Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10-2022
Hallo,

ik ben in het bezit van een witte Vodafone HTC Magic. Telefoon bevalt uitstekend en alles werkt prima. Thuis hing de telefoon aan mijn Wifi netwerk en kon ik mail checken, twitter, youtube, Nu.nl, Market etc.etc. buitenshuis ging ik over op het 3G netwerk.

Echter sinds mijn update naar 1.6 donut (week 43) die ik overigens vanuit Vodafone standaard heb ontvangen dus niet zelf iets gedaan via sdk ofzo werkt mijn Wifi niet meer. Ik heb wel het volle bereik dat geeft het icoon in de menubalk ook weer en tevens in de instellingen echter alle hierboven genoemde programma's geven een server- of verbindingsfout. Ik heb de verbinding al helemaal afgemeld en opnieuw aangemeld echter geen resultaat. Via 3G werkt wel alles foutloos. Via mijn laptop kan ik wel op internet dus aan de verbinding zelf kan het niet liggen.

In zowel het forum op Tweakers als op andere fora heb ik al gezocht naar dit probleem en een mogelijke oplossing echter niets kunnen vinden. Wel hier en daar een opmerking van anderen die hetzelfde hadden.

Vraag: wie heeft hier ook problemen mee? En beter wie weet hiervoor de oplossing :?

Patrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324010

Met mijn htc hero heb ik een soort gelijk probleem. Heb ook volledig bereik en is ook verbonden met t netwerk. maar web pagina's of andere dingen zoals de market doet t niet...

Ik heb er ook nog geen oplossing voor gevonden. Wellicht morgen maar ff met htc bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met het probleem, ben benieuwd naar de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265602

Ik heb het thuis niet, maar bij een vriend van me wel het zelfde probleem. Ik heb verbinding met het netwerk, maar ik kan niet internetten of de market bezoeken... Misschien ligt 't dan toch aan het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
Kleine aanvulling, voor de update naar 1.6 deed Wifi het prima en aan de PC heb ik niets veranderd, tevens kan ik met mijn laptop wel op internet etc. dus de verbinding doet het wel goed.

Als ik Wifi op mijn telefoon aanzet dan kan ik +/- 20 seconden wel mail checken, youtube, etc.etc. maar daarna krijg ik een server of verbindingsfout melding dus er is wel verbinding maar die valt weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Donut heeft een aantal nieuwe opties voor WiFi netwerken gekregen (vooral t.a.v. authenticatiemethodes geloof ik). Staat daar niets fout? Ik heb geen problemen met WiFi en de Donut release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
Heb diverse instellingen nagekeken maar kan niets vinden, overigens doet de WiFi verbinding het dus wel als ik hem aanzet maar na +/- 20 seconden niet meer.
Ben nog niet in de gelegenheid geweest om ergens anders een open WiFi verbinding te testen, dat zal ik nog even gaan proberen.
Pagina: 1