Een paar dagen geleden is mijn harde schijf opgehouden met normaal te functioneren. Ik had het uitgezet en later op de dag weer aan. Hierbij is een probleem ontstaan, namelijk de harde schijf start onvolledig op. Hij start op en valt weer weg, herhaaldelijk. Na dit het ik het uit gezet op een aparte voeding kabel die rechtstreeks van de voeding afkomt aan gesloten. Dit werkte ook niet. Vervolgens ben ik gaan surfen maar geen oplossingen nog omschrijvingen van wat mijn probleem nu is.
Ik zou graag willen weten wat er met mijn harde schijf is gebeurd. Ik heb een Seagate Barrucuda 7200.11 1Tb. Ik gebruik het voor mijn OS (c-schijf) en Backup partitie (d-schijf). Data verlies maakt niet uit. noch wil ik zelf mijn harde schijf uitelkaar halen.
Hebben jullie suggestie....die waard zijn te proberen of weinig geld kost want voor 80 euro heb je weer een nieuwe hdd.
Ik zou graag willen weten wat er met mijn harde schijf is gebeurd. Ik heb een Seagate Barrucuda 7200.11 1Tb. Ik gebruik het voor mijn OS (c-schijf) en Backup partitie (d-schijf). Data verlies maakt niet uit. noch wil ik zelf mijn harde schijf uitelkaar halen.
Hebben jullie suggestie....die waard zijn te proberen of weinig geld kost want voor 80 euro heb je weer een nieuwe hdd.