweldig
[afbeelding]
En natuurlijk Theme Hospital
[afbeelding]
Schiet me er nog een te binnen die ik vroeger heel veel speelde Commandos
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Stunts 4D ? Waar heb je die voorbij zien komen?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:03:
Ola medetweakers,
Prachtig topic indeed. Heb al een heleboel klassieker voorbij zien komen. Stunts 4D, Jazz JackRabbit, Wolfenstein 3D, Carmageddon etc.
Cheers!
[ Voor 24% gewijzigd door AzzKickah op 14-06-2011 16:13 ]
Ze hebben daarna natuurlijk wel Imperium Galactica I en II gemaakt. IG2 was echt een geweldig spel en hoort zeker in dit topic thuis. Zonde dat er nooit meer een nieuwe IG is gemaakt...SinergyX schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:20:
1 die imho veel meer aandacht had mogen krijgen:
[afbeelding]
Combinatie van RPG, RTS en exploration/management, helaas aantal aspecten iets té statisch maar in die tijd echt bizar veel gespeeld. Bij het uitspelen wordt er nog een hint gegeven naar Reunion 2, maar is er helaas nooit gekomen.
Dat was inderdaad echt een te heerlijk spelPromWarMachine schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:48:
EPIC Pinball
Fan-tas-tisch. Die was ik inderdaad helemaal vergeten, maar hier zitten behoorlijk wat uurtjes van mijn tijd in, toen ik nog geen internet had. Op de 386. Echt gaaf! Sweet memories.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 14-06-2011 21:58 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja, de C64. Geweldig apparaat destijds!Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:58:
C64 versie van Boulderdash natuurlijk.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq