Toon posts:

40" met CI+ (Ziggo) // welke moet ik kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
zit te twijfelen tussen Sony en Samsung. Die Bravia (40W5500) kreeg positieve reacties van de consumentenbond, maar Samsung (heb een kleine 26" op de slaapkamer) bevalt ook goed.
En dan heeft Samsung ook nog LED's die CI+ certified zijn.

Heeft er iemand nog een tip? Want ik weet het nog steeds niet...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Zo is het dus niet de bedoeling om alleen te melden dat het een tv zoekt. Ik stel voor dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Kijk vooral naar de topics die nog open zijn. Je zal zien dat die personen meer onderzoek hebben gedaan en types noemen waartussen ze twijfelen en niet twee merken roepen. Want zoals je begrijpt is alleen merken roepen niet echt onderzoek gedaan hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 16-11-2009 09:38 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.