Wat voor recht als koper als verkoper koop annuleert?

Pagina: 1
Acties:

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-11-2025
Hoi,

Dit weekend bij Informatique een paar externe HD's (Samsung 2,5", 320 GB voor 34,- p.st.) besteld en betaald via iDeal. Vandaag het volgende mailtje ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van een foutgekoppelde artikel vanuit onze leverancier sturen wij u dit e-mailbericht om u op de hoogte te stellen dat wij het door u bestelde artikel niet kunnen leveren voor die prijs.

Het ging om artikel: 116148 Samsung S2 Portable 320GB, 2.5", USB, Choco Bruin.

Om u toch tegemoet te komen willen wij u een alternatief aanbieden voor de kostprijs van € 45,00.
Dit is dan artikel: 110874 Apacer AC202 USB harddisk 320GB

Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Informatique computers en componenten BV

Wat voor recht heb ik als koper? Kunnen wij (anderen die dit besteld hebben) toch de koop door laten gaan?

Groetjes,

Lifan

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01 17:18
Jemig, weer zoiets. Je bent zeer zeker niet de enige die op deze manier benadeeld worden door webshops. Laatste tijd lees je steeds vaker die ongein. En elke keer krijgt de leverancier de schuld. typisch.

75 euro of 34 is best een flink verschil..
Die "aanbieding" van ze 69 vs 45 is trouwens wel redelijk al zou ik eerder voor die Samsung gaan. Kunnen ze niet gewoon 6 euro erbij doen (51) en je dan alsnog die Samsung geven? Waarom op het ene product korting geven als het andere product maar een paar duiten duurder zijn ontgaat me ook een beetje.

Zie ook:
Mooie aanbieding van 4launch. Ze weigeren echter te leveren.
Prijs verhoogd na orderbevestiging en betaald te hebben
Webshop wil mijn artikel niet leveren

[ Voor 113% gewijzigd door Sypher op 16-11-2009 18:26 ]

Verwijderd

Dit is een goed begin :)
Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten - De winkel levert niet voor de geadverteerde prijs

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 18:34 ]