[idee]Tweakers desktop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Ik als hyver heb natuurlijk de hyves desktop gedownload. Maar ik zit veel meer op Tweakers. Is het dan geen idee om een Tweakers desktop te maken á la hyves desktop?
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.nl/zd_images/2009/11/090310_hyves2.jpg
Een idee van de features:
  • pas je profiel aan
  • Myreact
  • Actieve topics
  • Nieuws headlines
  • Gathering of Tweakers, met het forumoverzicht
Heeft iemand hier een mening over?

Ik heb geen leuke ondertitel.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik sier mijn desktop met een mooie wallpaper en gadgets. Als ik op tweakers / GoT wil zitten dan zet ik internet aan. Ik ben bang dat ik teveel wordt afgeleid als ik tweakers als achtergrond heb :P Ah het is gewoon een app die een stukje functionaliteit van Hyves overneemt?!
Dan zie ik niet in waarom je zoiets zou willen, alle functionaliteiten worden toch al aangeboden via de website (browser) zelf? Ik zie er dan iig de meerwaarde niet echt van in?

[ Voor 40% gewijzigd door sajoku op 19-11-2009 18:03 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
Iedereen is aan het innoveren naar Desktop -> Web. En dan zou een techsite als Tweakers.net van web naar desktop moeten gaan.

Lijkt me een no-go.

• thijsje66
doe dan nog tegendraadser door juist van Web -> desktop te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Ik snap het idee er wel achter, en het is ook wel een leuk idee maar ik zie de meerwaarde er eerlijk gezegd ook niet van. Nu heeft Hyves ook een totaal andere doelgroep, en die doelgroep is de Br3ez4H-generatie die continu MSN Messenger plus de Hyves desktop hebben draaien, alsof ze heel interessant zijn ;)

Misschien dat het op een later tijdstip wel leuk zou zijn maar dan wel nèt even wat professioneler dan die app van Hyves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
dat moet idd wel professioneler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 17:13

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het voornaamste doel van Hyves Desktop dat ik zie is om meerdere foto's tegelijk te uploaden, omdat voor de gemiddelde persoon FTP te moeilijk is en meerdere bestanden uploaden vanuit de browser een plugin vereist, of dat de gebruiker deze zelf eerst, inpakt (en verkleint, als je het snel wilt) of een moderne browser meerdere bestanden uploaden ondersteunt, wat op dit moment alleen Opera is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Johnny schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:50:
Het voornaamste doel van Hyves Desktop dat ik zie is om meerdere foto's tegelijk te uploaden,
AtleX' blog: T.net Photo Poster 2 is daar al voor ;)

Hyves heeft meer het msn gevoel, korte berichten etc. Je hebt op T.net 'Buddies' maar hoe vaak maak je daar nou gebruik van....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Heet dat echt de 'hyves desktop'? Desktop lijkt me je systeem, of je achtergrond. Maar een applet is tegenwoordig ook een desktop? Vaag.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-09 16:35

Boss

+1 Overgewaardeerd

Er was toch ook al een tweakers forum reader desktop app?

op het moment dat Tweakers een API publiek beschikbaar maakt zullen er best dergelijke apps komen. Maar Tweakers.net is wat dat betreft nog niet helemaal into API's.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nouja, het is Hyves op je desktop ipv in je webbrowser. Het is de Hyves desktop client.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook geen goed idee, voor mij is online online & offline offline ... Ik vind het net storend van achterliggende applicaties op mijn desktop te hebben draaien op momenten dat ik mij ga bezighouden met offline toepassingen. Als ik het laatste nieuws, berichten of andere wil weten zal ik wel mijn browser gebruiken.

Net zoals de meeste chat-applicaties (MSN bvb). Je kan geen half uur op je pc werken of er is wel iemand die je komt lastig vallen, ook al staat je status op bezet / afwezig, doe daar bij nog de nodige pop-ups van je rss reader of desktop app en je hebt helemaal geen seconde rust meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
maar het kan een idee zijn voor de jongere generatie (waaronder ik ook val)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 19:38
ik vind het een leuk idee.
niet dat je er echt wat aan hebt, want wat is het verschil tussen "tweakeren" in een browser of op je desktop?
leuk, maar een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Laatst online: 01:22

F.West98

Alweer 16 jaar hier

thijsje66 schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:59:
maar het kan een idee zijn voor de jongere generatie (waaronder ik ook val)
ik zeker!!!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

RedHat schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:03:
Iedereen is aan het innoveren naar Desktop -> Web. En dan zou een techsite als Tweakers.net van web naar desktop moeten gaan.

Lijkt me een no-go.
Met ^^.

Ik zie het nut wel van dit idee voor functies die nog vervelend of onmogelijk zijn voor de browser. Zoals bijvoorbeeld een foto uploader (zoals AtleX heeft gemaakt). Een WYSIWYG teksteditor die T.net UBB code uitpoept lijkt me ook zo gek nog niet. Drag 'n drop images toevoegen :9

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:16

sanzut

It's always christmas time

Een echte desktop app zie ik niet zo zitten, eerder een soort van Dashboard, vanwaar je snel alle T.Net functies kan benaderen, maar wel gewoon een inetpagina. Dan alles wel zo ingedeeld dat je niet hoeft te scrollen, en dat het lekker licht is.

Actieve topics
Laatste nieuws
Laatste meuk
V&A en Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ruudjah schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:14:
[...]

Met ^^.

Ik zie het nut wel van dit idee voor functies die nog vervelend of onmogelijk zijn voor de browser. Zoals bijvoorbeeld een foto uploader (zoals AtleX heeft gemaakt). Een WYSIWYG teksteditor die T.net UBB code uitpoept lijkt me ook zo gek nog niet. Drag 'n drop images toevoegen :9
Zo'n UBB code ding á la word ofzo is idd niet eens zo'n slecht idee. Al hoewel je daar ook wel een los klein programma'tje voor kan schrijven. En dat dan samen met de foto uploader in een pakketje is ook al handig.

[ Voor 4% gewijzigd door thijsje66 op 23-11-2009 18:43 ]

Pagina: 1