Ik heb de faq en search doorgenomen, maar kon niet echt vinden wat ik zocht. Misschien is het ook te persoonlijk daarvoor. Maar goed: ik wil een goedkope lcd kopen.
Eisen:
De grotere opties tot nu toe:
De samsung heb ik bekeken in de MediaMarkt, de LG stond er niet, maar wel bijna dezelfde: de 32LG2100 (wat is het verschil?). Deze leken sterk op elkaar, zijn allebei prima qua design en ik vond ze allebei prima qua beeld. De Toshiba stond er dus niet, die wordt in Nederland geloof ik minder verkocht. In Engeland en Duitsland weer wel.
Nou heb ik dus behoefte aan jullie ervaring met Toshiba's, en eventueel ook algeheel advies (al is dit forum daar niet specifiek voor bedoeld).
Eisen:
- PS3 gaming
- Digitenne
- Streaming van HD en SD films
De grotere opties tot nu toe:
- LG 32H2000 (330)
- Samsung 32B350/450 (330)
De samsung heb ik bekeken in de MediaMarkt, de LG stond er niet, maar wel bijna dezelfde: de 32LG2100 (wat is het verschil?). Deze leken sterk op elkaar, zijn allebei prima qua design en ik vond ze allebei prima qua beeld. De Toshiba stond er dus niet, die wordt in Nederland geloof ik minder verkocht. In Engeland en Duitsland weer wel.
Nou heb ik dus behoefte aan jullie ervaring met Toshiba's, en eventueel ook algeheel advies (al is dit forum daar niet specifiek voor bedoeld).
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 21-11-2009 19:47 . Reden: Spel- en schrijffouten verwijdert en tekst overzichtelijker gemaakt. ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX