Beste Tweakers,
ik heb het volgende probleem.
op mijn scherm zie ik zomaar uit het niets zwarte blokjes ontstaan
Text en plaatjes worden vervaagd en de blokjes krijgen ook kleurtjes.
na enige seconden probeert windows te herstellen, beeld gaat zwart, komt weer terug...zelfde effect blijft en de computer start uitzichzelf opnieuw op.
tot het inlogscherm gaat het goed, moment dat ik paar seconden nog bij het inlogscherm ben, start ie weer opnieuw op. 1 x kwam ik net in windows (deed ff alles snel ) en zag weer de blokjes en beeldvervaaging en
de pc startte opnieuw op.
Mijn vraag aan jullie is , wat is hier in hemelsnaam aan de hand ? en hoe los ik dit op.
mijn pc gegevens :
Cooler Master 720 watt
8800 GTX 770mb
E8500, 4gb , 500gb
Moederbord komt uit een simpele Asus Barebone. ( grafische kaart is later geinstalleerd )
Deze pc draaide zeker 10 maanden zonder problemen goed, Speelde als laatst PES2010.
GTA 4 , Batman , Ghostbusters ,Saw draaiden uitstekend.
Ik heb wel de nieuwste drivers geinstalleerd, het probleem onstond wel nadat ik Physx had geinstalleerd.
weet natuurlijk niet of het daaraan ligt.
Hoor al te graag jullie reactie.
Garantie heb ik nog van de cooler en grafische kaart.
( alleen de kaart heeft niet de standaard cooler erop, de oude heb ik nog wel )
ik heb het volgende probleem.
op mijn scherm zie ik zomaar uit het niets zwarte blokjes ontstaan
Text en plaatjes worden vervaagd en de blokjes krijgen ook kleurtjes.
na enige seconden probeert windows te herstellen, beeld gaat zwart, komt weer terug...zelfde effect blijft en de computer start uitzichzelf opnieuw op.
tot het inlogscherm gaat het goed, moment dat ik paar seconden nog bij het inlogscherm ben, start ie weer opnieuw op. 1 x kwam ik net in windows (deed ff alles snel ) en zag weer de blokjes en beeldvervaaging en
de pc startte opnieuw op.
Mijn vraag aan jullie is , wat is hier in hemelsnaam aan de hand ? en hoe los ik dit op.
mijn pc gegevens :
Cooler Master 720 watt
8800 GTX 770mb
E8500, 4gb , 500gb
Moederbord komt uit een simpele Asus Barebone. ( grafische kaart is later geinstalleerd )
Deze pc draaide zeker 10 maanden zonder problemen goed, Speelde als laatst PES2010.
GTA 4 , Batman , Ghostbusters ,Saw draaiden uitstekend.
Ik heb wel de nieuwste drivers geinstalleerd, het probleem onstond wel nadat ik Physx had geinstalleerd.
weet natuurlijk niet of het daaraan ligt.
Hoor al te graag jullie reactie.
Garantie heb ik nog van de cooler en grafische kaart.
( alleen de kaart heeft niet de standaard cooler erop, de oude heb ik nog wel )