Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik had dit weekeinde ook weer last van hetzelfde probleem. Wanneer dit precies is begonnen weet ik niet, maar aangezien velen van jullie dit ook hebben, lijkt het wel op hetzelfde moment te gebeuren.
Ik kwam er toevallig vandaag achter en heb toen maar weer de wifi truc toegepast en het is weer opgelost. Wel gruwelijk irritant. Denk ook niet dat het aan HTC ligt, aangezien volgens mij ook andere (non HTC) android toestellen dit probleem hebben. Volgens mij zijn er ook mensen die dit probleem hebben en geen Vodafone hebben, maar zeker doen weet ik het niet. Wellicht ligt het dan toch aan android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Ik heb eergisteren o.i.d. ook weer deze problemen.. Was eindelijk opgelost, en nu kan ik wéér niks downloaden uit de Market. Alles blijft op "Download Starten". En als ik dan op Wifi ga en de download opnieuw start heb ik hem met enkele seconde binnen. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar ik hoor vooral Vodafone klanten met het probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:26
Ik werd wakker en ik zag dat de apps ineens geïnstalleerd waren.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
SpartanArmada schreef op maandag 07 december 2009 @ 07:17:
Ik werd wakker en ik zag dat de apps ineens geïnstalleerd waren.:)
Yesh hier ook! het lijkt allemaal weer prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde
hij doet ut weer! :)

ik zag vannacht om iets van 2 uur dat de apps geinstalleerd waren, Direct ook even getest met een nieuwe download, en die startte ook vlot.

Ik had gistermiddag ook nog lopen klooien met mijn google account instellingen eraf gooien en er weer op, in de hoop dat dat zou werken. Maar daarvoor zat er eigenlijk te veel tijd tussen.
Pagina: 1 2 Laatste