Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

e-mail boxen met de verkeerde

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 1 november aangesloten op xms.
Ik had uitgesteld aansluiten aangevraagd en dit is ook prima op tijd ingegaan.

Het formulier ongeveer een half jaar geleden hiervoor ingevuld. Doordat er bij ons in Hooglanderveen een actieve bewonersgroep is werd er aangeboden om alle e-mail boxen op @hooglanderveen.net te laten eindigen. Op zich een leuke actie maar voor ons niet aantrekkelijk. Ik wil liever niet mijn woonplaats vermeld hebben in mijn e-mail adressen.
Op de info avonden werd aangegeven dat als je dit niet wilde dit dan op het aanmeldformulier te vermelden.
Dit hebben wij dus ook gedaan.Het zou dan ook gen probleem zijn om een @xmsnet.nl mail adres te krijgen

Je raad het al dit is dus mis gegegaan. Hierover gebeld of dit veranderd kon worden.
Erg moeilijk. Na een aantal keer met de servicedesk gebeld te hebben werd ons de volgende oplossing geboden:
Maak alle mailboxen aan en alle aliasen. Bel ons op dan zorgen wij ervoor dat ze gaan eindigen op @xmsnet.nl. Dus 5 email adressen en 25 aliassen. Mijn vraag hierop kan ik deze dan later weer aanpassen of veranderen? Antwoord Nee dat kan dan niet. Conclusie geen oplossing..... Heeft iemand hier ervaring mee of loopt iemand tegen het zelfde probleem aan.

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Geen ervaring mee maar het lijkt me dat je de vraag die je hier stelt beter aan XMSnet kan vragen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dit topic is bij uitstek geschikt voor je vraag
XMS glasvezelinternet voor particulieren deel VI
daar zitten ook xms mensen in

maar waarom geen gmail accountje ?

[ Voor 11% gewijzigd door Fish op 17-11-2009 22:41 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de tip, ga ik zeker doen.

tsja waarom geen gmail?
Ik heb een pakket met e-mail adressen waarvoor ik betaal, dus dan wil ik ze ook goed kunnen gebruiken.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 23:10

Booster

Superuser

Ik kan je eigenlijk alleen aanraden om zelf een domeinnaam te registreren voor een klein bedrag per jaar, met onbeperkte mailboxen. Als je een domeinnaam kiest waar je je niet voor schaamt over 3 jaar ;) dan is dit probleem opgelost, én hoef je in principe voor de rest van je leven niet meer van mailadres te wisselen.

De kans dat je ooit een keer van provider (en dus van mailadres) zult moeten wisselen is 100%. Bv na een verhuizing naar een gebied waar geen XMS verkrijgbaar is, faillissement of overname van provider, noem het maar op.

The cake is a lie | The Borealis awaits...