Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 14:25
jawel je kan na elk lvl saven, alleen het is niet handig, want je wordt meteen naar de titlescreen geleid. Om te voorkomen dat je na elk lvl saved. En na elke sub-castle en eind-castle komt er een dialogbox met de vraag of je wilt saven.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Wat ook wel mooi is met zn vieren, dan denken we, "ah uit dat vraagtekentje komen de powerups", iedereen gaat klaar staan er omheen. En dan blijkt het een muntje te zijn.
Dat is echt te grappig. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

xzaz schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 18:31:
@sagat
En nu speel je alleen nog maar in je eentje, met meerdere mensen is het echt tof. Ik speel het alleen nog maar met z'n 2'en en met oud en nieuw gaan we het met z'n 4'en proberen. Dat wordt echt een gaos. Wij zijn overigens bij wereld 4 of 5.
haha, ik heb het al even met mijn vrouw gespeeld, maar dat ging niet zo goed (staat een paar posts terug :P) Ik zal het vast nog wel is spelen met wat meer mensen, maar het zal niet vaak gebeuren. Ik ga er ook niet actief moeite voor doen om dat mogelijk te maken (wat ik met fighting games wel weer doe).

Wat dat betreft vind ik het echt jammer dat nintendo de online mogelijkheid niet bied in deze game, dan kan je echt meemaken of het leuk is of niet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik zie in filmpjes mensen een schildpad voor hun houden in plaats (van 1+tilt) boven hun hoofd. Hoe doe je dat?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

leuk_he schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:03:
Ik zie in filmpjes mensen een schildpad voor hun houden in plaats (van 1+tilt) boven hun hoofd. Hoe doe je dat?
Euh, net als in de eerdere originele super mario's: met knop 1 of 2. Ik zit op kantoor dus ik heb 't even niet voor m'n neus :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:15
Wat ik een voordeel van deze vind is het walljumpen bij afgronden.
Als je vroeger een afgrond in viel, was het over. Met deze kan je jezelf af en toe nog redden door er walljumpend weer uit te komen.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:33

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Tip voor 2010 !

Voor anderen die geen Wii hebben, NSMB draait perfect op Dolphin emulator.
Ik speel hem op mijn htpc en mijn Xbox360 controller :)

Wereld 1 completed - alle munten
Wereld 2 completed - alle munten
Wereld 3 - 3 - alle munten

(ik ga pas verder als ik alle munten heb :D)

edit

omg wat is dit spel soms frustrerend!

[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-01-2010 15:41 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo begon ik ook, ga pas verder als ik alle munten heb. Dat werd me na twee werelden te frustrerend idd... Toen heb ik me maar toegestaan zo nu en dan eens een muntje over te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:28:
Tip voor 2010 !

Ik speel hem op mijn htpc en mijn Xbox360 controller :)
Waarom niet gewoon met een WiiMote via BlueTooth? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:21:
[...]

Waarom niet gewoon met een WiiMote via BlueTooth? :P
Dan moet je een WiiMote hebben he :D, die heb ik dus niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel is wel dat een xbox360 controllerer lekkerder in de hand ligt dan die wiimote overdwars. Gelukkig is er ook de optie om met wiimote-nunchuck combi te spelen. Maar dan gaat de B knop onder de wiimote weer storen. Die moet je dus zo ongeveer de hele tijd ingedrukt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:48:
Voordeel is wel dat een xbox360 controllerer lekkerder in de hand ligt dan die wiimote overdwars. Gelukkig is er ook de optie om met wiimote-nunchuck combi te spelen. Maar dan gaat de B knop onder de wiimote weer storen. Die moet je dus zo ongeveer de hele tijd ingedrukt houden...
Met dolphin kan je gewoon handmatig je besturing aanpassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 15:15
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:48:
Voor rennen kan je ook de C of de Z (in ieder geval een van die knoppen op de nunchuck) gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt voor de tip! Heb inmiddels wel het hele spel uitgerend met de B knop, maar ben nog wel even bezig met het zoeken naar de laatste munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend samen de eindbaas verslagen, nu nog die gouden munten. Hebben ze al wel van wereld 1 en daarna ook 9-1 uitgespeeld waar we flink lang over deden. Sommige levels zijn erg lastig met 2 spelers en lijken wel onmogelijk met 4 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 08:10:
Dit weekend samen de eindbaas verslagen, nu nog die gouden munten. Hebben ze al wel van wereld 1 en daarna ook 9-1 uitgespeeld waar we flink lang over deden. Sommige levels zijn erg lastig met 2 spelers en lijken wel onmogelijk met 4 spelers.
Huh ik begreep dat je alle munten moest hebben voor wereld 9 ? :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
CrankyGamerOG schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:22:
[...]

Alle munten van één wereld, dan opent één level in wereld 9. Alle munten uit alle levels, dan zijn alle levels in wereld 9 geopend. (was hier al eerder vermeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

CrankyGamerOG schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:22:
[...]

Njet, je moet het spel uitspelen ervoor :) (= Bowser verslaan!)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ja, als je hem uitspeelt dan krijg je toegang tot wereld 9.
Alleen krijg je geen toegang tot de velden.
Als je alle munten hebt van wereld 1 dan gaat 9-1 open, voor 9-2 moet je alle munten van wereld 2, enzovoorts.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Heb NSMBW met kerst gekregen.
Toen de hele dag gespeeld. Alleen en samen met zwager (ik heb maar 2 Wiimotes, anders wel met 4 geprobeerd)

Daarna eigenlijk niet meer gespeeld...
Ben nog bezig met 2 andere games. Ik wil die eigenlijk eerst nog rond spelen, daarna pas doorgaan en meer tijd steken in NSMBW. Komt wel binnenkort

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

SeenD schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:34:
Ja, als je hem uitspeelt dan krijg je toegang tot wereld 9.
Alleen krijg je geen toegang tot de velden.
Als je alle munten hebt van wereld 1 dan gaat 9-1 open, voor 9-2 moet je alle munten van wereld 2, enzovoorts.
En hebben we 't nu over de grote of kleine munten?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3 grote munten die je in elk level kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ja Star Coins heten ze.
Dus de grote munten.

In super mario 3 op de NES had je bepaalde velden waar je alle munten moest halen om een bepaald geheim huisje te ontdekken. Ik weet niet of dat hier ook in zit.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:14:
Ja Star Coins heten ze.
Dus de grote munten.

In super mario 3 op de NES had je bepaalde velden waar je alle munten moest halen om een bepaald geheim huisje te ontdekken. Ik weet niet of dat hier ook in zit.
Oh? Nooit van gehoord? Welke levels dan?

Ik weet wel dat er een hele omslachtige methode was om het meest waardeloze item van het spel (anker) te krijgen in Mario Bros 3, wat een sof.

In Mario world had je dan weer de Dragon Coins die wanneer je er 5 van hebt een extra leven opleveren, denk dat Star Coins deels waarop gebaseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
offtopic*
@GetBack: Nou, die omslachtige methode dus, bij Mario 3 op de NES. In wereld 1-4, die bewegende wereld, daar moest je alle munten halen en dan krijg je een anker huisje, in wereld 2-3 of 2-2 daar moet je alle muntjes halen en dan krijg je een P-wing. :)
In alle werelden van SMB3 zat zo'n veld.

Ik vraag me dus af of zoiets ook in New SMB Wii zit. Ik heb weleens gehad dat opeens een huisje verscheen nadat ik een lvl had gehaald, ik kon/kan er alleen nog geen logica in ontdekken in de hoe en waarom. :) Misschien eens een guide lezen. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft de muntjes die je moet halen:
spoiler:
In dit spel moet je alle munten in alle levels halen om alle levels in wereld negen te unlocken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

CrankyGamerOG schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:28:
Tip voor 2010 !

Vandaag ook eens geprobeerd, maar op een E8400 (3Ghz dualcore) processor draait het nog steeds maar op 50% snelheid. Echt alles gaat in slowmotion. Wat voor PC specs heb je dat het zo goed draait.

Aan de andere kant. een 2e wii in huis wii is goedkoper dan een pc upgraden dat hij 2x zo snel word.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
Heb je de settings gebruikt die op het Dolphin forum te vinden zijn? Dan draait hij perfect op een e6600 stock. Hoewel het op mn Wii toch lekkerder speelt :).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik op een P9500, probleemloos. Maar ik denk dat de GPU ook wel bellangrijk is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

DukeBox schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:35:
Ik op een P9500, probleemloos. Maar ik denk dat de GPU ook wel bellangrijk is.
Daar zit je erlangs
De huidige staat van Dolphin is zo dat het heel erg leunt op de CPU, niet op de GPU.

Alleen vraag ik me af hoe je Dolphin inderdaad hebt ingesteld, ik draai het op een
Core2Duo E6300 1,86Ghz @ 2,8Ghz met 60FPS max.

Welke revisie gebruik je ?
ph4ge schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:44:
Heb je de settings gebruikt die op het Dolphin forum te vinden zijn? Dan draait hij perfect op een e6600 stock. Hoewel het op mn Wii toch lekkerder speelt :).
Uiteraard draait het op de Wii beter :), maar Dolphin is ook nog verre van klaar natuurlijk.
Maar goed het knommelen met Dolphin duurt net zo lang als de Wii softmodden natuurlijk >:)

[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-01-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Wat een gruwelijk meesterlijk spel is dit toch...

Ik vind zelf super mario world van de snes de beste so far... maar deze is ook echt te goed gewoon. heerlijk.

Weet je wat zo fijn is hieraan... ik heb tussen de middag een half uur pauze op kantoor.. ik woon paar minuten van mijn werk af... dus elke pauze ben ik altijd lekker thuis... en de Wii en dit spel starten zo snel op dat je makkelijk even een kwartier kunt gamen tussendoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Dacide schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:06:

Weet je wat zo fijn is hieraan... ik heb tussen de middag een half uur pauze op kantoor.. ik woon paar minuten van mijn werk af... dus elke pauze ben ik altijd lekker thuis... en de Wii en dit spel starten zo snel op dat je makkelijk even een kwartier kunt gamen tussendoor...
Lol dan ben je wel heel erg verslaafd, je zou dat half uur moeten gebruiken om te eten en te rusten :P of wandelen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dan ben je écht erg :p

Vaak spelen is niet erg, maar wel met mate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
valt wel mee allemaal hoor... ik speel denk ik in de pauze een kwartier en dan savonds een kwartier/half uur...
thats it...

Geen extreme gamer dus... (behalve dan dat ik in de pauze een poging doe alle starcoins te behalen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:39

Vis

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Want als je op kantoor zit (achter een pc) dan is een half uurtje rusten en eten wel een must vind ik.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Dacide schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:04:
valt wel mee allemaal hoor... ik speel denk ik in de pauze een kwartier en dan savonds een kwartier/half uur...
thats it...

Geen extreme gamer dus... (behalve dan dat ik in de pauze een poging doe alle starcoins te behalen ;) )
Waarom ga je dan in de pauze naar huis om Mario te spelen? Heb je geen collega's om een broodje mee te eten? Beetje offtopic gaat dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
gaat idd erg offtopic... Nog 1 laatste reactie van mij dan..

offtopic:
Ben online marketing manager van beroep.

Sinds half jaar nieuwe woning gekocht op zeer korte afstand van werk. Daarom ga ik tussen pauze altijd ff naar huis.. kat aaien, konijn te eten geven, zelf iets eten en weer terug naar kantoor..

Week geleden Mario gekocht.. en vind het spel erg leuk en het is nog nieuw enzo... dus ff snel een potje in de pauze. Normaal game ik nooit in mijn pauze hoor.

Back 2 topic:
Het feit dat ik mario ff kan spelen in de pauze komt vooral omdat het zo'n simpel spel is.. Wii aanzetten en je bent speelklaar in een minuut. Als ik Mario al aan het spelen ben, dan is bij mijn playstation 3 bij wijze van het Sony logo nog niet eens vertoond op het scherm. En als ik dan al een spel opgestart heb, dan duurt het laden allemaal veel langer... en dan krijg je nog een introfilm of een tussenfilmpje.. etc.. "ff spelen" is niet mogelijk.

en bij de Wii wel met zo'n meesterlijk eenvoudig spel als mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
offtopic verder, met gamen kun je je wel ontladen natuurlijk. Je kunt je op een andere manier ontspannen, je hersens prikkelen.

http://www.digitalbattle....utsells-modern-warfare-2/

Voor NSMB:Wii zijn al meer units te verkocht dan van CoD:MW2, welke meer gehyped was en meer gepromoot.
En Mario verkoopt ook al veel op de lange termijn, dus het einde van aantal units is nog niet in zicht.
En CoD zal niet verbazingwekkend meer verkopen dan ze nu hebben gedaan.

Go Mario!! :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik las gister op nu.nl dat New Mario Bros Wii het best verkochte spel ooit is dat exclusief voor 1 console gemaakt werd.

das niet niks in ieder geval....

Go mario!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:35:
offtopic verder, met gamen kun je je wel ontladen natuurlijk. Je kunt je op een andere manier ontspannen, je hersens prikkelen.

http://www.digitalbattle....utsells-modern-warfare-2/

Voor NSMB:Wii zijn al meer units te verkocht dan van CoD:MW2, welke meer gehyped was en meer gepromoot.
En Mario verkoopt ook al veel op de lange termijn, dus het einde van aantal units is nog niet in zicht.
En CoD zal niet verbazingwekkend meer verkopen dan ze nu hebben gedaan.

Go Mario!! :)
Daarbij is CoD MW2 voor 2 consoles én PC gebruikers, waar New. Super Mario Bros Wii alléén voor de Wii verkrijgbaar is. En zodoende is NSMBWii écht GOTY 2009 (en dan niet alleen vanwege de hoge kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar10us schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:33:
[...]

Probeer in w1-3 de plant die vuurballen schiet (er is er maar 1) eens op te eten met Yoshi... O-)
Vuurbal spuwende plant ( bedoeld wordt bloem denk ik) opgegeten, Yoshi vuurbal af laten schieten, er achter aangerend tot einde level , echter maar 3 à 4 levens erbij gekregen! Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
NSMBW is echt geweldig. Hier in Breda was 'ie zowat bij elke zaak uitverkocht, gelukkig hadden ze er bij de Media Markt een hoop ingeslagen.
Lekker old school mario in een tof nieuw jasje. Dat je met meerderen een level door kunt is erg leuk en grappig uitgewerkt :) Moet alleen nog uitvinden wat het nut is van elkaar oppakken en wegsmijten (wat volgens mij alleen maar recht vooruit kan). Ah well, misschien de manual eens even kort doornemen :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
^ Als je in de 1e wereld het kasteel ingaat (daar waar je je starcoins kan gebruiken), kan je filmpjes zien waarin het nut hiervan wordt uitgelegd ;)
Maar je kan elkaar natuurlijk ook steeds dwarszitten door iemand op pakken en tegen een vijand aan te gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Pff eindelijk alle starcoins gehaald, t was me nooit gelukt om alle star coins te halen van de laatste wereld.
Vooral dat een-a-laatste lvl, met dat ijs en wat dan kapot wordt geschoten door de vuurbloemen, gister ging ie gewoon goed.
Ok, wel starcoin gepakt, en dan de rest overslaan en het einde proberen te halen. En zo 2x herhaald.
Ik was wel blij. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

SeenD schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:53:
Pff eindelijk alle starcoins gehaald, t was me nooit gelukt om alle star coins te halen van de laatste wereld.
Vooral dat een-a-laatste lvl, met dat ijs en wat dan kapot wordt geschoten door de vuurbloemen, gister ging ie gewoon goed.
Ok, wel starcoin gepakt, en dan de rest overslaan en het einde proberen te halen. En zo 2x herhaald.
Ik was wel blij. :)
Die level is inderdaad niet te doen. Proficiat overigens :P

Het spel ligt hier in de kast. Uitgespeeld, nu wachten op de nieuwe Super Mario Galaxy. Jammer dat dat zo lang duurt.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Magic6399 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:38:
^ Als je in de 1e wereld het kasteel ingaat (daar waar je je starcoins kan gebruiken), kan je filmpjes zien waarin het nut hiervan wordt uitgelegd ;)
Maar je kan elkaar natuurlijk ook steeds dwarszitten door iemand op pakken en tegen een vijand aan te gooien :+
Nog bedankt voor je tip :) Erg tof om die voorgespeelde levels te bekijken. Echt ziek hoe dat soms gaat :o

"It's about time you showed up Fox!"

Verwijderd

We hebben de game nu denk ik een week of 3. Ik speel hem vaak alleen maar de kinderen van 6 en 7 spelen wel eens samen... ze schoppen en slaan elkaar nog net niet maar een gemopper en een gegil... "jou schuld stommerd!" "kijk toch uit!" "die was van mijhij!!!" Heerlijk om al dat leedvermaak te horen :+

Zag ook weer een aantal tips in dit topic, verleidelijk om er weer achter te kruipen... toch bedjes tijd.. morgen weer een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zeer oud topic ff uit de sloot halen :9 heb afgelopen paar dagen de donkey kong returns gespeeld dacht ook maar weer ff NSMB, ik dus weer verder met waar ik mee bezig was. en het is me uiteindelijk gelukt.

alles gehaald, in me eentje zonder 1 keer dood te gaan *O* heb het zeker 50x opnieuw geprobeerd, maar eerste keer dat het me lukt door alle 9 worlds te gaan zonder 1 leven te verliezen en alle munten / toads te pakken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
respect. :)

Hoe lang heb je er over gedaan in totaal?
Ik denk niet dat ik m zonder dood kan gaan kan uitspelen.

Hoewel, ik heb SMB3 op de NES ook uitgespeeld zonder dood te gaan.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:06:
respect. :)

Hoe lang heb je er over gedaan in totaal?
Ik denk niet dat ik m zonder dood kan gaan kan uitspelen.

Hoewel, ik heb SMB3 op de NES ook uitgespeeld zonder dood te gaan.
behoorlijk lang (ik dacht zo'n 8 uur, i.v.m. levels overdoen en alles). maar als je meerekent met het opnieuw beginnen na dood denk ik wel meer dan 80 uur lol was op een gegeven moment bij bowsers castle alles gehaald en toen ging ik af ;w voor de rest meestal door domme dingen. heb gister / vandaag world negen afgemaakt en de laatste munt uit world 6 gepakt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:03
Van de week uitgespeeld, alle sterren van wereld 9.
En dan verwacht je natuurlijk iets leuks als beloning.......

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle filmpjes bij het eerste kasteel :D zitten wel paar mooie bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:53:
Van de week uitgespeeld, alle sterren van wereld 9.
En dan verwacht je natuurlijk iets leuks als beloning.......

:(
:') !

Jij speelt zeker nog niet zo lang Mario games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Je hebt de prinses gered, das toch goed genoeg? :+

What more could you possibly want?
Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/0/1169/177978-princess_peach_420_1194999440_large.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door SeenD op 05-01-2011 08:53 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb dit spel zaterdag gekocht, en gister met m'n vriendin uitgespeeld. Alleen de star coins niet voor die extra levels maar dat maakte me weinig uit. Wat is er verder te doen naast alle star coins verzamelen voor wereld 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
eh... Wut? :/ In 1,5 dag uitgespeeld? Dan had je 'm wel ff een week van iemand kunnen lenen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Booth schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:35:
Ik heb dit spel zaterdag gekocht, en gister met m'n vriendin uitgespeeld. Alleen de star coins niet voor die extra levels maar dat maakte me weinig uit. Wat is er verder te doen naast alle star coins verzamelen voor wereld 9?
hmmm... Volgens mij staat er in dit topic wel links en rechts wat er te doen is hoor. Of wilde je een samenvatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Magic6399 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:37:
eh... Wut? :/ In 1,5 dag uitgespeeld? Dan had je 'm wel ff een week van iemand kunnen lenen :o
Zaterdag gekocht en met 3 man gespeeld, zondag opnieuw begonnen met m'n vriendin dus eigenlijk een halve dag :)
pianoman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:41:
[...]

hmmm... Volgens mij staat er in dit topic wel links en rechts wat er te doen is hoor. Of wilde je een samenvatting?
SeenD in "Wii - New Super Mario Bros Wii"
Dit vat het al een beetje samen inderdaad, blij dat ik hem teruggebracht heb :)
Pagina: 1 2 Laatste