Alles wat tijd kost duurt te lang. Maar sommige dingen duren nu eenmaal lang. Dat is prima als je het gevoel hebt dat je megasnelle computer keihard voor je aan het werk is.
Ik heb dit bij zowel Win7 Pro 64 als XP 64 op mijn quad core Q6700 met 4GB geheugen.
Hier is wat goed voelt:
Renderen in 3d Studio Max: 100%
Renderen in Blender (32bit): 100%
Hier is wat fout voelt:
Renderen in After Effects: ~40%
x264 avc encoden: ~40%
Mijn CPU usage gadget zegt dat alle cores evenveel belast worden, dus het is niet zo dat die laatste voorbeelden te antiek zijn om alle cores te gebruiken.
Ik heb al geprobeert met Taskmanager en Process Explorer de priority te verhogen, maar er verandert amper wat.
Wie houdt wie voor de gek en wordt mijn processor nu echt zo onefficient gebruikt door de helft van mijn software?
Ik heb dit bij zowel Win7 Pro 64 als XP 64 op mijn quad core Q6700 met 4GB geheugen.
Hier is wat goed voelt:
Renderen in 3d Studio Max: 100%
Renderen in Blender (32bit): 100%
Hier is wat fout voelt:
Renderen in After Effects: ~40%
x264 avc encoden: ~40%
Mijn CPU usage gadget zegt dat alle cores evenveel belast worden, dus het is niet zo dat die laatste voorbeelden te antiek zijn om alle cores te gebruiken.
Ik heb al geprobeert met Taskmanager en Process Explorer de priority te verhogen, maar er verandert amper wat.
Wie houdt wie voor de gek en wordt mijn processor nu echt zo onefficient gebruikt door de helft van mijn software?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)