2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
je moet een video kaart hebben met 2 DVI uitgangen, dat hebben de meeste kaarten, of 1 met 1 dvi en 1 vga. dan koop je een dvi vga verloopplug, dat ziet er zo uit:

zo'n videokaart kost 30 à 40 euro en een plugje krijg je er meestal gratis bij

zo'n videokaart kost 30 à 40 euro en een plugje krijg je er meestal gratis bij
is dat ook voor een lowprofile kaartje zo??
Ga naar de pricewatch en stel hem eens in op low-profile binnen de videokaartensectie. Zo dus.
Dan heb je 60 kaarten om uit te kiezen. Klik je bijvoorbeeld op de bovenste: pricewatch: Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI dan zie je meteen op de foto al dat hij 3 uitgangen heeft, waarvan 1 al VGA is en de ander (DVI-I) met een verloopje VGA wordt.
Veel lastiger is het niet, of je moet nog een oude pc hebben waar je alleen AGP-kaarten in kwijt kunt
Dan heb je 60 kaarten om uit te kiezen. Klik je bijvoorbeeld op de bovenste: pricewatch: Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI dan zie je meteen op de foto al dat hij 3 uitgangen heeft, waarvan 1 al VGA is en de ander (DVI-I) met een verloopje VGA wordt.
Veel lastiger is het niet, of je moet nog een oude pc hebben waar je alleen AGP-kaarten in kwijt kunt
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
en zo'n slot is voor mijn gevoel kleiner. tja. zie ook mijn V&A voor pictures.
Die foto's in je V&A hebben we niet zo veel aan.F.West98 schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:11:
en zo'n slot is voor mijn gevoel kleiner. tja. zie ook mijn V&A voor pictures.
Die foto's die je er neer hebt gezet zijn de backplates van je kast. Niets meer dan metalen beschermplaatjes.
Je moet foto's van de binnenkant van je pc plaatsen.
Wat low-profile betreft.. pci/agp/pci-x/pci-e kaarten hebben een maximum hoogte.
Voor sommige pc's is die hoogte te hoog omdat er dan bepaalde onderdelen in de weg zitten.
Dan moet je een low-profile kaart kopen
Dat komt wel eens voor bij pc's met een riser (zoals in jou kast), maar het hoeft dus niet bij jouw pc zo te zien.
Geef ons foto's van de binnenkant (of je geeft ons het typenummer van je pc) en we kunnen je vertellen wat voor soort videokaart erin past.
[ Voor 4% gewijzigd door job op 22-11-2009 21:19 ]
Ga op zoek naar low profile kaarten en kijk welke er zijn met 2 outputs. Ze zijn te vinden, alleen zal het aanbod wat beperkter zijn dan de normale kaarten, maar als je in de PW kijkt is er meer dan zat te vinden.
Neem eventueel **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door om te kijken waar je nog op moet letten.
Omdat we verwachten dat je zelf de keuze kan maken op basis van de kaarten die te vinden zijn in de PW gaat dit topic op slot.
Neem eventueel **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door om te kijken waar je nog op moet letten.
Omdat we verwachten dat je zelf de keuze kan maken op basis van de kaarten die te vinden zijn in de PW gaat dit topic op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()