Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hallo,

Nou ben er eindelijk uit.
Alleen nu twijfel ik nog steeds tussen de iPhone 3GS en de HTC HD2.
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze telefoons?
Zijn er veel games te downloaden in de Microsoft Mobile Marketplace? Want via de internetsite kom ik er niet uit.
Ik weet wel dat ik beter qua hardware de HTC HD2 kan nemen, alleen over de software ben ik het nog niet helemaal eens.

Iemand hier ervaringen mee?
Heb ook al de vide oreview bekeken op YouTube, alleen daar laten ze niet echt de software zien.

Gr. JPtjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Of er iemand ervaringe heeft met deze telefoon, dat zal vast wel aangezien de prachtige topics:
[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 en HTC HD2 - Deel 2

Of er veel games te downloaden zijn, voor Windows Mobile zijn er tientallen games te vinden ja...
Ook in de WVGA resolutie die de HD2 heeft ja, check daarvoor Google en Het Windows Mobile Software Topic

En hardware tsjaa... Dat van de HD2 is wat sneller op papier, maar denk ook aan het OS!
Misschien gaat de iPhone met z'n 600MHz CPU wel efficienter om dan de HD2 met z'n 1GHz CPU..
Het zijn totaal verschillende OS'en met elk hun plus- en minpunten.. It's your choice.. maar dat lukt vast wel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ervaringen met de iPhone vind je hier: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23
Ervaringen met de HD2 vind je hier: HTC HD2 - Deel 2
Software voor WM (niet specifiek de Market) kun je hier vinden: Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1

Kortom, al deze zaken kun je zelf vinden. Toen ik je vorige topic sloot zei ik dat je best een topic kon openen, maar dan met *specifieke* vragen. "heeft iemand ervaring met.." is dat niet, zeker niet als het allemaal te vinden is op GoT. Kortom, dit beetje eigen inzet vragen we wel van je, dus gaat dit topic wederom op slot. Tip: neem eens Het algemeen beleid door, daar staat in waar een topic op GoT aan moet voldoen.

Dit topic is gesloten.