ik heb contact gehad met dezelfde persoon:
Hallo,
ik heb sinds zaterdag een htc hero en het is mij opgevallen dat mijn wi-fi niet werkt.
hij is wel verbonden met mijn router en er staat dat ik verbinding heb (2 / 3 streepjes)
maar zodra als ikdat ik bijvoorbeeld de browser aanzet kan ik op geen enkele pagina komen en dan zie ik dit in beeld:
Webpagina niet beschikbaar en daaronder nog een heel verhaal met tips die niet werken voor mij.
ik vraag mij af of dit opgelost kan worden door de nieuwe update. zoja, dan zou ik graag willen weten waar ik een htcsync programma kan krijgen voor windows 7 aangezien de versie die op de meegeleverde sd kaart staat niet op windows 7 werkt.
ik hoop snel van u te horen,
Michael Pluijmert
reactie:
Geachte Michael Pluijmert,
Dank u wel voor uw vraag over uw Hero.
Officieel is Windows 7 niet compatible met HTC Sync, maar het zou kunnen werken.
Heeft u uw Hero al aan een ander wifi netwerk gekoppeld? Werkt het dan wel?
U kunt de instellingen van uw wifi netwerk veranderen, HERO zou moeten werken op B & G protocol.
Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.
Met vriendelijke groet,
Adriaan
Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
ik:
Beste Adriaan,
Bedankt voor de reactie.
Ik heb het op meerdere wifi netwerken geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem, wel verbinding met het netwerk maar geen internet.
zelf heb ik voor de rest niet zoveel verstand van routers e.d. maar volgens mij staat er in mijn router bij het protocol op 2.4 ghz (B+G)ik zou ze ook apart kunnen instellen maar dan weet ik niet of de andere apparaten nog internet hebben. naar mijn weten is voor de rest alles goed ingesteld op de router.
Ik ga vanmiddag proberen de 2.73 update te installeren in de hoop dat hij het dan wel weer doet.
Met vriendelijke groet,
Michael
reactie:
Beste Michael,
Houdt mij op de hoogte van uw vooruitgang. Als het installeren van de 2.73 update niet helpt laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.
Met vriendelijke groet,
Adriaan
Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
ik:
Beste Adriaan, ik heb de update ondertussen gedaan en het heeft niet geholpen. ook werkt de marketplace niet meer maar dat ligt waarschijnlijk aan vodafone. ik heb op school met een klasgenoot die ook een hero heeft gekeken of we hier op het netwerk konden. we stonden vlak naast elkaar en hij kon er wel op en ik niet. Ik heb trouwens ook geprobeerd te bellen met HTC nederland en toen merkte ik dat het telefoonnummer wat op de site staat niet werkte. MVG Michael
reactie:
Beste Michael , Wij kunnen uw telefoon repareren. Als u ons belt (zie link onderaan) of contact opneemt met het reparatiecentrum (0900 0400 707) dan regelen we een pick-up en komen uw toestel ophalen. In principe is uw reparatie kosteloos, tenzij er sprake is van fysieke of waterschade door abnormaal gebruik. U krijgt dan een prijsopgaaf. Houdt dan rekening met verzendingskosten voor het ongerepareerd terugsturen van uw telefoon. De lijn lag er vanochtend vroeg uit maar u kunt ons u bereiken door onderstaande link aan te klikken. Met vriendelijke groet, Adriaan Europe customer support team HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
ondertussen is de telefoon omgeruild en nog steeds problemen. dit is dan ook mijn eerste en laatste htc toestel geweest. helaas zit ik er nog 2 jaar aan vast..