welke videokaart, crossfire of een hele goede?

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 11:02

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
Ik ga tweedehands een systeem overkopen, een phenom x4 9550 BE, met een crossfire moederbord, en 8gb Ocz ddr2 geheugen. Ik zoek er via pricewatch nog een 2dehands videokaart bij.
ik wil daar ongeveer 100 euro voor besteden, zijn het 2 kaarten, 100-150. Ik wil gewoon fatsoenlijk spellen kunnen spelen, zoals undercover(niet dat daar hardcore prestaties voor nodig zijn, maar toch) Uiteindelijk wil ik gewoon dat ik een tijd met deze kast mee kan.

Mijn vraag is dus, 2 minder goede kaarten kopen, of een goede, zodat ik later nog een "verouderde" kan kopen, die nu dus nog niet zo oud is.

Things are cheaper for a reason

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:33
Gewoon één goede kopen en die later vervangen voor een nieuwere die beter presteerd.

Als je ééntje koopt van 150 Euro kun je er met gemak twee à drie jaar mee doen. Misschien wel meer.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:20
Inderdaad. Nu een goede, dan kun je er in de toekomst altijd nog een -- dan goedkoop -- broertje in crossfire bij zetten.

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
Okee, bedankt. Wat raad je aan voor een voeding, met deze opstelling. Neem even voor voorbeeld een 5670 erbij.(iets indie klasse, weet niet of dat type precies bestaat, iets indie buurt)

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 09:25

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
bedankt voor alle replies, van mij mag er een slotje op als iemand nog even heeft gereageerd voor de voeding.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:39
Een 400W a 450W voeding van een deftig merk voldoet in ieder geval, en geeft je normaal nog wat ruimte voor later.
Zie ook Welke voeding heb ik nodig? Deel 23

En trouwens, topics gaan hier niet op slot als de vraag opgelost is. Ze blijven open voor als er later iemand met dezelfde vraag langs komt. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je al wel gezien dat je niet de eerste bent met deze vraag! ;)

Dan ook nog: je topic ging de vorige keer (enkele uren geleden!) wel dicht. Er zat een reden achter, het is niet de bedoeling om je vraag dan gewoon opnieuw te plaatsen!

[ Voor 32% gewijzigd door Malantur op 20-11-2009 19:57 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 09:25
Ik dacht ik zal maar niks zeggen over zijn vorige topic :)

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
Ja, ik zet nogal snel zonder na te denken een topic neer, maar aan de andere kant, deze manier is veel directer. je kkrijgt sneller antwoord, en niet honderden vragen van vershcillende mensen tussen elkaar door..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je vorige topic ging niet voor niets op slot. Neem het slotje van Crossfire, of 1 hele goede? nog eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.