Toon posts:

Logitech Z-5500 Control Pod springt uit na 10 seconden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je altijd zien dat dit je in het weekend gebeurt.

De control pod van mijn Z-5500 springt na 10 sec weer uit, hij blijft op detecting staan en gaat daarna standby, of ik nu via de pod zelf aan zet of de afstandsbediening.

Het vreemde was wel dat ie eerst op optical stond en toen ik dit deed uit dit topic:
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:26:
U kunt het probleem proberen op te lossen door de controlpod te resetten. Dit doet u als volgt:
- Zorg er voor dat de set in standby staat. (rode LED actief)
- Houd de knoppen "input" en "settings" ingedrukt.
- Wacht tot de firmware versie in het display verschijnt.
- Laat de knoppen los.
stond ie op 6ch direct, dus er was wel degelijk een reset, maar toch blijft het probleem bestaan.
Even de stekker eruit hielp ook niet.
De set is PID R842 en firmware is 2.1.0.

Misschien dat iemand anders nog een idee heeft voordat ik naar Alternate ga om de set om te ruilen ?
Gelukkig heb ik nog wel garantie, de set is net 11 maanden oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 14:16
Ik heb dit ook af en toe, hij reageert dan ook nergens meer op. Lijkt alsof hij compleet vastloopt dan..

Wat voor bron gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meestal optical toslink en coax, maar sinds er een bluray speler bij komt zou ik ook de 6 channel direct moeten gaan gebruiken voor de pc, coax optical voor mijn Humax en toslink voor de bluray.
Het is gekomen nadat ik em aan de bluray speler hing, ik heb toen ook DTS HD wat als DTS digital op het display komt laten draaien.
Daarna op standby omdat ik even weg moest en nadat terug kwam begon dit gedonder en ik krijg het er niet uit, wat ik ook probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 15:49
ik heb dit probleem ook regelmatig, de oplossing is dat inderdaad resetten maar als dit ook niet werkt zou ik gewoon logitech bellen. mijn pod was ook een keer stuk en kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ll14m
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 08:20
Misschien gerelateerd of misschien niet, maar ik heb dit soms ook wel eens.
Nou is het zo dat deze set dienst doet in mijn auto (i know, klinkt raar) hij is dan ook aagesloten op een goedkope 12-230 omvormer. Als ik dan mijn auto start (gaat het contact er even af ivm startmotor) wil soms mijn set nergens op reageren (rode led wel aan). Dan moet ik de stroom van de speaker set afhalen en opnieuw aansluiten. Misschien kan het probleem van jullie te maken hebben met spannings storingen ?

Ik heb het idee dat de z5500 soms erg gevoelig is voor kleine storingen als ik soms light aan doe hoor ik dat door de speakers heen (toen nog in huis kamer aangesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thon schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:12:
ik heb dit probleem ook regelmatig, de oplossing is dat inderdaad resetten maar als dit ook niet werkt zou ik gewoon logitech bellen. mijn pod was ook een keer stuk en kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd zonder problemen
Nou in mijn geval niet, want binnen 1 jaar doet Logitech er niet veel aan, maar ik ben naar Alternate geweest en na wat wachten, testen, nog meer wachten, creditering discussie, wachten op het geld, toch 299 euro en dus volledige bedrag terug gehad :)

Echter denk ik niet dat ik nog een set koop, ik denk dat ik nu toch maar voor een echte versterker ga met speakers ;)
Pagina: 1