Verwijderd

Chryses schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:33:
Ook denk ik dat mn processor aan het verbranden is 8)7 Ik weet niet meer wat voor logo/afbeelding erop zat.. Maar dat is nu één grijze massa, en daaromheen zat een soort wit rubber dat zo zacht was dat ik het zou kunnen wegvegen.. (of is dat nou koelpasta :P )
Zo jij het omschrijft lijkt mij dat wel ja. :p
Maar als ik geen dual channel heb, moet ik dus eigenlijk een nieuw moederbord kopen?
Nee! Koop nu eerst gewoon maar een HD4670 of HD4770 dan ben je al 10 stappen verder, als je het dan nog te langzaam vind kun je dan altijd nog een CPU of geheugen upgraden, maar kijk daar alsjeblieft nu nog niet na.

Verwijderd

Bovendien heb je zelf gezien wat zo'n 4770 tweedehands nog op moet brengen mocht je toch voor een dik systeem gaan, dus dan verlies je er nog nauwelijks op ook. 4670 kan ook natuurlijk.

• Chryses
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 13:30
Hey Tweakers,

Pinockio had gelijk, de thread is misschien een beetje een soap aan het worden :p

Ik snap het meeste nu wel, en tenzij jullie dit net zo leuk vonden als ik, zal ik er maar een eind aan maken :P
Daarom: Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor z'n hulp :D Jullie hebben me echt geweldig geholpen!

Ik snap nu heel wat meer van m'n pc dan ooit, door reacties te lezen en vervolgens te googelen :p En ik weet nu ook wat de beste opties zijn om de pc te upgraden (HD4770 alleen al = awesome). Ik zal V&A dus ook afstruinen voor een tijdje :)

Misschien is het zelf in elkaar zetten van een eigen pc toch niet zo ver weg als ik d8.

Bedankt voor deze goede eerste ervaring met tweakers.net d:)b

Chryses

PS: zou ik iemand berichtjes mogen sturen, als ik ergens niet uitkom?

Verwijderd

Chryses schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:59:
Hey Tweakers,

Pinockio had gelijk, de thread is misschien een beetje een soap aan het worden :p

Ik snap het meeste nu wel, en tenzij jullie dit net zo leuk vonden als ik, zal ik er maar een eind aan maken :P
Daarom: Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor z'n hulp :D Jullie hebben me echt geweldig geholpen!

Ik snap nu heel wat meer van m'n pc dan ooit, door reacties te lezen en vervolgens te googelen :p En ik weet nu ook wat de beste opties zijn om de pc te upgraden (HD4770 alleen al = awesome). Ik zal V&A dus ook afstruinen voor een tijdje :)

Misschien is het zelf in elkaar zetten van een eigen pc toch niet zo ver weg als ik d8.

Bedankt voor deze goede eerste ervaring met tweakers.net d:)b

Chryses

PS: zou ik iemand berichtjes mogen sturen, als ik ergens niet uitkom?
Zo heb ik het ook gedaan. Vroeger wat met PC's gerommeld maar toen een tijd niet meer. Anderhalf jaar geleden wilde ik misschien weer eens een PCtje bouwen dus ben ik me weer gaan inlezen in hoe en wat. Wat een keuzes kwamen er opeens op me af, poeh! Dual core, DDR2 en DDR3, allerlei videokaartnummers waar ik het verschil niet van zag en nog veel meer.
Ondertussen is die helemaal nieuwe PC er nooit gekomen maar heb ik wel van oude (gescoorde) en nieuwe onderdelen een voor mij nieuwe PC gebouwd naar volle tevredenheid, en ik blijf leren. Alles wat ik niet weet ram ik in Google en spons het op. Na de losse componenten begin ik nu steeds meer te leren over de onderdelen op die componenten en wat ik daarmee kan. Een videokaart is voor mij geen vaststaand gegeven meer want daar kan ook andere koeling op en die koeling kan ook weer aangepast worden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Het bouwen van een goed systeem is bijna leuker geworden dan wat je met dat systeem kan :p

Ik weet ook niet alles natuurlijk, maar je mag me altijd vragen stellen. Wel eerst even zelf Googelen natuurlijk ;) Als je er zelf moeite in steekt wil ik je met alles helpen.

• darkcarlaza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 15:52
Chryses schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:33:
Ook denk ik dat mn processor aan het verbranden is 8)7 Ik weet niet meer wat voor logo/afbeelding erop zat.. Maar dat is nu één grijze massa, en daaromheen zat een soort wit rubber dat zo zacht was dat ik het zou kunnen wegvegen.. (of is dat nou koelpasta :P )
:o

ben benieuwd naar je foto's van die inhoud ^^ wel even inzoomen op de spinnen die je tegenkomt rofl

[ Voor 0% gewijzigd door darkcarlaza op 26-11-2009 23:43 . Reden: typo ]

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

darkcarlaza schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:42:
[...]

:o

ben benieuwd naar je foto's van die inhoud ^^ wel even inzoomen op de spinnen die je tegenkomt rofl
Dat is gewoon koelpasta, hoor ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Pagina: 1 2 Laatste