Snot_Aap schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:18:
[...]
Heeft niks met ondankbaarheid te maken. Vind het jammer dat je het zo ervaart.
Zou toch leuk zijn als iedereen mee kan doen? Vroeg me alleen of waarom 4launch niet meer kaarten kan leveren. Zoals Pascal al zei staat het helemaal niet zo (duidelijk) aangegeven in de mail. Ik bedoel we kunnen nu wel een aannamen doen maar je kan het ook even dubbel checken.
Ik weet niet waarom 4Launch niet meer dan 50 stuks kan leveren. Wellicht is de voorraad bij de leverancier gewoon niet groter, en zal er bijbesteld moeten worden. We zijn er nog mee bezig op de achtergrond, maar als het echt niet anders kan dan 50 kaarten dan zullen we ons daaraan moeten houden. 40 daadwerkelijke inschrijvingen en 10 reserve. Doa gevallen zul je altijd houden. Mocht 4launch meer kunnen leveren dan 50 stuks, zijn jullie de eerste die het weten. Of willen jullie liever op een DDR2 kaart met 128bits geheugen voor 3 tientjes?
Hoe zit het trouwens met de voorwaarden waar we/je aan moet voldoen? Meen iets te herinneren over een FP bericht? Dit is namelijk niet zo simpel als het klinkt.
Die statement heb ik niet gemaakt, maar kan wel waar worden gemaakt. Ik had al immers gezegd, de FP moet zelf een review schrijven over wat er achter de schermen op GoT gebeurd. Het zou tof zijn als dat gedaan wordt en er ook een backlinkje kan worden gemaakt naar de betreffende shop die de kaarten in eerste instantie beschikbaar heeft gesteld, samen met 3 andere prijzen die ook niets kosten. Als ik de mailcommunicatie had gevoerd had ik het iets anders aangepakt, en al blij geweest met de fikse korting.
Dat was helemaal niet zo duidelijk, pas nadat het bekend werd dat de kaarten door 4launch geleverd zouden worden. En toen stonden er volgens mij al bijna 40 mensen ingeschreven.
39 om precies te zijn. En wanneer blijkt welke kaarten er leverbaar waren en voor welke prijs steeg ineens het aantal inschrijvingen... Tja, mismanagement maar Roel is ook nog bezig de deal rond te krijgen met 4Launch. We hebben namelijk nog niets gehoord sinds vrijdag, ik verwachte ook niet anders aangezien het weekend is

Dat hoeft helemaal niet. Kijk bijvoorbeeld naar de 9500GT contest. Daar hadden we zelfs twee verschillende revisies cores uit de zelfde levering/voorraad.
Leuk, maar hoeveel konden nu echt overweg met die kaart zonder de OCP & OVP te omzeilen? Er zat een hard lock op die veel werk vereiste om te bypassen. Niet iedereen kon dat.