Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar ND filters, zowel verloop als compleet grijs, en kwam deze set tegen:

http://www.teamworkphoto....ath=823&products_id=14540

Ik heb geen ervaring met deze winkel, maar ziet er betrouwbaar uit. Mijn vraag is alleen of er mensen zijn die ervaring hebben met een Hitech 85 filter set in een Cokin P houder? Op de site lees is dat ze compatible zouden moeten zijn maar via Google (kan de bron even niet zo snel meer vinden) kwam ik ook berichten tegen dat het net niet past.

Een hitech 85 filter houder kost via de bovengenoemde website namelijk 42GBP.

edit: link aangepast. Dat topic zocht ik eerst ook, maar dat soort topics wordt je vraag al snel ondergesneeuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 15:46 ]

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik zou het eens proberen in dit fantaaaaaaastische topic met die enorm goede startpost die al een jaar geen update heeft gehad: Het grote filter topic, daar kunnen ze je verder helpen.

EDIT: je link werkt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Moby op 17-11-2009 15:23 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Verwijderd

Topicstarter
Apart dat niemand hier die dingen heeft :) Zijn toch wel de meest gebruikte filters?

Anyway: Ik heb ze zojuist ontvangen en 69GBP (ong. €77) betaald voor een setje grijs- en verloopfilters. Niet duur dus :)

Afgl. woensdag verstuurd, vandaag ontvangen.

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Nogmaals, kijk eens in bovenstaand topic, daar komen de ND filters veelvuldig voor, zowel de grijs- en verloopfilters

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan: Wel drie hits op hitech, en twee daarvan van mensen die ze niet hebben.

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik snap je punt, maar dan nog komt je vraag daar beter tot recht, daar is de kennis verzameld en daar wordt waarschijnlijk meer gediscussieerd als je het topic even een kickje geeft.

Pagina: 1