Hallo allemaal,
Ten eerste ben ik nieuw op dit forum en ben ik met een opleiding tot icter bezig.
Ik weet wel het een en ander van computers alleen nog lang niet alles.
Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen want die vanmij is al iets verouderd.
Het is een 8600GT

Hier zie je ook of het een pci is de ja of de nee, ik snap het nog niet zo goed met pci en pci-e dus dat zou ik graag horen.
Ik zou willen vragen om een goede kaart waar ik nu aardig mee kan gamen voor een budget prijs (100 euro of minder).
En ik zou willen vragen voor gewoon een goede !
Ik heb een 300Watt voeding dus daarmee moet rekening gehouden worden.
Ik hoop dat ik hier wat sneller antwoord krijg als op andere fora want daar zit ik dus gewoon een dag te wachten.
Vriendelijke groet,
Bignick
Edit: ik zou het fijn vinden als er een HDMI aansluiting op zat al is dit geen "most"
Ten eerste ben ik nieuw op dit forum en ben ik met een opleiding tot icter bezig.
Ik weet wel het een en ander van computers alleen nog lang niet alles.
Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen want die vanmij is al iets verouderd.
Het is een 8600GT

Hier zie je ook of het een pci is de ja of de nee, ik snap het nog niet zo goed met pci en pci-e dus dat zou ik graag horen.
Ik zou willen vragen om een goede kaart waar ik nu aardig mee kan gamen voor een budget prijs (100 euro of minder).
En ik zou willen vragen voor gewoon een goede !
Ik heb een 300Watt voeding dus daarmee moet rekening gehouden worden.
Ik hoop dat ik hier wat sneller antwoord krijg als op andere fora want daar zit ik dus gewoon een dag te wachten.
Vriendelijke groet,
Bignick
Edit: ik zou het fijn vinden als er een HDMI aansluiting op zat al is dit geen "most"
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 19:07 ]