Home cinema met radio

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02 09:12
Hallo,

Ben de laatste tijd al druk op zoek naar een home cinema set. Wil graag eentje hebben die radio tuner heeft, zodat ik ook normaal radio kan luisteren ermee zonder de tv aan te hoeven doen.

Kan wel een recveiver nemen, maar dan zit ik weer boven mijn budget wat €200euro is.

Zijn dit soort home cinema's er wel uberhaubt?

Heb al op sites gekeken, maar zie wel cinema sets met rds.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:59
2 minuten op Google geeft antwoord: Elke home cinema set onder de 200 euro heeft een tuner. Boven 200 euro trouwens ook. Succes :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:05
Een set met RDS kan dus ook radio ontvangen. Bedoel je dat het radio via de ether moet zijn en niet via de kabel? Met de kabel hoef je overigens niet je TV aan te zetten, gewoon kabel erin en gaan.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Vraag me om eerlijk te zijn af hoe veel werk je hebt gedaan om je antwoord te vinden. Zoals aangegeven kom je met enig Google-werk al een heel eind. Er zijn behoorlijk wat kant en klare home cinema setjes te vinden en minstens net zoveel reviews over dat soort sets. Plus voor dergelijke "eisen" zijn sites als Kieskeurig een zeer goede mogelijkheid om te zien wat er nu juist wel of niet op een set zit. Bekijk die eens en kijk welke wel en niet aan je eisen voldoen.

Omdat we verwachten dat je dat eerst doet gaat dit topic op slot. Mocht je in je zoektocht nog tegen zeer specifieke problemen aanlopen dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen waarin je aangeeft wat je hebt gedaan en waar je nog tegen aanloopt.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.