Logitech z5500 POD defect

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jecowo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 09:24
Beste Tweaker,

Heeft iemand ervaring met logitech in verband met omruilen van een defecte POD?
Vandaag al de zekering vervangen maar dit heeft helaas niet geholpen..

De set is net 2 jaar en 2 maanden oud.

Alvast dank voor de reacties.

Jeffrey

Incredible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Logitech is over het algemeen erg soepel met garantie etc. Ik zou ze eens bellen, of anders een ticket aanmaken op hun supportsite :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pod van mijn z-5500 is er ook mee opgehouden. Als ik hem aansteek valt hij na een tiental seconden terug uit. Ik heb al gemaild met de support van logitech en die hebben gevraagd om dit eens te proberen:

U kunt het probleem proberen op te lossen door de controlpod te resetten. Dit doet u als volgt:
- Zorg er voor dat de set in standby staat. (rode LED actief)
- Houd de knoppen "input" en "settings" ingedrukt.
- Wacht tot de firmware versie in het display verschijnt.
- Laat de knoppen los.

Hopelijk kan dit je helpen, bij mij heeft dit niet geholpen en ze hebben gezegd dat ik dit moet afhandelen via de winkel waar hij gekocht is. Zal deze week nog een mailen naar logitech als het mogelijk is om een aparte pod te kopen, want mijn set is al een jaar of 3 oud, dus buiten garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 15:01

rg-mohwa

Phoe Hé

ze worden ook niet los verkocht.......
bij een vriend van mij is vorig jaar ingebroken en hebben ze onder andere de Pod meegenomen....Helaas kon logitech hem ook niet verder helpen en zo kon hij de set eigenlijk weggooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wie breekt er nou in en steelt de control unit van een speakerset :| Dat moet wel een heel wanhopige dief zijn geweest, misschien was de zijne ook stuk ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Laatst online: 22-09 15:01

rg-mohwa

Phoe Hé

Ja dat vroeg ik me ook af....Wie steelt dat nou....
Zat net even in me mail te zoeken maar het was blijkbaar geen Z5500 maar een Z680 (vergelijkbaar)

Dit was de reply die ik van logitech kreeg
Uit uw e-mail begrijp ik dat er bij u ingebroken is en dat de controlpod van uw Z-680 speakers is meegenomen.

Helaas is het niet mogelijk om een losse controlpod van de Z-680 speakerset te bestellen. Ik raad u in dit geval aan om wanneer mogelijk de complete set te claimen bij uw verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Niet online
Niet echt een antwoord op het probleem, maar heb een vraagje aan degenen met een onbruikbare set.
jecowo en djoene zo te zien.

Een van de achter speakers van mijn Z-5500 set is gevallen en nu kapot. Uiteraard valt dit niet binnen de garantie en zit ik nu met een probleem. Mochten jullie setjes onbruikbaar blijven, dan zou ik graag (tegen vergoeding) de rest van de set overnemen. Heb ik meteen reserve als er weer eens iets valt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:26:
De pod van mijn z-5500 is er ook mee opgehouden. Als ik hem aansteek valt hij na een tiental seconden terug uit. Ik heb al gemaild met de support van logitech en die hebben gevraagd om dit eens te proberen:

U kunt het probleem proberen op te lossen door de controlpod te resetten. Dit doet u als volgt:
- Zorg er voor dat de set in standby staat. (rode LED actief)
- Houd de knoppen "input" en "settings" ingedrukt.
- Wacht tot de firmware versie in het display verschijnt.
- Laat de knoppen los.

Hopelijk kan dit je helpen, bij mij heeft dit niet geholpen en ze hebben gezegd dat ik dit moet afhandelen via de winkel waar hij gekocht is. Zal deze week nog een mailen naar logitech als het mogelijk is om een aparte pod te kopen, want mijn set is al een jaar of 3 oud, dus buiten garantie.
Ik heb er één over mijn Pod had een kras op het kunststof afdekplaatje voor de display een jaar of wat terug een nieuwe gekregen. Ik heb die toevallig vandaag op marktplaats gezet. Pod ref: 701.(nieuwe serie na de plopjes toestand).

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Pagina: 1