Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:10
Lars93 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:08:
[...]

Ik heb ff in je profiel gekeken en je woont maar zo'n 20 km van mij af. Ik woon in Nieuw-Bergen
Maar jij hebt dus wel ervaring met solderen en voltage modden?
Misschien kan ik wel een keer op mijn scootertje voorbij komen dan
Of ik ervaring heb met voltmodden 8)7

Ik zou zeggen google is op mijn nickname :*)

Zit trouwens in venray op school, mischien dat je daar ook zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13
Vizor schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:08:
[...]

Of ik ervaring heb met voltmodden 8)7

Ik zou zeggen google is op mijn nickname :*)

Zit trouwens in venray op school, mischien dat je daar ook zit?
Haha oke dat zegt wel genoeg denk ik :P

Nee zit niet in Venray, zit in Boxmeer.
Maar je zou me dus misschien wel kunnen leren/helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Ja dat komt wel goed :)

Eerst maar is kijken of en wanneer er kaarten komen.

[ Voor 54% gewijzigd door Vizor op 09-12-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Ja inderdaad. Ben benieuwd of Rolientje al wat nieuws voor ons heeft op het moment. Zou wel graag zo'n kaartje willen ;) Zou ook handig zijn als het in de kerstvakantie zou zijn. Dat zou pas ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 16:51

Iska

In case of fire, use stairs!

PRaGA88 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:38:
[...]

:p en als het voltage van de core en mem 0.3v hoger ligt moet je zelfs niet meer voltmodden. :+
Jij snapt hem :+

-- All science is either physics or stamp collecting

• roelientjeL
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11-2021

BELANGRIJK: UPDATE!

Ik heb me een tijdje op de achtergrnod gehouden in afwachting van 4launch en omdat ik alles in één keer wil vertellen.

Ik heb vers van de pers nieuws voor jullie (20 minuten oud op moment van tikken). 4launch vindt de gemaakte banner goed. Ze willen dat er minimaal 10 reviews over de Grafische kaart komen, hier op Tweakers: pricewatch: Club3D HD4670 (jullie zullen dus moeten helpen ;)).
De kosten zijn ook bekend. De kaart kost €35,- en de verzendkosten zijn €5,-. OOK VOOR BELGIË!

De kaart waar het om gaat is de Club3D HD4670 (CGAX-4672I) met 512MB GDDR3 geheugen, deze kost normaal gesproken €59,50 en de verzendkosten zijn normaal €8,50 wat een totaal van €68,- is. Dat we dit dan voor €40,- kunnen krijgen is natuurlijk geweldig!
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-082029
Afbeeldingslocatie: http://www.club3d.nl/images/product_images/image_5/CGAX-4672I.jpg

Dan nog over de prijzen...
Deze zijn aangepast. De winnaars krijgen:

1) LG TFT Monitor W2261VP-PF 22", DVI, HDMI (zwart) http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-076575
2) Western Digital Multimedia Speler TV HD (zwart) http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-062362
3) Trust MI-8700Rp Wireless Laser Muis Bluetooth http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-034352

Verder kan ik jullie vertellen dat 4launch nu alleen nog maar aan het wachten is op 40 namen met adresgegevens.........

Over de organisatie. Jammer dan Jeroen (Jism) eruit stapt en ik hoop niet dat het aan mij heeft gelegen ;)
Ik ben nu 'een soort van de enige organisator'. Neil en Thijs wilden meehelpen zodra ik iets had geregeld met 4launch. Nu dat het geval is, hoop ik dat zij de rest van de organisatie op zich willen nemen (administratie bijhouden, score pagina opzetten, TS opzetten etc.), maar wellicht is er iemand anders die mee wilt helpen om dit tot een succesvolle competitie te brengen?
Ik wil liever niet de volledige verantwoordelijkheid hebben over deze competitie, zeker omdat ik het erg druk heb met school.

Vandaag is tevens mijn proefwerkweek begonnen (duurt tot volgende week vrijdag) en deze gaat natuurlijk voor. Daarom zal ik pas morgen en in het weekend met Neil en Thijs alles regelen (mits zij mee willen helpen ;)) om vervolgens hopelijk maandag alles duidelijk te hebben en een 'officieel' topic te hebben. Dan kunnen we de week erna gebruiken voor de betalingen en om alle deelnemers te 'registreren'.

De mensen die zich hebben 'afgemeld' voor de competitie zijn van het lijstje gehaald ;)

We moeten nog even kijken wat het verstandigste is qua betalen en registreren. Of iedereen apart een account aanmaakt en apart betaald bij 4launch, of dat ik al het geld bij elkaar 'raap' en de adresgegevens doorgeef van iedereen. Dit ook in overleg met 4launch natuurlijk!

Ik kan nog niks vertellen over wie direct mee zal doen (eerste 40) en ik heb ook nog geen 100% duidelijkheid over de hoeveelheid kaarten die beschikbaar zijn gesteld (of dit er 40 of 50 zijn), daar horen jullie nog over van mij ;)

Verder wil ik ten eerste Jism bedanken voor de moeite die hij in de banner een de TS heeft gestoken.
Ten tweede 4launch bedanken voor het mooie prachtige aanbod en de mooie prijzen :) !
Ten derde wil ik Club3D bedanken voor het mede mogelijk maken van de kaarten (zij hebben hier ook een aandeel in gehad)
Ten vierde wil ik DATABYTE bedanken voor de (volgens hun) grote moeite die zij hebben gedaan (wederom in samenwerking met Club3D) voor een mooi aanbod, maar helaas kon deze niet tippen aan het aanbod van 4launch.
Als laatste wil ik alvast alle deelnemers bedanken voor het mede mogelijk maken van de competitie! (zonder jullie valt er niks te doen natuurlijk)

Hopelijk kunnen we al zeer binnenkort een leuke overklok competitie houden :)

Nog een ander punt: wat denken jullie van 1~3 VERPLICHTE foto's van ieders setup/kaartje bij de score pagina?

Bedankt voor het lezen! En I'll keep you updated in this topic!

• Capacitor
Heel erg bedankt!
Hier heeft iedereen lang op gewacht en natuurlijk is het geweldig dat het voor zo'n schappelijke prijs te krijgen is. €40 i.p.v. €68 is een enorm verschil.
Wat betreft die reviews; Dat komt wel geod denk ik.
Nog een ander punt: wat denken jullie van 1~3 VERPLICHTE foto's van ieders setup/kaartje bij de score pagina?
Ja lijkt me wel een goed idee. :)

Nogmaals bedankt Rolientje

• Iska

Iska

Mochten jullie nog hulp nodig hebben kan ik wel helpen met Scoreboard/administratie.
Ik hoor het wel ;)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Top!

Ik wil wel een reviewtje schrijven :)

Trouwens, dat is al een L2 Pro wat daar op zit, of niet? Best redelijk ding nog...

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:16
ik wil ook best een review schrijven ikhoop dat de contest snel van start gaat :)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• HATA28
  • Laatst online: 03-05 19:31
Mooi :)

Ik heb er zeker zin in.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Bolletje92 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:04:
Top!

Ik wil wel een reviewtje schrijven :)

Trouwens, dat is al een L2 Pro wat daar op zit, of niet? Best redelijk ding nog...
is waarschijnlijk de tot-pannekoek-geplette-versie dr van.. gewoon n stuk alu met n crappy plastic fannetje dr op, really..

ik wil ook best meehelpen met de organisatie, zolang dat niet betekent dat ik geen deelnemer meer kan zijn ;) dus als je nogmeer hulp nodig hebt... pleur me ook n DM :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mooie prijs voor dat kaartje! Ik krijg er weer wat meer zin in, want dat wil zeggen dat het niet zo'n grote kost is als ik het verknoei :P

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

Dat is heel goed nieuws en een revieuw schrijven (uiteraard wel een fatsoenlijke) vind ik geen probleem. :)
Ik vind het idee van ten minste een 2 tal foto's van de setup die mensen gebruiken wel een leuk idee, kan iedereen een beetje in elkaars keuken kijken (misschien ook wel leuk bij de reviews). :p

[ Voor 7% gewijzigd door SECURITEH op 10-12-2009 19:12 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
Een review schrijven vind ik ook geen probleem. Dat doe ik graag :) Ik begin er echt zin in te krijgen :9

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 08:56
Ik wil best een startpost en een score systeem regelen. Heb alleen helaas niet altijd tijd om de boel in de gaten te houden. Druk met school en werk. :P

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 01:44

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Gaaaf!

Ik geloof dat ik nu als 43ste sta in de lijst ofzo! Koel!

Heb al een peltier elementje met voeding e.d. liggen, dus ik heb er helemaal zin in! ^^..

Ook zou ik (ook als ik niet mee kan doen) best willen helpen met het bijhouden van deze compo! Graag een DM-tje met daarin wat ik kan doen! ^^..

• bokkow
  • Laatst online: 02-06 19:46
Ook hier is een review geen probleem, graag hoor ;)

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

• DominoNL

DominoNL

Waar is btw de huidige aanmeld-lijst te vinden?

• bokkow
Ik mag hopen dat dat de voorgaande lijst betreft, als ik eerlijk ben. Er is genoeg gezeur om geweest. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, punt.

• DominoNL

DominoNL

Ja, daar ga ik ook vanuit, maar er zijn zat mensen die zich al hebben afgemeld en ik kan geen lijst vinden waarin die mensen zijn geschrapt..

** Ik snap je denk ik nu: aanmeld-lijst is een beetje ongelukkige woordkeuze. Ik bedoel meer waar de 'lijst-der-reeds-aangemelden' nu staat. Inc alle weizigingen betreft afmeldingen.

[ Voor 39% gewijzigd door DominoNL op 10-12-2009 19:55 ]

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:47
Goed,

Ik wil ook wel helpen. DM is al hier behoefte voor is.

Nu een nieuw topic en de eerste 40 ingeschreven krijgen een kaart ? :*)

• roelientjeL
Ik denk dat we MAANDAG een nieuw topic aanmaken en dan geven we iedereen de kans zich alsnog aan te melden. De eerste 40 hebben waarschijnlijk sowieso een vaste plek, de rest wordt verloot/verdeelt ofzo.

Misschien kan ik nog aan extra kaartjes komen, maar kan niks zeker zeggen ;)

Jullie horen het wel! We zijn er in ieder geval druk mee bezig! (mijn wiskunde proefwerk lijdt eronder...) Ik ga nog niks definitiefs afspreken op dit moment.

[ Voor 6% gewijzigd door roelientjeL op 10-12-2009 20:10 ]

• DominoNL

DominoNL

Nja, het lijkt me ook boven de 40 ook wel zo eerlijk om in die volgorde kaartjes beschikbaar te stellen, right?

Of moet iedereen zich maandag opnieuw inschrijven?

• Vizor
Lijkt mij slim om een inschrijving van zegma 2 dagen te doen. Na deze 2 dagen word eerst gekeken wie er bij de eerste 40 stond bij de animocheck, en daarna op volgorde van de al bestaande lijst.

Verder als er plek nodig is om het score systeem te hosten neem ik aan dat jullie mij weten te vinden?

• Xcist
Vizor schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:15:
Lijkt mij slim om een inschrijving van zegma 2 dagen te doen. Na deze 2 dagen word eerst gekeken wie er bij de eerste 40 stond bij de animocheck, en daarna op volgorde van de al bestaande lijst.

Verder als er plek nodig is om het score systeem te hosten neem ik aan dat jullie mij weten te vinden?
Ik heb ook nog wel plek voor hosting ! Trouwens ook graag kijken wie er eerder hebben meegedaan. Want zul je zien straks zitten er weer 10 te posten en 30 hebben een cheap kaartje ! |:(

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 21:18

painkill

Pain(k)(ill)

DominoNL schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:11:
Nja, het lijkt me ook boven de 40 ook wel zo eerlijk om in die volgorde kaartjes beschikbaar te stellen, right?

Nou, het is zo dat iedereen na 40 te laat is, het maakt dan verder niet uit of ze als 1ste te laat zijn of zicht net 1 minuut hebben ingeschreven.

Ik zeg gewoon verloten onder die mensen die zich voor een nader vast te stellen datum inschrijven.

En natuurlijk moet niet iedereen zich opnieuw inschrijven, natuurlijk wel bij 4launch of iemand die het regelt met adres etc... Maar die 1ste 40 staat vast, lijkt mij in ieder geval de beste oplossing zo.

En als ze zo graag mee willen doen, dan betalen ze maar 28 euro meer ;)

Mijn SNES verzameling!

• roelientjeL
Ja dat was wel ongeveer het idee, alleen dan iets langer dan 2 dagen.

Ik denk dat we al een host hebben, anders vraag ik het wel ;) Ik zal ook zorgen dat alles op OTH komt te staan :)

Jawel, ik denk wel dat iedereen zich opnieuw moet inschrijven. Hebben mensen in de 'top-40' zich niet op tijd aangemeld, dan vervalt hun voorrecht en is er een extra plaats bij de verloting. Er zullen een aantal mensen zijn die afhaken zonder het te melden of gewoon voor de grap dat lijstje hebben ingevuld, dus iedereen moet zich gewoon opnieuw inschrijven. De periode van het 'voorrecht' zal lang genoeg zijn voor degene die het betreft om zich aan te melden.

EDIT: Ook wat FRAMASTER inbrengt zullen we naar kijken. We vinden er wel iets eerlijks op. Helaas zullen er toch altijd mensen zijn die het oneerlijk vinden en daar dan ook lastig om gaan doen. We doen onze uiterste best! Ook om wellicht alternatieve aan te bieden...

[ Voor 71% gewijzigd door roelientjeL op 10-12-2009 20:23 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
DominoNL schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:11:
Ik denk niet dat je het als opnieuw moet zien dat vorige was gewoon om te pijlen wie welk kaartje wou en wat degene zijn budget was. Dat had helemaal niks met inschrijving nodig. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Xcist
Wanneer word het nieuwe topic geopend ?

• roelientjeL
framaster schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:25:
Wanneer word het nieuwe topic geopend ?
Ja, en DAAROM wil ik alles liever in 1 keer vertellen want je hebt er altijd tussen zitten.....
roelientjeL schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:09:
Ik denk dat we MAANDAG een nieuw topic aanmaken

[ Voor 24% gewijzigd door roelientjeL op 10-12-2009 20:27 ]

• DominoNL

DominoNL

Dat is ook waar.

Lijkt mij het meest eerlijk om een nieuwe inschrijving te doen.

- Inschrijving open voor iedereen
- Mensen die zich reeds gemeld hebben krijgen voorrang op participatie (ook de mensen die op 40+ staan)
- Lijst wordt (indien nodig) aangevuld met mensen die zich in hebben geschreven en niet op de eerste lijst stonden.

(Zo blijft het eerlijk, en vallen de mensen die af en toe op tweakers.net kijken en zichzelf erbij hebben gezet snel af).

Maar, zoals hierboven; we zullen het maandag allemaal wel zien gebeuren! ;)..

[ Voor 7% gewijzigd door DominoNL op 10-12-2009 20:30 ]

• HATA28
DominoNL, lijkt me een goed idee!

Overigens snap ik niet dat er ook niet een beetje gekeken wordt of mensen bijvoorbeeld al langer actief zijn op Tweakers, of dat ze echt actief meedoen met overclocken op fora of hwbot. Nu is dat een beetje laat, maar misschien iets voor de volgende keer.

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

omg faal.. dat word nog leuk, ik ben t grootste deel van de maandag niet thuis... ik zal s kijken of ik mobiel internep aan de gang krijg :P

• DominoNL

DominoNL

HATA28, Aan de ene kant is het natuurlijk wel leuk om te kijken naar, hoe lang iemand lid is, of wat er nog meer overclocked wordt. Maar aan de andere kant; ik ben zelf ook pas enkele weken lid van dit forum, en nog nooit écht die-hard geclocked en gebruik dit juist als opstapje.

AlexanderB, ik denk niet dat die inschrijving 2 uur duurt (eeder 2 dagen ofzo), en ik geloof dat jij al bij de eerste 40 zit.. No worries in het geval dat mijn plan/idee gebruikt zou worden.

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:38

faust2016

You yes have my shirt

AlexanderB schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:31:
omg faal.. dat word nog leuk, ik ben t grootste deel van de maandag niet thuis... ik zal s kijken of ik mobiel internep aan de gang krijg :P
Hmm ja miss kunnen we iets doen dat de eerste voor de animocheck 40 toch een soort van voorrang krijgen als ze zich voor een tweede keer inschrijven ofzo.. Want hoewel het nergens expliciet is vermeld ging iedereen er toch wel van uit dat ze zich inschreven voor de contest toch?

• DominoNL

DominoNL

Ja, dat is ook een beetje wat ik bedoel..

Dat de mensen die reeds in de lijst staan voorrang krijgen, maar wel binnen X dagen moeten reageren ofzo..

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

ik was in ieder geval niet van plan om mn "inschriving" vroegtijdig terug te trekken nee ;)
ik heb mobiel internet op mn lappy geregeld, ik zal maandag wel ff regelmatig kijken, dan kost het me maar (max) 2.50 aan tegoed voor n dagje gprs.

• roelientjeL
Zucht...

Alles wordt nu 3 keer gezegd! Ja, mensen die nu al staan ingeschreven (top40) krijgen voorrang en er wordt waarschijnlijk ook gekeken naar hoe lang iemand lid is en zijn overklok carriere. DIT WILT NIET ZEGGEN DAT mensen die hier net zijn en serieus willen overklokken, een kleinere kans hebben om mee te doen ;)

Wacht het nou allemaal maar eerst even af :)

• bokkow
Nou ik ben wel een beetje bang voor een "run" want 40 mensen zijn er zo bij (zeker nu na de animocheck) en ik heb echt niet heel de dag de tijd om me in te schrijven, ik moet gewoon werken van 9 tot 6, ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat we niet gewoon de lijst gebruiken die nu al aangehouden is, leek mij vrij duidelijk dat je je daar gewoon in moest plaatsen mocht je interesse hebben...

• DominoNL

DominoNL

@ bokkow: neem je tijd, en lees alles hierboven nog eens rustig

-> Als je top40 staat, zou je je in dat geval nog wel officieel in moeten schrijven, maar daar zou je dan ruimschoots de tijd voor krijgen. Daarnaast is het ook maar een idee dat ik heb geoppert, en verre van een realiteit!

Anoniem: 147126

Misschien is het ook een idee om de mensen die van plan zijn om te gaan voltmodden, subzero of in ieder geval wat moeite en tijd er in willen steken wat voorrang te geven. Niet dat er straks allemaal bij zitten die gewoon voor 40 euro een goedkope videokaart willen, want dat zou zonde zijn voor de mensen die wél echt mee willen doen... Dus dat iedereen even een soort motivatie post ofzo...

Anoniem: 277669

:) ik zit net een beetje in het overklokken en dergelijke, en lijkt me erg leuk om mee te kunnen doen desnoods om te helpen / samenwerking met iemand in de buurt van groningen :)

heb ooit geprobeerd mijn 8600gt over te klokken alleen winst fps test was maar 7 fps waarbij ik ook last had van lags.
wat betreft solderen en dergelijke dat kan ik wel, kan erg goed met soldeerbout overweg, dus dat komt wel goed:)
ik zie het wel :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 277669 op 10-12-2009 22:10 ]

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
bokkow schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:51:
leek mij vrij duidelijk dat je je daar gewoon in moest plaatsen mocht je interesse hebben...
Uhu, dit is/was het animo-topic.

Maar interesse != inschrijving.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Maandag komt er meer duidelijk, wie in de top40 zit hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken.

Anoniem: 172410

Anders gaat even iedereen die laag in de eerste lijst staat mekkeren dat het anders moet :) Laten we het gezellig houden, de jongens die het organiseren doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Wie weet blijven er genoeg kaarten over of komen er extra kaarten zodat alsnog iedereen kan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
@roel,

top nieuws allemaal man, goed geregeld! succes met het maken van de TS
ik zeg laat de inschrijving maar komen, heb er erg zin in!

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:28

watercoolertje

Untertitel

Ja laat maar komen heb nu net weer wat geld in me pocket :) Heb een kloteweek achter de rug en kan wel wat plezier gebruiken (en een goedkoop kaartje ;))....

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:16
ik hoop dat het inschrijven goed gaat ik sta 13de hier op de lijst dus als iedereen heeft ingeschreven kunne we dan niet de mensen uti de top 40 op volgorde zette van de top40 lijst :+ en dan de overgebleven plaatsen aan de 40+ en dan de laatste plaatsen verloten? dit lijkt mij het eerlijkst maar roelientje ik hoop dat de contest gezellig en leuk word kan niet wachten op het voltmodden :+

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Topicstarter
Goed om te lezen dat je het voor elkaar hebt Roelientje.

Ik ga het hele weekend klimmen in Amsterdam en Utrecht, ben pas na het weekend weer terug.

Hou die plek even voor mij warm :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Super geregeld roelientjeL. Zit met smart te wachten op de start van de contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 16:48
Ik wil best helpen, maar ook ik heb verantwoordelijkheden op school (laatste periode voor afstuderen enzo...)
Mochten jullie serverruimte, een dedicated server of iets in die richting nodig hebben, ik kan het wel regelen...

Verder wil ook ik (liever) niet volledige verantwoordelijkheid, wat regelen, bellen, opzetten, of controleren hier en daar wil ik best doen, maar ook ik moet slapen ;)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska

Iska

roelientjeL schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:50:
Zucht...

Alles wordt nu 3 keer gezegd! Ja, mensen die nu al staan ingeschreven (top40) krijgen voorrang en er wordt waarschijnlijk ook gekeken naar hoe lang iemand lid is en zijn overklok carriere. DIT WILT NIET ZEGGEN DAT mensen die hier net zijn en serieus willen overklokken, een kleinere kans hebben om mee te doen ;)

Wacht het nou allemaal maar eerst even af :)
Gj roelien ;)

Maar nog wel een vraag.. heb je nog iemand nodig voor de organisatie tijdens de contest? Ik doe zelf niet mee deze keer niet mee (vorige keer was ik wel van de partij) ivm tijd, maar heb elke dag wel ergens een uurtje over. Dus mocht je nog iemand nodig hebben, ik doe het graag :D

Je kan m'n spammail account vinden via mijn profiel, maar ik zal hem zolang ff in de gaten houden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Iska op 11-12-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Ghehe wordt tweakers straks overspoelt door 4670 revieuws :P

We moeten wel een standaard hooghouden btw, onder de 3 sterren is 3fps eraf en 3 of erboven 1, 2 of 3 erbij? :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:49
Goed geregeld RoelientjeL!
Ik heb er echt zin in, wordt een heel goed leermoment (eerste keer dat ik uberhaupt een soldeerapparaat aanraak xD), dus dat wordt nog interessant :P. Kijken of ik de hulp van mn pa in kan roepen :p, of anders een tweaker om te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Hoi jongens,

Even een kleine update.

Ik en Thijs hebben bedacht dat het misschien leuk is om een achtergrond te hebben. Per team wordt het logo toegevoegd. Hier kleine previews van OTH en GOT:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2ew09pk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/jzxqb7.jpg

Verder zijn we bezig met de TS op te stellen en als ik morgen niks heb gehoord via de mail ga ik bellen naar 4launch ;)

EDIT: Oja, alsjeblieft geen RoelientjeL, Rolientje, Roelie, roelientje of roelien. Gewoon Roel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door roelientjeL op 12-12-2009 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

roelientjeL schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:54:
Ik en Thijs hebben bedacht dat het misschien leuk is om een achtergrond te hebben. Per team wordt het logo toegevoegd. Hier kleine previews van OTH en GOT:
[afbeelding]

[afbeelding]
Blauw op rood is grafisch gezien geen goed idee :p Als jullie nog hulp nodig hebben op dat vlak bied ik mij hierbij aan om daar eens naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 01:36:
[...]

Blauw op rood is grafisch gezien geen goed idee :p Als jullie nog hulp nodig hebben op dat vlak bied ik mij hierbij aan om daar eens naar te kijken.
Mijn Cosmos S heeft een rood verlicht panel en de rest van m'n pc is blauw! ;(

Ok, ik neem even contact met je op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
roelientjeL schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 01:54:
[...]

Mijn Cosmos S heeft een rood verlicht panel en de rest van m'n pc is blauw! ;(
Heb je daar ook je creatieve ideeen van? :+ >:)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Nee, die blauwe achtergrond is meestal met winter scenes en die 'rode' letters heb ik van het Tweakers logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Alvast mijn plaatje maar aangepast, is alleen nog niet erg perfect zo :P
Kleine rotplaatjes ook :)

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
als je die kaart niet zo in de hoogte rekt en daaronder gewoon de tekst zet? :D

Update over de wallpaper: camacha is er naar aan het kijken!

[ Voor 28% gewijzigd door roelientjeL op 12-12-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
* FireDrunk heeft er al zin in :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 08:50
ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robj28
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 14:10
O ja de HD 4670 is gelockt op 1,25 Volt en daar draait de core standaart all op Maar met een paar condensators en creatief zijn is 1,30 1,35 haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
wanneer beginnen de inschrijvingen?
De stikstof staat klaar hoor :P

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
TS is vrijwel klaar, gaan het nog even nakijken en hoop hem voor etenstijd online te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
mooi ik ben al aan het wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
Ik ook :)
Het is lekker koud buiten, en het gaat nog kouder worden dus die gpu gaat hier wel onder de 0 komen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
HATA28 schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:31:
Ik ook :)
Het is lekker koud buiten, en het gaat nog kouder worden dus die gpu gaat hier wel onder de 0 komen denk ik :P
dat kan ook zonder de koude buitenlucht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 08:56
thijszor schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:35:
[...]

Koud bier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matanos
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
nee joh, jagermeister !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
So, mij wel bellen

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
That's what she said.

Maarja, ik heb er wel zin in :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bolletje op 14-12-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Achjee... Ik belde 4launch net, ze mogen het nummer van de directeur niet geven en hij was niet aanwezig. Nu weet ik nog steeds niet hoeveel kaarten we krijgen... :|

We zijn de TS nog aan het bijschaven! Be patient :)

[ Voor 14% gewijzigd door roelientjeL op 14-12-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
thijszor schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:35:
[...]

Als je daar de apperatuur/het geld voor hebt wel ja :P
Maar ik zal een beetje moeten improviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211238

Ik denk niet dat we (jah ik ga ook improviseren) de gpu onder de nul krijgen hoe koud het buiten ook is, maar het gaat wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:11
Lars93 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:08:
[...]

Ik heb ff in je profiel gekeken en je woont maar zo'n 20 km van mij af. Ik woon in Nieuw-Bergen
Maar jij hebt dus wel ervaring met solderen en voltage modden?
Misschien kan ik wel een keer op mijn scootertje voorbij komen dan
Kunnen we misschien met zn 3en doen dan?
Ikzelf woon in Weert

PM mij even jullie 2 ;)

LN2 is trouwens voor mij al geregeld:)

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 14-12-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Er woont niemand bij Antwerpen zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Volgens mij wonen er heel veel mensen bij Antwerpen in de buurt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
en zeker ook niet in almelo?

zou het met deodorant kunnen?
en hoe komen jullie aan LN2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik woon 8 km van je af :) Dunno of ik kan helpen, heb het nogal druk met school en spul :o
zou het met deodorant kunnen?
Vervluchtigd te snel denk ik. En aceton is niet zo heel duur...
en hoe komen jullie aan LN2
Kan je kopen. Heb je wel een vergunning voor nodig though..

Maar als dit een "eerste" keer is dan zou ik niet gelijk op subzero overgaan. Er valt veel meer te behalen op de tweaks en de Vmod :o

[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 14-12-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Aceton kun je gewoon halen bij de Kruidvat ofzo.
Voor LN2 heb je OFFICIEEL een vergunning nodig ;) Maar dat gaat alleen als je farmaceutisch bezig bent (boer met stieren sperma of ziekenhuis met organen/bepaalde medicijnen of als dokter met wratten aanstippen)

Er komt nog een lijstje met wie hulp aanbiedt en wie hulp nodig heeft en waar die mensen wonen ;)

Nog heel even geduld, we zijn de puntjes op de I aan het zetten. We willen niet 20 keer de TS hoeven aanpassen :)

[ Voor 4% gewijzigd door roelientjeL op 14-12-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
*

[ Voor 100% gewijzigd door davevogel0 op 14-12-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL