Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag; Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn CPU speed omlaag gaat, hij staat nu op 800mhz. Hoe ik hier achter kwam, ik ging kijken of mijn laptop geschikt was voor sommige spellen. Toen ik het voor de 1e keer deed was hij perfect geschikt voor een neiuw spel, de 2e en 3e keer was hij dit niet. Toen ik een spel probeerde wat er al lang op staat en heel oud is, deed hij het ook niet. Vrij vaag, ik heb een redelijk nieuwe laptop. Zo ben ik is gaan zoeken, en kwam er achter dat mijn kloksnelheid maar 38% van de totale snelheid was. Weet iemand hoe dit komt en heeft er iemadn een oplossing voor?

Bij voorbaat dank,

Tom

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:57

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Noemen ze dat niet speedstep ? en wat voor een pc heb je dan ?

Signature

Verwijderd

Ja dit is normaal, door terug te schakelen bespaar je stroom en dus accu tijd. Je kunt simpelweg je laptop op beste prestaties zetten om dit uit te zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 18:42 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Heeft dat hier toevallig mee te maken: PMG FAQ: EIST etc.? ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je geen knoppen of software op je laptop voor bepaalde performance modi? Terugklokken kan veel stroom besparen waardoor je dus langer kunt werken met een enkele batterycharge.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:26
Meestal als je de laptop op netstroom aansluit doet ie di't 'throttlen niet, je kunt dit in energiebeheer (Vista) allemaal instellen ; wiethoofd bedoeld wss hetzelfde.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Dit is idd gewoon de energiebesparende feature van je systeem, zie: PMG FAQ
Als je even in de FAQ had gekeken dan had je een antwoord gehad op je vraag. Omdat we verwachten dat je dat doet voordat je een topic opent gaat deze op slot.

[ Voor 36% gewijzigd door TERW_DAN op 18-11-2009 19:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.