Een kleine vraag tot opheldering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Topicstarter
Naar aanleiding van het toegewezen krijgen van een aantal -1 moderaties had ik een vraag.

Betreffende dit topic: nieuws: 'Personage Ghost uit Modern Warfare 2 krijgt eigen game'

Deze post: kaluro2 in 'nieuws: 'Personage Ghost uit Modern Warfare 2 krijgt eigen game''

Ik ben vrij bekend met het moderator gebeuren en wanneer menig persoon +1 +0 of -1 etc zou verdienen.

Maar nu heb ik de vraag of die -1 rechtvaardig is? Mijn reactie is on-topic, het gaat over Modern Warfare 2 en de nieuwe game die (mogelijk) komen gaat met een MW2 personage erin.
En ik uit mijn mening, op een beschaafde en beleefde manier.

Zie ik hier nu iets verkeerd en is mijn reactie inderdaad ongewenst of zitten er echt gewoon MW2 aanhangers hun mening als wet op te leggen door middel van moderation abuse?

Ik wil graag een goed gedrag qua reacties behouden dus als ik fout zit hoor ik het graag.
Ik heb tevens geen idee of het hier thuis hoort, zo niet, excuses.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Misschien inderdaad een beetje een fanboy reactie van die mensen die je op -1 hebben gemod.. Ik vindt het geen slechte post ofzo, gewoon +1 misschien wel +2 maar -1 of 0 zou ik niet weten waarom.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Topicstarter
BGB4rn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:00:
Misschien inderdaad een beetje een fanboy reactie van die mensen die je op -1 hebben gemod.. Ik vindt het geen slechte post ofzo, gewoon +1 misschien wel +2 maar -1 of 0 zou ik niet weten waarom.
Ja want ik zat ook al te lezen:
Het is absoluut niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil. Een kritische noot is niet automatisch een troll of flamebait. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er had ook pas 1 moderatie plaatsgevonden, soms is het een kwestie van even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

En nu staat ie weer braaf op +1 :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er was één persoon die je reactie op -1 heeft gemod. Die zat in dit geval gewoon fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

RoD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:53:
Er was één persoon die je reactie op -1 heeft gemod. Die zat in dit geval gewoon fout :)
-1 Ongewenst 2..

2 maar so what, alsnog een mismoddert 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Terechte +1, +2 ben ik ook nog voor te porren. :)
Geen probleem met het posten van je vraag. Graag zelfs!

Kijk ook in deze topic voor meer informatie over mismodden:
Het kleine-mismoderatietopic deel XIV

Als u nog een, in uw ogen, mismoderatie tegenkomt, dan kunt u deze ook in bovenstaande thread posten. We gaan er dan met z'n alle gezamelijk naar kijken en waar nodig corrigeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
BGB4rn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:07:
[...]

-1 Ongewenst 2..

2 maar so what, alsnog een mismoddert 8)7
Mods kunnen 1x, 2x, 4x en 6x weging hebben, dus dat er 2x -1 staat zegt nog maar weinig over het aantal mods :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Dirk schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:49:
[...]

Mods kunnen 1x, 2x, 4x en 6x weging hebben, dus dat er 2x -1 staat zegt nog maar weinig over het aantal mods :)
Whut, das raar, iemand met dus meer modpow0r dan ik heeft dus zwaar lopen mismodden, of waren het echt 2 individuele users ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zelfs mensen met 6x weging maken soms fouten, ook de verbeterde modbot haalt ze er niet altijd uit...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Waar is het trouwens van afhankelijk om bijvoorbeeld 2x of 6x te zijn/worden ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het grootste deel van de criteria wordt expres niet gepubliceerd, maar twee bekende eisen zijn de hoeveelheid mods, met 1 mod per maand kom je niet van de beginnersstatus af, en de gemiddelde afwijking, deze mag niet te gek zijn. Daarnaast zijn er nog meer criteria, maar die zijn niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Ik weet er nog wel 1. Maar daar mag je zelf achter komen. ;)
Het is gewoon zaak dat als je een beetje productief bezig bent met elke dag een aantal goede moderaties (of doe zoals mij en doe de hele week niets op 1 dag na waar je de hele modqueue sloopt :P) en je afwijking niet te groot is dat je met een maandje x6 hebt. Dat is, als je net geregistreerd bent. Dit hangt namelijk ergens samen met de criterea die ik bedoel. ;)
Pagina: 1