• Coen543
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09 12:33
Ik heb nu thuis 2x een z-5500 van logitech. Deze wil ik alle 2 aansluiten aan mijn xbox 360 via een optische kabel zodat ik een 10.2 installatie heb. Helaas weet ik niet precies hoe ik dit moet aanpakken. Is er een splitter waardoor ik vanuit mijn xbox 2 optische ingangen krijg? Kan iemand mij helpen.

Groeten,

Coen

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=463

Ik zou zoiets gebruiken :) Of het goed werkt is een 2de overigens

Ow en wat let je om dit te zoeken op Google?

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 19-11-2009 14:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Coen543 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:36:
Ik heb nu thuis 2x een z-5500 van logitech. Deze wil ik alle 2 aansluiten aan mijn xbox 360 via een optische kabel zodat ik een 10.2 installatie heb. Helaas weet ik niet precies hoe ik dit moet aanpakken. Is er een splitter waardoor ik vanuit mijn xbox 2 optische ingangen krijg? Kan iemand mij helpen.

Groeten,

Coen
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://kabeltje.com/images/HQSSOPTSP1.JPG

http://kabeltje.com/hq-optische-splitter-p-49.html

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe je dat gaat opstellen. :P 2 speakers op de front left positie enz?

• FeaR
  • Laatst online: 07:27
Coen543 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:36:
Ik heb nu thuis 2x een z-5500 van logitech. Deze wil ik alle 2 aansluiten aan mijn xbox 360 via een optische kabel zodat ik een 10.2 installatie heb.
10.2 ga je niet krijgen, je krijgt gewoon twee maal 5.1.
10.2 betekent dat er tien aparte kanalen zijn en twee dedicated subwoofers. Die tien kanalen ga je nooit krijgen aangezien de XBox een max heeft van Dolby Digital en DTS en dit zal dan 5.1 zijn...

Je kan die tien speakers wel om je heen zetten als een 10.2 set-up natuurlijk, maar het geluidsbeeld zal dan niet kloppen. Als je het goed neer wilt zetten heb je dus zoals aangegeven twee center speakers, twee front left speaker, twee front right speakers, etcetera.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Is het dan niet zo dat je digitale signaal half zo sterk wordt (op zijn best :P), zodat je een berg omklappende bits kunt krijgen?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:56

• FeaR
Boudewijn schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:28:
Is het dan niet zo dat je digitale signaal half zo sterk wordt (op zijn best :P), zodat je een berg omklappende bits kunt krijgen?
Al sla je me dood.
Aan de ene kant hoeft het niet te gebeuren en kan het gewoon goed gaan, maar aan de andere kant kan het ook mis gaan. Maar voor het geld wat zo'n splittertje kost zou ik het gewoon proberen..

We blijven toch Tweakers hè :Y)
Jij had verschillende bronnen en één Z-5500, het gaat hier over één bron en meerdere (twee) Z-5500's, dus dat is iets anders met aansluiten ;)

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:56
Foutje moet kunnen :)

• FeaR
Nee, dat wordt een OW :+ :P

Pagina: 1