WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
Toon posts:

Hoe verwijder ik de BCC optie uit Outlook?

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik Zou Graag Willen Weten Hoe Ik de BCC optie Uit MS-Outlook 97 verwijder.

GreetZ GothaN 2oo1

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

In Outlook Express kan je als je een nieuwe email voor je hebt onder het menutje "View" een vinkje zetten (of weghalen) bij "All Headers".
Dan verschijnt/verdwijnt de BCC regel. Dit is dan meteen de default instelling voor alle nieuwe emails.

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel eigelijk niet hoe ik een vinkje kan weghalen, maar de optie BCC d.m.v. een patch ofzo voorgoed verwijderen.

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
In outlook express werkt ALT-B ook als je een nieuwe mail aan het schrijven bent. Dan kun je BCC tevoorschijn halen en weer weghalen.

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 05 maart 2001 08:51 schreef Gothan2001 het volgende:
Ik bedoel eigelijk niet hoe ik een vinkje kan weghalen, maar de optie BCC d.m.v. een patch ofzo voorgoed verwijderen.
waarom wil je die weghalen dan??

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Dit snap ik niet... Kan me niet voorstellen dat die patch bestaat... Het is namelijk onderdeel van het POP3/SMTP/IMAP protocol. Daar mag M$ ook niet zo aankomen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij een bedrijf en de BCC zorgt ervoor dat de persoon die dit mail ontvangt niet kan zien aan wie hij doorgestuurd is , en dit willen wij hier niet hebben.

PS: ik wil weten hoe je dit doet in Microsoft Outlook en niet hoe je dit in Outlook Express doet.

• Ook

Ook

Yes I can!

Sorry voor mijn reactie dan:(

Denk trouwens niet dat het gaat lukken...
Ook

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom zou je die in 's hemelsnaam weg willen hebben? :? Het is niet verplicht d'r iets in te vullen hoor :+

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 15:06

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vat het ook niet echt wrom ie bcc nou weg zou willen hebben..

blup

Verwijderd

Nou, dan ben ik blij dat ik daar niet werk :) Ik ben zelf technisch systeembeheerder bij een bedrijf met 350 Outlook 97 clients en zie het nut er niet van in.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ook technische beheerder met 750 outlook clients, en het bestuur wilt dat als er mailtjes intern gestuurd worden dat de ontvangers kunnen zien wie er allemaal van het bericht op de hoogte zijn!

Dus als iemand mij nog van diest kan zijn GRAAG :)

• Ook

Ook

Yes I can!

Dat is nou juist het mooie van BCC ;)

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

1. nieuw bericht aanmaken.
2. in menubalk nieuw bericht in [BEELD] de optie [VELD BCC] aanzetten. Nu verschijnt BCC of gaat ie juist weg bij je te verzenden mailtjes.

edit: typo... :)

Verwijderd

hmmmm, ja,

T'komt regelmatig voor dat een 'bestuur' van god los is, en dingen 'wil hebben' die simpelweg niet haalbaar zijn.

Ga 'het bestuur' maar uitleggen dat als ze dat willen, dat ze een eigen email protocol moeten schrijven, inclusief eigen clients, enz.

Gewoon, 'no dice'.

Je kunt ook niet een auto gebruiken en er dan voor kiezen om die 'onhandige' wielen maar niet te gebruiken.

De kans dat er een officiele patch is acht ik niet groot. Zoals gezegd, t'is een redelijk standaard functie, en die draai je denk ik niet gemakkelijk de nek om.

Verwijderd

Ik denk niet dat dit iets is wat je aan de clientside moet afvangen, maar op de server.

Outlook Express toont in ieder geval een
To: <Undisclosed-Recipient:;> als er bcc gebruikt is.

• Ook

Ook

Yes I can!

Op maandag 05 maart 2001 13:43 schreef Booooe het volgende:
1. nieuw bericht aanmaken.
2. in menubalk nieuw bericht in [BEELD] de optie [VELD BCC] aanzetten. Nu verschijnt BCC of gaat ie juist weg bij je te verzenden mailtjes.
Lees jij altijd alleen het 1e bericht in een thread? Of alleen de titel van de thread...;)

Ook

Pagina: 1