Fallout 3

Pagina: 1
Acties:
  • 1.363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisSmoKe
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 16:56
Moet het toch ff kwijt.

Vorige week begonnen met Fallout 3. Het begin was wel leuk maar was al vrij snel flauw van de Quests omdat je hier toch uiteindelijk weinig mee bereikt. Ongeveer na 8 uurtjes spelen was ik voor mijn gevoel al redelijk opgang en werden mijn wapens steeds een BEETJE beter. Zelf ging ik dus wanneer ik wapens en dergelijke had gevonden ging ik fast travel'n naar river city en andere shops om vervolgens de boel weer te verkopen omdat ik weer eens op de maximale gewicht zat. Dus zodra ik weer op volle gewicht was ging ik de boel verkopen en lekker sparen met de achterliggende gedachte dat ik straks dikke wapens kan kopen die 100% zijn. Vanavond (21-11-2009) moest ik een virus plaatsen in project purity. %$##@ heb 'm al uitgespeeld!! Had ik net 10 minuten VOOR het einde eindelijk een power amor van 100% en heb je 'm uitgespeeld. Ditzelfde geldt ook voor de wapens, heb geen enkele shop gevonden waar je 100% dikke wapens kan kopen dus voor niets gespaard/ge'fast travel'd!! Nou sorry hoor maar wat een KUT spel?! Uiteraard heb ik nog lang niet alles ondekt en ook nog niet alle bottlenecks gevonden maar waarom zou ik de rest nog verkennen wanneer je het einde al hebt bereikt?! Dat is voor mijn gevoel veel te doelloos en dus ook geen zin meer om verder te gaan. Beetje quests oplossen? Waarvoor?! 15 minuten voor het einde begin je pas een serieuze armor te krijgen met serieuse wapens van 100% nou belachelijk gewoon! Of (wat ik stiekem hoop) zie ik toch nog een aantal dingen over het hoofd mbt doeleinden? Hierbij bedoel ik dan niet op verschillende karma's het einde behalen.

De games HF2 + episodes, FarCry 2 heb ik al gehad en ben ik toch weer opzoek die vergelijkbaar zijn met deze titels. CoD series of Crytek bevalt me niet. Zelf denk ik aan fear. Misschien iemand goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier is het Fallout-topic:
\[PC/PS3/X360] Fallout 3 - Deel 2

En je armor is relatief tot je level. Dus als je nog een laag level bent (wat je waarschijnlijk bent als je alleen de main quests hebt gedaan), dan krijg je inderdaad nog laag armor.

Overigens kan je ook zoiets als FOOK proberen, als je vindt dat er te weinig armor of wapens inzitten :)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 21-11-2009 01:04 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisSmoKe
anandus schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:58:
Hier is het Fallout-topic:
\[PC/PS3/X360] Fallout 3 - Deel 2

En je armor is relatief tot je level. Dus als je nog een laag level bent (wat je waarschijnlijk bent als je alleen de main quests hebt gedaan), dan krijg je inderdaad nog laag armor.

Overigens kan je ook zoiets als FOOK proberen, als je vindt dat er te weinig armor of wapens inzitten :)
[video]
maar het doel is weg!? Heb nu level 14 of 15.

Had al gezien dat er een Fallout 3 topic is maar deze topic is bedoel voor de wat minder ervaren gamers en dit bericht makkelijk tot hen komen om hen te doen geloven dat het werkelijkheid is dat je na 10uurtjes het einde hebt bereikt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door ChrisSmoKe op 21-11-2009 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ChrisSmoKe schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 01:00:
[...]

maar het doel is weg!? Heb nu level 14 of 15.

Had al gezien dat er een Fallout 3 topic is maar deze topic is bedoel voor de wat minder ervaren gamers en dit bericht makkelijk tot hen komen om hen te doen geloven dat het werkelijkheid is dat je na 10uurtjes het einde hebt bereikt ;)
Dat hangt er vanaf wat je 'het einde' noemt :)
Je kán inderdaad de hoofdquest in 10 uur doen als je het snel doet, maar het spel zelf heeft nog tientallen uren aan speelplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Eigen schuld, had je maar niet meteen alle main quest missies moeten doen :p
Het feit dat deze thread in Shooters staat en niet in RPG geeft aan dat je de verkeerde insteek hebt.

Als je langzamer door de main quest heengaat, tussendoor meer sidequests doet en meer de omgeving gaat verkennen dan level je meer en krijg je de zware armour en wapens wel. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Meelobee op 21-11-2009 05:16 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
STALKER is tof, maar daar moet je ook niet snel doorheen raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Als je alle side quests doet en het speelt als RPG ben je na 25 uur nog bezig.'k Zit nu op 100+ uur maar dan wel met alle uitbreidingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Noem je Fallout een kut spel, en dan ga je vervolgens FC2 als voorbeeld nemen, die zoniet nóg kutter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ChrisSmoKe schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:56:
De games HF2 + episodes, FarCry 2 heb ik al gehad en ben ik toch weer opzoek die vergelijkbaar zijn met deze titels. CoD series of Crytek bevalt me niet. Zelf denk ik aan fear. Misschien iemand goede suggesties?
In ieder geval de suggestie:
Als je een shooter wil, ga dan geen roleplaying game spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ja als je alleen de main quest doet ben je er rap doorheen. Als je nou de lol van de side quest inziet dan heb je wel mmoie wapens ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toch hoor ik dat vaak hoor, van die mensen die zo snel mogelijk door het spel heen willen raggen. Geen side quests doen, nooit interactie met NPCs lezen, laat staan het verhaal van de game zelf, nooit dingen verkennen, nooit dingen zo mooi/goed mogelijk proberen te doen, maar alleen maar zo snel mogelijk verder naar het volgende deel. En dan na na 5 uur klaar te zijn op een forum gaan zeiken dat het spel saai en kort is. Ja natuurlijk, je slaat 75% over! Is dat penisverlengend of zo, zo snel mogelijk eindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
twiFight schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:56:
Toch hoor ik dat vaak hoor, van die mensen die zo snel mogelijk door het spel heen willen raggen. Geen side quests doen, nooit interactie met NPCs lezen, laat staan het verhaal van de game zelf, nooit dingen verkennen, nooit dingen zo mooi/goed mogelijk proberen te doen, maar alleen maar zo snel mogelijk verder naar het volgende deel. En dan na na 5 uur klaar te zijn op een forum gaan zeiken dat het spel saai en kort is. Ja natuurlijk, je slaat 75% over!
Dat is natuurlijk sowieso zonde van je geld.
* anandus probeert toch altijd het meeste uit z'n computerspellen te halen :)
Toch zoveel uur spelplezier per euro halen :)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 21-11-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisSmoKe
Ag een goede RPG ga je toch niet vergelijken met Fallout 3 mag ik hopen? De reden waarom ik voor Fallout 3 heb gekozen is met name voor het vats systeem. Zelf moet ik doelen hebben waarmee je dingen bereikt en dat doe je veel te weinig met die quests. Uiteraard over smaak valt niet te twisten maar het feit dat je de halve wereld nog niet hebt gezien maar wel de uitspeel mogelijkheid hebt is ronduit zwaar bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het geval je het niet door hebt: In alle RPG's is het zo dat je side quests kunt overslaan. :')

Ik begrijp je klacht dan ook niet. :P Ik ben zwaar fan van RPG's als Fallout 1 en ik vind Fallout 3 gewoon een goede vooruitgang.

Fallout 1 was ook in minder dan een kwartier uit te spelen met een paar truukjes (geen cheats!), maar dan sloeg je dus wel de meeste quests over.

http://www.youtube.com/watch?v=tlxRCi9OvZo

Fallout 3 kun je in een paar uren uitspelen, maar je kunt er zoals gezegd ook 100 uur over doen (en dan heb je pas alles gezien)...

Kortom, het ligt niet aan het spel maar aan jouw manier van spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ChrisSmoKe schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:21:
Ag een goede RPG ga je toch niet vergelijken met Fallout 3 mag ik hopen?
Waarom niet?
* anandus vindt het een prima RPG, eigenlijk :)

Dat iets geweren heeft betekent niet dat het opeens een slechte RPG is, natuurlijk.
Zeker, het is wat versimpeld voor een breder publiek zodat FPS'ers het ook kunnen spelen (;)), maar het blijft roleplayen en characterdevelopment :)

[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 21-11-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ag een goede RPG ga je toch niet vergelijken met Fallout 3 mag ik hopen? De reden waarom ik voor Fallout 3 heb gekozen is met name voor het vats systeem. Zelf moet ik doelen hebben waarmee je dingen bereikt en dat doe je veel te weinig met die quests. Uiteraard over smaak valt niet te twisten maar het feit dat je de halve wereld nog niet hebt gezien maar wel de uitspeel mogelijkheid hebt is ronduit zwaar bagger.
Er zijn toch echt zat sidequests in Fallout waarmee je ook dingen bereikt. Zoals het unlocken van betere wapens, locaties, items, etc. Maar als je telkens achter de main quest aangaat en niet gaat verkennen zal je die niet tegenkomen.
Dus nogmaals je insteek is verkeerd, dat de mogelijkheid tot meteen uitspelen er is betekend natuurlijk niet dat je het ook moet doen.
Maar uiteindelijk valt over smaak niet te twisten inderdaad, als het niet jou ding is dan niet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 21-11-2009 19:42 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ChrisSmoKe schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:56:
[knip]
Had ik net 10 minuten VOOR het einde eindelijk een power amor van 100% en heb je 'm uitgespeeld. Ditzelfde geldt ook voor de wapens, heb geen enkele shop gevonden waar je 100% dikke wapens kan kopen dus voor niets gespaard/ge'fast travel'd!! Nou sorry hoor maar wat een KUT spel?! Uiteraard heb ik nog lang niet alles ondekt en ook nog niet alle bottlenecks gevonden maar waarom zou ik de rest nog verkennen wanneer je het einde al hebt bereikt?! Dat is voor mijn gevoel veel te doelloos en dus ook geen zin meer om verder te gaan. Beetje quests oplossen? Waarvoor?! 15 minuten voor het einde begin je pas een serieuze armor te krijgen met serieuse wapens van 100% nou belachelijk gewoon! Of (wat ik stiekem hoop) zie ik toch nog een aantal dingen over het hoofd mbt doeleinden? Hierbij bedoel ik dan niet op verschillende karma's het einde behalen.

wat je ook kan doen ... is uitbreidingen halen dan gaat de verhaal lijn verder (broken steel). dan speel je het verhaal gewoon verder. maar wat je ook kan doen (als je geen uitbreiding wilt kopen) is net als je power armor kan dragen niet de main quest gaan afmaken en de wereld ontdekken. want dan zie je de fun van de game (tenzij niet van deze genre houd).
voor de pc versie zou ik zegge download mods (zijn een aantal sites voor) kan je nieuwe wapens enzo inkrijgen
en anders kan je het beste uitbreidingen kopen / downloaden

games die ik je aanraad:
(vecht en soms schieten)
prototype
assasins creed 1 + 2 (2 kan nog niet voor pc)
mirror's edge

(shooters)
battlefield heroes anders bad company 1 + 2
left 4 dead 1 + 2 (meeste vinde in deel 1 de sfeer leuker)
borderlands

anders gewoon deze forum afzoeken want er zijn hier genoeg games er zijn er vast een paar die in je smaak vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Ik heb al meer als 100 uur in dit spel zitten en heb nog steeds een hoop plezier, blijkbaar doe je iets grondig fout?
De main quest ben ik nog niet eens is aan begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was inderdaad met Baldur's Gate 2 ook man, daar was ik ook binnen een paar avonden mee klaar, toen ik alles oversloeg wat je over kon slaan en zo snel mogelijk alles skipte, wat een kutspel.
</sarcasme>

Het ligt niet aan het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Inderdaad, puberale mening hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Vere comments kunnen nu wel in \[PC/PS3/X360] Fallout 3 - Deel 2 :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.