Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PS3 herkent geen disks meer, is hij dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.035 views

Verwijderd

Topicstarter
Net de nieuwe Ratchet * Clank gespeeld, A crack in time. Toen ik even wilde pauzeren heb ik hem op pauze gezet. Na een kleine 5 minuten kwam ik terug maar er zat geen beweging meer in de controller, niets deed het nog. Enige wat ik kon doen was de eject-knop. Toen wilde ik opnieuw spelen maar de PS3 herkent de schijf niet meer. Heb dit nog met andere spellen geprobeerd en een cd maar hij herkent geen enkele schijf.
Zou mijn br-speler soms kapot zijn ?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Of hij stuk is kan ik zo niet zeggen. Wat ik je wel kan adviseren is om even te kijken in het PS3 defecten topic Deel 1

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13
Werkt hij verder wel? Alleen de spellen doen het niet? Werken dvd's wel? En blu-rays?

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
Ben inmiddels terug gegaan naar de leverancier en die wist te vertellen dat hoodt waarschijnlijk de lens van de blueray speler kapot is en dat lijkt mij aannemelijk. Apparaat is aangemeld bij Sony maar ik krijg geen garantie. PS3 is nu 2 jaar en 4 maanden oud. Ik krijg de mogelijkheid om voor € 150 een gereviseerde te kopen met letwel 3 maanden garantie. Daar dit probleem vaker voorkomt heb ik toch maar een nieuwe gekocht met 2 jaar garantie.
Ik heb begrip voor Sony, je moet ergens de lijn (garantie) stellen, maar voor een apparaat dat net 2 jaar oud is en € 600 koste kan ik niet anders concluderen dan kappitaal vernietiging.

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:08:
Ben inmiddels terug gegaan naar de leverancier en die wist te vertellen dat hoodt waarschijnlijk de lens van de blueray speler kapot is en dat lijkt mij aannemelijk. Apparaat is aangemeld bij Sony maar ik krijg geen garantie. PS3 is nu 2 jaar en 4 maanden oud. Ik krijg de mogelijkheid om voor € 150 een gereviseerde te kopen met letwel 3 maanden garantie. Daar dit probleem vaker voorkomt heb ik toch maar een nieuwe gekocht met 2 jaar garantie.
Ik heb begrip voor Sony, je moet ergens de lijn (garantie) stellen, maar voor een apparaat dat net 2 jaar oud is en € 600 koste kan ik niet anders concluderen dan kappitaal vernietiging.
Heb je de oude nog en wat wil je daar voor hebben?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

Je kunt rechtsbijstand inschakelen, 2 jaar is standaard garantie maar in de nederlandse wet staat dat een apparaat een redelijke levensduur moet hebben end at je dat ook mag verwachten. 2 jaar en 4 maanden lijkt mij wat kort voor een gameconsole van 600 euro.

Of je ervoor wilt procederen is maar de vraag natuurlijk. Ik zou het er persoonlijk niet voor over hebben.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bart smit heeft nu een aanbieding voor 200 euro PS3 Playstation 3 Console (80 GB)
op = op :)

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 14:07

Saffie_time

Why use this? 42!

Offtoppic:
Lokale Bart Smit wist niets van deze actie af.
Ook op website kan ik deze aanbieding niet vinden.
Is deze actie regio gebonden of landelijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Saffie_time op 27-11-2009 16:45 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even een tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat dit een probleem/vraag is, geen algemeen discussietopic.

En het algemene PS3 probleemtopic is inderdaad een goed startpunt voor je probleem.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Is het een 60GB model of een 40/80GB? De garantietermijn van de 60GB hebben ze voor dit soort defecten opgerekt naar 3 jaar omdat de loopwerken in de 60GB's bij bosjes kapot gaan. De mijne heeft het begin dit jaar ook begeven. Het rottige is dat je nooit je eigen apparaat gerepareerd terug krijgt maar een opgelapt ding van een ander. Het heeft mij maanden tijd en 3 PS3's gekost voordat ik een fatsoenlijk apparaat had.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor het late reageren. Frostie als je nog interesse heb dan mag je hem overnemen voor € 50 excl. verzending.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, zou nog leuk zijn als media centertje..DM maar als je er vanaf wilt :)

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt mail.
Exorcist schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:28:
Hmm, zou nog leuk zijn als media centertje..DM maar als je er vanaf wilt :)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sorry, offtopic..maar mijn mailadres staat niet ingevuld op GoT. Heb jou gemaild op je Zeelandnet account die in je profiel staat. Anders kun je DM aanzetten bij je voorkeuren :)

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:38:
[...]

Sorry, offtopic..maar mijn mailadres staat niet ingevuld op GoT. Heb jou gemaild op je Zeelandnet account die in je profiel staat. Anders kun je DM aanzetten bij je voorkeuren :)
Excuses maar dat emailadres bestaat niet meer. Wil je zo vriendelijk zijn om zon door tournado te vervangen? Alvast dank.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Het forum is niet bedoeld voor handel, dus ik hang hier even een slotje aan.

Hiervoor zijn ook voldoende alternatieven als V&A, DM of mail voor beschikbaar :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.