Ik heb geen leuke ondertitel.
Dan zie ik niet in waarom je zoiets zou willen, alle functionaliteiten worden toch al aangeboden via de website (browser) zelf? Ik zie er dan iig de meerwaarde niet echt van in?
[ Voor 40% gewijzigd door sajoku op 19-11-2009 18:03 ]
Lijkt me een no-go.
Misschien dat het op een later tijdstip wel leuk zou zijn maar dan wel nèt even wat professioneler dan die app van Hyves
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
AtleX' blog: T.net Photo Poster 2 is daar al voorJohnny schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:50:
Het voornaamste doel van Hyves Desktop dat ik zie is om meerdere foto's tegelijk te uploaden,
Hyves heeft meer het msn gevoel, korte berichten etc. Je hebt op T.net 'Buddies' maar hoe vaak maak je daar nou gebruik van....
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
op het moment dat Tweakers een API publiek beschikbaar maakt zullen er best dergelijke apps komen. Maar Tweakers.net is wat dat betreft nog niet helemaal into API's.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Net zoals de meeste chat-applicaties (MSN bvb). Je kan geen half uur op je pc werken of er is wel iemand die je komt lastig vallen, ook al staat je status op bezet / afwezig, doe daar bij nog de nodige pop-ups van je rss reader of desktop app en je hebt helemaal geen seconde rust meer
niet dat je er echt wat aan hebt, want wat is het verschil tussen "tweakeren" in een browser of op je desktop?
leuk, maar een beetje overbodig.
ik zeker!!!thijsje66 schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:59:
maar het kan een idee zijn voor de jongere generatie (waaronder ik ook val)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Met ^^.RedHat schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:03:
Iedereen is aan het innoveren naar Desktop -> Web. En dan zou een techsite als Tweakers.net van web naar desktop moeten gaan.
Lijkt me een no-go.
Ik zie het nut wel van dit idee voor functies die nog vervelend of onmogelijk zijn voor de browser. Zoals bijvoorbeeld een foto uploader (zoals AtleX heeft gemaakt). Een WYSIWYG teksteditor die T.net UBB code uitpoept lijkt me ook zo gek nog niet. Drag 'n drop images toevoegen
Actieve topics
Laatste nieuws
Laatste meuk
V&A en Pricewatch
Zo'n UBB code ding á la word ofzo is idd niet eens zo'n slecht idee. Al hoewel je daar ook wel een los klein programma'tje voor kan schrijven. En dat dan samen met de foto uploader in een pakketje is ook al handig.Ruudjah schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:14:
[...]
Met ^^.
Ik zie het nut wel van dit idee voor functies die nog vervelend of onmogelijk zijn voor de browser. Zoals bijvoorbeeld een foto uploader (zoals AtleX heeft gemaakt). Een WYSIWYG teksteditor die T.net UBB code uitpoept lijkt me ook zo gek nog niet. Drag 'n drop images toevoegen
[ Voor 4% gewijzigd door thijsje66 op 23-11-2009 18:43 ]