Toon posts:

Nieuwe Xbox Arcade met oude HDD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Ik heb hier een xbox360 staan met een 20 GB HDD. Nou is deze ooit eens omgebouwd en heeft hij de RROD gekregen, dus geen garantie meer (zit al een ban op). Ik wou nu een Arcade kopen om vervolgens deze HDD weer in te zetten. Nu wil ik mn nieuwe xbox niet ombouwen maar gewoon origineel houden. Ik bedacht me dat misschien aan de HDD te zien is dat er gemodde software op staat en ik zo misschien een ban kan krijgen op mn nieuwe originele xbox.
Klopt deze gedachte of heb ik het helemaal fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:53
Als het goed is krijg je een ban aan de hand van je Xbox serienummer. Dus kan je gewoon je oude HDD er weer opzetten en verder gamen. Het is nl niet zo dat als je een ge-bande xbox heb en je zet er een andere hdd op, dat hij dan weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat begrijp ik. Ik dacht zelf misschien dat er mod-bestanden op die harde schijf staan die opnieuw ontdekt kunnen worden. Dus als microsoft opnieuw een scan gaat doen ze deze harde schijf vinden en mn originele xbox bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat kan gewoon, je ban heeft niets met je HDD te maken. Technisch kunnen ze het wel zijn bij microsoft, maar ze doen daar niets mee.

Zie ook dit topic, hier wordt je vraag in beantwoord: Gebande Xbox 360

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz