T-Mobile: tariefverlagingen op komst?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:18
Bij Tmobile mag je toch 2 contracten hebben op 1 naam? Zit er sterk over te denken om nog een extra Flex abo af te sluiten voor 2 jaar, mijn huidige heb ik laatst verlengd maar met maar 1 jaar. Heb er zo mijn bedenkingen over of dat over een jaar nog te verlengen valt met korting. Wil ook graag mijn buitenland kosten uit mijn bundel blijven betalen. Met een extra flex abo heb ik dat in ieder geval nog een jaar langer geregeld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
edit , de info die ik hier schreef was niet correct.

[ Voor 133% gewijzigd door janzeeschuimers op 09-01-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:26
ben benieuwd in ieder geval of ze nog wat leuks met aanbiedingen gaan doen..

Vandaag te horen gekregen dat ze alleen nog 1 nieuwe vorm gaan aanhouden waarbij minuten en sms zit (bv relax 150min dan 135/135) en de overige vormen vervallen voor nieuwe klanten (verlengen ging dan nog wel).

[ Voor 137% gewijzigd door DutX op 09-01-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:54
(jarig!)
ik heb eind december nog flex 40 verlangd naar flex 25 met iphone 3gs 16 Gb. die moest nog 100 euro kosten terwijl ik daar in juni of zo niks voor bij had hoeven betalen omdat ze de klantwaarde nu anders berekenen :(

ik wilde geen apple of relax, omdat ik nog 300 euro op mijn flex heb staan.....

voormnaamste reden dat ik geen relax wil is dat het niet onbeperkt houdbaar is, en smsjes ook bij moeten worden betaald. flex abo is is wat dat betreft gewoon veel makkelijker om te hebben. geen extra kosten.

ik was van plan zodra het geld op was over te stappen naar een iphone abo, maar ik vraag me nu af of de iphone abonementen nu ook onbeperkt houdbaar worden. ik stuur lang geen 150 sms per maand.

voorlopig kan ik dus de sms nog uit de bundel betalen en internetten gaat ook uit de bundel, voor zover ik daar gebruik van maak.

als mijn bundel op is wordt het wel weer aantrekkelijk om onbeperkt en sneller internet te hebben met visual voicemail op een iphone abenement, maar ik zou het erg flauw vinden dat ik dan opgebouwd beltegoed niet meer onbeperkt kan meenemen, terwijl dat met normale relax abonementen wel zo zou zijn

dus wat dat betreft hoop ik dat het ook gaat gelden voor de iphone abonementen, want dat zou voor mij alle twijfel weghalen om naar een relax abonement over te stappen

alleen al het feit dat t-mobile geen flex iphone abonement ging voeren maakte mij duidelijk dat t-mobile het liefst van de flex abonementen afwil, omdat je de andere abonementen veel meer geld opleveren omdat niet gebruikt beltegoed daar gewoon aan t-mobile vervalt, terwijl bij en flex abonement de klant nooit kan worden "bestolen" op die manier..
vind het trouwens wel een schandalige actie dat t-mobile de klantwaarde zo drastisch heeft afgewaardeerd van de zomer. had ik maar meteen toen overgestapt. was zelfs dan voordeliger voor me geweest toen de iphone al te nemen. en ik zal het in de gaten houden want als ze nu ook weer de "subsidie" op toestellen omhoog doen zou ik pas echt teleurgesteld zijn in t-mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:54
(jarig!)
Def1ant schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:20:
ben benieuwd in ieder geval of ze nog wat leuks met aanbiedingen gaan doen..

Vandaag te horen gekregen dat ze alleen nog 1 nieuwe vorm gaan aanhouden waarbij minuten en sms zit (bv relax 150min dan 135/135) en de overige vormen vervallen voor nieuwe klanten (verlengen ging dan nog wel).
dan worden het dus abonementen met hetzelfde idee als de iphone abonementen, maar dan zonder snel internet, en visual voicemail?

hmm..dan hoop ik wel dat inderdaad voor alle abonementen wel geld dat het onbeperkt houdbaar wordt.
of dat je elke maand van abo zou kunnen switchen zoals bij kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 98% gewijzigd door Ronwiel op 10-01-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is juist in de weekend voor de aankondigingen onderhoud op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:43:
Er is juist in de weekend voor de aankondigingen onderhoud op de website.
O-)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:01
En is het dan ook toeval dat de T-Mobile shop in Tilburg gisteren ook geen toegang had? Je kon nl. geen abonnementen afsluiten en verlengen, wel kon je een beker warme chocolademelk krijgen :) Mag hopen dat dat een ander probleem was.
Mijn vrouw is daarna naar Vodafone gegaan ipv haar T-Mobile abo verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:48
Helaas, in de telecom was al langer bekend dat de systemen van T-Mobile eruit gingen, er was wel een noodprocedure. Het is allemaal aan elkaar gerelateerd: een dergelijke ingrijp in hun abonnement zal gewoon veel gevolgen hebben waardoor hun site (deels) en het dealersysteem offline zijn. De verwachting was dat het vandaag om 18.00u klaar zou zijn (maar ja, dan zijn de winkels ook dicht!)

Ik heb zelf de nieuwe tarieven al gezien en ik denk dat het een positieve verandering is! Sms'jes en minuten uit één bundel is gewoon erg makkelijk, de tarieven die ik op 2call.nl heb gezien klopen overigens niet, maw een Relax 20 heeft straks geen 150 min/sms (zoals een Relax 150 voor 19,50 wel 150 minuten heeft), het is net iets minder.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:00
De nieuwe tarieven staan op de website van T-mobile

Relax 15 0.17min/sms 15 euro beltegoed
Relax 20 0.15min/sms 20 euro beltegoed
Relax 25 0.13min/sms 25 euro beltegoed
Relax 30 0.12min/sms 30 euro beltegoed
Relax 35 0,11min/sms 35 euro beltegoed
Relax 45 0.10min/sms 45 euro beltegoed
Relax 60 0.10min/sms 60 euro beltegoed
Relax 75 0.10min/sms 75 euro beltegoed
Relax 95 0.10min/sms 95 euro beltegoed
Relax 135 0.09min/sms 135 euro beltegoed
Relax 175 0.09min/sms 175 euro beltegoed

Tevens een mogelijkheid tot sms verdubbelaar kosten zie ik nog niet

bron:

http://www.t-mobile.nl/pe...lan/postpaidoverview.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door Tribledragon op 10-01-2010 21:26 ]

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is goedkoper als de huidige Flex tarieven, aangezien ik allen maar sms en bel is dit voor mij wel interessant :) Bij me nieuwe phone wordt het toch internet abbo erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sms verdubbelaar zal €2,50 gaan kosten. Zie http://www.studentmobiel....-mobile-relax-2010-2-jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 21:10
Ben benieuwd of dat klopt, dat is namelijk het tarief van de sms verdubbelaar zoals die bij Flex kost. Zou me niks verbazen als het een constructie als bij Hi wordt, dat je hem zelf gratis moet activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Tariefinformatie staat inmiddels op t-mobile.nl.

Wat ik wel grappig vind is dat je nu moet betalen voor de klantenservice binnen Nederland. Overigens gaat dit gewoon vanuit de belbundel (en niet via een 0900-informatienummer). Maar als je de klantenservice belt vanuit het buitenland dan is het gratis :+

[ Voor 46% gewijzigd door rclahsen op 11-01-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:50
De nieuwe prijslijsten staan online:

Relax prijslijst
Flex prijslijst
iPhone prijslijst

Via www.t-mobile.nl krijg je nog eens 20% korting op de reguliere Relax2010 abonnementskosten, t/m Relax 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 23:52
Dit is wel echt shit, voip is nu ook bij t-mobile officieel verboden. Dat is echt een forse verslechtering van de voorwaarden. Ik ben eigenlijk ook een beetje pissig, ik had van de week in de T-shop gevraagd of er iets aan ging veranderen, er werd toen ten stelligste beweerd dat alle voorwaarden hetzelfde bleven, behalve dat er nu een blox-achtige variant kwam.

T-Shop eindhoven, bedankt.
VoIP is niet toegestaan icm T-Mobile Relax. Alle Web 'n Walk abonnementen zijn te gebruiken voor t-zones en internet over GPRS, UMTS en HSDPA binnen Nederland.

[ Voor 18% gewijzigd door Willaaam op 11-01-2010 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 19:50
rclahsen schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:18:
Wat ik wel grappig vind is dat je nu moet betalen voor de klantenservice binnen Nederland. Overigens gaat dit gewoon vanuit de belbundel (en niet via een 0900-informatienummer). Maar als je de klantenservice belt vanuit het buitenland dan is het gratis :+
Volgens de flex prijslijst is de klantenservice nog steeds gratis. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Prijslijsten zijn alweer offline... :/

Edit:
Weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Volgens mij is het internet limiet in het buitenland van 5 MB per dag naar 10 MB gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:02
Willaaam schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:27:
Dit is wel echt shit, voip is nu ook bij t-mobile officieel verboden. Dat is echt een forse verslechtering van de voorwaarden. Ik ben eigenlijk ook een beetje pissig, ik had van de week in de T-shop gevraagd of er iets aan ging veranderen, er werd toen ten stelligste beweerd dat alle voorwaarden hetzelfde bleven, behalve dat er nu een blox-achtige variant kwam.

T-Shop eindhoven, bedankt.

[...]
Waar heb je nu nog wel Voip dan en is dit bij heel T-Mobile (ook incl. de Iphone abbo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat voor wijzigingen zouden er uberhaupt kunnen plaatsvinden in de iPhone-abonnementen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik kan over twee weken een verlening doen heb nu een flex blijft dat ook.
wordt het automastisch relex

[ Voor 3% gewijzigd door 323 op 11-01-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ExPlanE schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:33:
[...]

Prijslijsten zijn alweer offline... :/
zijn weer online. zie vooralsnog geen verschillen in i-abo's

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 11-01-2010 10:36 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zit er nog verschil in de kortingen waar je gaat verlengen.
bijvoorbeeld in de shop, bij de klantenservice of via de website?

Zie op de website staan dat je 20% online korting krijgt maar dat staat ook op andere site's.
Neem aan dat je deze ook in de shop krijgt.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

flex weg??

ahh... iets te snel gereageerd :) alleen voor particulieren is er dus nog alleen relax..bij zakelijk nog steeds flex. wel heb ik vorige week een sms gehad van t-mobile met ongeveer het volgende;

uw "t-mobile onderling bellen" heet vanaf nu "ondernemers onderling", er veranderd niks voor u bla bla..

[ Voor 93% gewijzigd door SYQ op 11-01-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Dit zijn de voorwaarden voor web and walk en web and walk plus icm de nieuwe relax en de nieuwe relax so:

"VoIP is niet toegestaan icm T-Moibile Relax (Sim Only). 1 Het gebruik van internet in Nederland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud
daarvan. U betaalt maximaal € 2,50 per dag. 2 Het gebruik van internet in Nederland wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 10 KB of een veelvoud daarvan. U
betaalt maximaal € 7,50 per dag. 3 Alle web’n’walk abonnementen zijn te gebruiken voor t-zones en internet over GPRS, UMTS en HSDPA binnen Nederland. Voor
web’n’walk Standard Vast en web’n’walk Plus Vast geldt dat de minimale duur van deze bundels is gekoppeld aan de minimale duur van de Overeenkomst. Na de minimale
duur kunt u deze bundels aan- en uit zetten met een minimale termijn van 1 maand. Voor web’n’walk Standard en web’n’walk Plus geldt dat deze altijd aan- en uitgezet
kunnen worden, met een minimale termijn van 1 maand 4 Uw verbruik wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan, na 2 GB wijzigt
de snelheid automatisch naar maximaal 384/ 64 Kbps."

Dus voipen is niet meer toegestaan bij de nieuwe abonnementen :'( .

nb.web and walk VAST en web and walk plus VAST:
VAST wil alleen maar zeggen dat je het bij je abonnement hebt genomen en er dus 12 of 24 maanden aan vast zit.Heb je de bundel los erbij genomen of is de contractduur voorbij kun je deze per maand aan of uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

323 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:51:
Ik kan over twee weken een verlening doen heb nu een flex blijft dat ook.
wordt het automastisch relex
Ja verlengen met je huidige flex abbo zou nog steeds moeten lukken, aldus de info die ik begrijp. Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en heb vorige week nog ff verlengd met mn Flex, weet dus niet hoe het nu gaat in de winkel. Ik ben er eerst weer een jaar klaar mee, en hopelijk kan ik hem daarna ook nog weer verlengen. Alle dingen (bel/sms/data) uit 1 bundel bevalt me beter dan die nieuwe Relax abbo's

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist bijna 30 minuten aan de lijn gehangen met de klantenservice van T-mobile. Ik wilde mijn abo flex 25 verlengen. In eerste instantie werd mij aangegeven dat alle consumenten abo's ondergebracht zijn bij Relax (2010). Dit abo zou alles combineren van flex en oude relax. Na enig doorvragen over buitenland bellen, bleek dit dus toch niet in de nieuwe relax 2010 bundel te zitten. Toen duidelijk werd dat ik dat heel belangrijk vind, was het geen probleem om mijn oude flex 25 te verlengen. Dit heb ik dus gedaan voor 24 maanden inclusief het meest geweldige toestel van dit moment (HTC HD2). Toestel was overigens gratis en wordt binnen tien werkdagen geleverd! Helemaal goed van T-Mobile. Zo hebben ze een klant weten te houden.

Op de vraag of zij of de winkels de beste aanbiedingen kunnen doen was de man zeer overtuigend. Zij zitten op het hoofdkantoor en zij hebben iets meer vrijheden dan de mensen in de shops. Kan een verkooppraatje zijn geweest maar ik vond zijn verklaring wel heel logisch!

Mijn tip voor iedere 'flexer' onder ons. Altijd doorvragen! Flex blijft mogelijk en hebben mij eenzelfde aanbod gedaan voor mijn telefoon. Bij Relax 2010 € 25,-- 24 maanden hoefde ik namelijk ook niks bij te betalen voor een HD2.

Ik hoop jullie met deze informatie geholpen te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

oke bedankt
Volgens mij heb ik dat ook gelezen

http://www.allaboutphones...haar-Relaxabonnement.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij je Flex abonnement is het inderdaad nog mogelijk om te verlengen. Een nieuw abonnement met Flex aansluiten is niet mogelijk. Momenteel zijn er bij een aantal webshops dezelfde acties als bij T-mobile.
verder zijn er aansluitkosten van € 9,95 bij de nieuwe Relax abonnementen en is beltegoed, net als voorheen bij Flex, onbeperkt houdbaar.

Naast een normale Web 'n Walk is er ook Web 'n Walk Flexibel, een internetbundel die je per maand aan en uit kunt zetten.
Dat je geen gebruik meer mag maken van VOIP is erg zonde en niet vooruitstrevend, aangezien we over een aantal jaar waarschijnlijk allemaal gebruik maken van VOIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 03-10 14:09
Even een overzichtje van de oude en nieuwe prijzen.

Oudprijsminp/mNieuwprijsp/mmin / smsonline
Relax 100€14,50100 min€0,15 per minRelax 15€15,0090 min/sms€0,17 per min/sms€13,75
Relax 150€19,50150 min€0,13 per minRelax 20€20,00135 min/sms€0,15 per min/sms€16,95
Relax 200€24,50200 min€0,12 per minRelax 25€25,00190 min/sms€0,13 per min/sms€18,95
Relax 250€29,50250 min€0,12 per minRelax 30€30,00260 min/sms€0,12 per min/sms€23,95
Relax 300€34,50300 min€0,12 per minRelax 35€35,00330 min/sms€0,11 per min/sms€26,95
Relax 400€42,50400 min€0,11 per minRelax 45€45,00450 min/sms€0,10 per min/sms€35,95
Relax 500€49,50500 min€0,10 per minRelax 60€60,00600 min/sms€0,10 per min/sms-
Relax 750€72,50750 min€0,10 per minRelax 75€75,00750 min/sms€0,10 per min/sms-
Relax 1000€94,501000 min€0,09 per minRelax 95€95,001000 min/sms€0,10 per min/sms-
Relax 1500€134,501500 min€0,09 per minRelax 135€135,-1500 min/sms€0,09 per min/sms-
----Relax 175€175,002000 min/sms€0,09 per min/sms-

Ik heb even het lijstje compleet gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door martijn007 op 11-01-2010 17:05 . Reden: Overige abonnementen ook toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
@martijn007

Relax 35 online moet zijn 26,95 ipv 16,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik kan die nieuwe vorm van mobiel internet nog niet vinden, of is dat die Zonder web'n'walk bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:25:
Ik heb zojuist bijna 30 minuten aan de lijn gehangen met de klantenservice van T-mobile. Ik wilde mijn abo flex 25 verlengen. In eerste instantie werd mij aangegeven dat alle consumenten abo's ondergebracht zijn bij Relax (2010). Dit abo zou alles combineren van flex en oude relax. Na enig doorvragen over buitenland bellen, bleek dit dus toch niet in de nieuwe relax 2010 bundel te zitten. Toen duidelijk werd dat ik dat heel ...

........Mijn tip voor iedere 'flexer' onder ons. Altijd doorvragen! Flex blijft mogelijk en hebben mij eenzelfde aanbod gedaan voor mijn telefoon. Bij Relax 2010 € 25,-- 24 maanden hoefde ik namelijk ook niks bij te betalen voor een HD2.

Hey, toppie om te horen.
Ik heb een 2 jarig flex 30.
Deze wil ik verlengen/veranderen naar een relax 25 met internet en de HD2

Deze zou ik dus gratis kunnen krijgen?
Want als ik op de website kijk moet ik altijd bij betalen enz.

Jouw advies, bellen, vragen wat voor aanbieding ze me kunnen doen met HD2, buitenlandse kosten met relax, flex behouden. Gratis HD2?

Dat zou fantastisch zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 23:52
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:25:
Mijn tip voor iedere 'flexer' onder ons. Altijd doorvragen! Flex blijft mogelijk en hebben mij eenzelfde aanbod gedaan voor mijn telefoon. Bij Relax 2010 € 25,-- 24 maanden hoefde ik namelijk ook niks bij te betalen voor een HD2.

Zelfs na doorvragen en overleg met de baas was de HD2 nog niet gratis met een Relax 30 + WnW + SMS maximaal.... Zou ik €150 (!) bij moeten betalen. Kortom, een verschrikkelijk slechte prijs.

iPhone 3GS kan ik er wel gratis bijkrijgen, maarja, een iphone...

[ Voor 6% gewijzigd door Willaaam op 11-01-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 12:44
martijn007 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:56:
Even een overzichtje van de oude en nieuwe prijzen.

Oudprijsminp/mNieuwprijsp/mmin / smsonline
Relax 100€14,50100 min€0,15 per minRelax 15€15,0090 min/sms€0,17 per min/sms€13,75
Relax 150€19,50150 min€0,13 per minRelax 20€20,00135 min/sms€0,15 per min/sms€16,95
Relax 200€24,50200 min€0,12 per minRelax 25€25,00190 min/sms€0,13 per min/sms€18,95
Relax 250€29,50250 min€0,12 per minRelax 30€30,00260 min/sms€0,12 per min/sms€23,95
Relax 300€34,50300 min€0,12 per minRelax 35€35,00330 min/sms€0,11 per min/sms€26,95
Relax 400€42,50400 min€0,11 per minRelax 45€45,00450 min/sms€0,10 per min/sms€35,95
Hoewel T-Mobile nu iets duurder is geworden qua belminuten, is dit toch vooral erg leuke concurrentie voor de andere 2 grote providers (KPN & Vodafone). De meeste abonnementen die afgesloten worden zitten tussen de € 20 & de € 30,- per maand en bij T-Mobile krijg je meer minuten/sms'jes dan bij de concurrenten en de minuten zijn onbeperkt houdbaar.

Waar consumenten eerst vooral Vodafone & KPN (+ Hi) vergeleken omdat die de belminuten & SMS'jes gecombineerd hebben, en T-Mobile of duurder was (& flexibeler: Flex) of juist alleen met belminuten goedkoper was (oude Relax) was dat altijd lastig te vergelijken. Dat hebben ze nu dus recht getrokken en de USP van onbeperkt houdbaar is ook erg slim!

Verder is het jammer dat nieuwe aansluitingen van Flex niet meer kunnen, want dat was voor veel klanten ideaal. Vooral de Flex Sim Only's liepen bij ons erg goed.

Al met al een voor T-Mobile erg gunstige wijziging omdat ze nu dus bij onafhankelijke telecomwinkels (on- & offline) beter te vergelijken zijn met de andere providers en dan de goedkoopste zijn. Alleen jammer dat het netwerk slechter blijft dan bij KPN & Vodafone.

edit:
En Sim Only weer voor "gewoon" 50%, zoals het een paar jaar geleden bij elke provider was. Heerlijk overzichtelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-09 07:22

neevedr

Dat was ik niet!

En hetzelfde overzichtje van martijn007 van de oude Flex en de nieuwe Relax prijzen.

Oud FlexprijsminNieuwprijsp/mmin / smsonline
Flex 15€15,00€0,20 per minRelax 15€15,0090 min/sms€0,17 per min/sms€13,75
Flex 20€20,00€0,17 per minRelax 20€20,00135 min/sms€0,15 per min/sms€16,95
Flex 25€25,00€0,15 per minRelax 25€25,00190 min/sms€0,13 per min/sms€18,95
Flex 30€30,00€0,13 per minRelax 30€30,00260 min/sms€0,12 per min/sms€23,95
Flex 35€35,00€0,12 per minRelax 35€35,00330 min/sms€0,11 per min/sms€26,95
Flex 45€45,00€0,12 per minRelax 45€45,00450 min/sms€0,10 per min/sms€35,95
Flex 70€70,00€0,11 per minRelax 75€75,00750 min/sms€0,10 per min/sms-
Flex 100€100,00€0,10 per minRelax 95€95,001000 min/sms€0,10 per min/sms-

Bron

Wat betaal ik trouwens als ik over mijn belbundel heen ga? Kom ik dan net als vroeger in een hogere bundel met terugwerkende kracht over de reeds verbelde minuten of moet ik dan ineens het dubbele betalen voor een minuut bellen?

Antwoord: Voor belminuten en sms’jes buiten de bundel betaalt u € 0,25 per minuut.

[ Voor 9% gewijzigd door neevedr op 12-01-2010 12:00 . Reden: Ik heb even het lijstje compleet gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 03-10 14:09
RobbertC schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Hoewel T-Mobile nu iets duurder is geworden qua belminuten, is dit toch vooral erg leuke concurrentie voor de andere 2 grote providers (KPN & Vodafone). De meeste abonnementen die afgesloten worden zitten tussen de € 20 & de € 30,- per maand en bij T-Mobile krijg je meer minuten/sms'jes dan bij de concurrenten en de minuten zijn onbeperkt houdbaar.

[...]
Als je kijk naar de online prijzen dan zie je dat daar het nieuwe relax voordeliger is dan de oude. Je krijgt online bijvoorbeeld voor €18,95 nu 190 min. of 190 smsjes voorheen kreeg je voor €19,50 alleen 150 minuten.

Ik ben benieuwd of de andere online verkopers ook deze tarieven gaan hanteren en of de t-mobile winkels echt een stuk duurder zullen zijn... Misschien dat als je er naar vraagt dat ze ook deze korting kunnen geven... Kan iemand trouwens vertellen of deze online korting voor het volledige contract is of dat het bijvoorbeeld alleen voor het eerste jaar oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Ik vind dit wel een slechte ontwikkeling.Ik bel vaak naar en vanuit het buitenland.Dus voor mij zou het heel slecht uitpakken.Mijn Flex 20 abo loopt over 6 maanden af.Ik twijfel nu echt of ik bij T-Mobile wil blijven.Ik denk dat er nog meer mensen zijn met dit probleem? Jammer, want ik was 5 jaar orange abonnee en ben vorig jaar alleen door het flex tarief naar T-Mobile overgestapt.

Zijn er eigenlijk geen andere providers waar naar en vanuit het buitenland bellen wel vanuit een soort bundel gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door Noreia op 11-01-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik snap het niet helemaal. Je kan toch gewoon je T-Mobile Flex bundel verlengen? (dit is overigens geen vraag of het kan, want je kan gewoon een Flex verlengen zonder problemen). Dus je kan gewoon bij T-Mobile blijven Noreia ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit die prijslijst die ook op AAP staat blijkt dat verdubbeling van de smsjes inderdaad 2,50 kost.
Toch blijft het interessant voor mensen die onregelmatig bellen en zo geen minuten/smsjes weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noreia schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:39:
Ik vind dit wel een slechte ontwikkeling.Ik bel vaak naar en vanuit het buitenland.Dus voor mij zou het heel slecht uitpakken.Mijn Flex 20 abo loopt over 6 maanden af.Ik twijfel nu echt of ik bij T-Mobile wil blijven.Ik denk dat er nog meer mensen zijn met dit probleem? Jammer, want ik was 5 jaar orange abonnee en ben vorig jaar alleen door het flex tarief naar T-Mobile overgestapt.

Zijn er eigenlijk geen andere providers waar naar en vanuit het buitenland bellen wel vanuit een soort bundel gaat?
Nee helaas niet.
Verder zie antwoord Sp!tF!re, Flex is voor bestaande klanten gewoon verlengbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Bedankt.Dat heb ik dan waarschijnlijk niet goed gezien. :) Nu nog even wachten en kijken welke leuke telefoons dan op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 14:28
Ik ga morgen maar eens naar de klantenservice bellen om te vragen of ze mijn Flex 30 -abbo gaan verlengen naar een nieuwe Flex-abbo. Ik wil namelijk gewoon een 1-jarige sim-only met Web 'n Walk Plus. Dat moet toch wel kunnen lijkt mij als ik het hier goed hebt gelezen?
Ik blijf voor nu nog bij mijn huidige toestel (HTC Touch HD), omdat deze nog wel aardig voldoet :P.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad gewoon met klantenservice van T-Mobile gebeld. Best een prettig gesprek al wist die man ook nog niet alles perfect. Wat hij wel perfect deed was een tevreden klant tevreden houden door me een goede prijs te maken voor de HTC HD 2.

2 jarig flex 25 verlengd zonder internet en het toestel was gratis. Ik ben blij, al wacht eventjes de bevestigingsbrief van T-Mobile af! Die zal morgen wel in de brievenbus liggen...

Overigens, vergeten te vermelden in mijn eerdere berichten. Bij een flex 25 verlenging van 1 jaar, zou het toestel mij € 199,-- kosten. Hmmm, ik had geen zin in bijbetalen dus keuze was snel gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
martijn007 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Als je kijk naar de online prijzen dan zie je dat daar het nieuwe relax voordeliger is dan de oude. Je krijgt online bijvoorbeeld voor €18,95 nu 190 min. of 190 smsjes voorheen kreeg je voor €19,50 alleen 150 minuten.
Bij de oude Relax-abonnementen zijn er ook ooit online kortingen geweest, dus die vergelijking is niet helemaal eerlijk.
Noreia schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:39:
Vodafone Business abonnementen kun je ook als particulier aanvragen, en de bundel is het buitenland op te maken & 12 maanden op te sparen. Nadeel is alleen dat ze 19% duurder zijn (voorbeeld: 'normale' 22.50: 150 minuten/sms, zakelijk 22,50 (excl. BTW): ook 150 min/sms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Is de verlenging die jij hebt afgesloten dan met de pre-10 januari voorwaarden of met de nieuwe voorwaarden? Voor 10 januari was de flex-abbo volgens mij goedkoper dan nu. Maar goed, morgen dan maar bellen enverlengen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ligt het aan mij of is het verhaal (dat ook ik te horen kreeg) over het beter wachten tot januari behoorlijke onzin achteraf?

Voor mij (flex) is er niks veranderd (simonly nog altijd voor half geld) en de toestelkortingen waren slecht en zijn dat nog steeds, ook voor de nieuwe relax, los van dat ik niet van mijn flex af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
nietorigineel schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:50:
Ligt het aan mij of is het verhaal (dat ook ik te horen kreeg) over het beter wachten tot januari behoorlijke onzin achteraf?

Voor mij (flex) is er niks veranderd (simonly nog altijd voor half geld) en de toestelkortingen waren slecht en zijn dat nog steeds, ook voor de nieuwe relax, los van dat ik niet van mijn flex af wil.
Jup, ik voel me ook een beetje bedonderd, ik zou tot 10 januari moeten wachten op weer specatuclaire aanbiedingen! Nou een Nokia 6600i, Samsun Qwerty en een Samsung S5050 vind ik nou niet echt een leuke aanbieding.

Het is nogsteeds jammer dat ze die iPhone zo enorm promoten, je bent vele malen voordeliger uit met een iPhone abo dan een Flex/Relax + WnW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:30
Zo ook maar eens bellen met t-mobile, want op de site kom ik er niet uit met mijn oude flex abo te verlengen. Ondertussen al 10 minuten aan het genieten van de vette hits die er gedraaid worden tijdens dat ik in de wacht hang bij de t-mobile klantenrelaties. ARGH ben ik eindelijk aan de beurt druk ik op het verkeerde knopje... |:( 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door S401 op 11-01-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jefrim schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:02:
Zo ook maar eens bellen met t-mobile, want op de site kom ik er niet uit met mijn oude flex abo te verlengen. Ondertussen al 10 minuten aan het genieten van de vette hits die er gedraaid worden tijdens dat ik in de wacht hang bij de t-mobile klantenrelaties. ARGH ben ik eindelijk aan de beurt druk ik op het verkeerde knopje... |:( 8)7
Dit heb ik nu ook. Dus maar even mijn vraag op het T-Mobile forum gesteld. Kennelijk zit er niks anders op voor iedereen die Flex heeft en wil verlengen met Flex naar de T-Mobile winkel te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Joosie200 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:12:
[...]

Dit heb ik nu ook. Dus maar even mijn vraag op het T-Mobile forum gesteld. Kennelijk zit er niks anders op voor iedereen die Flex heeft en wil verlengen met Flex naar de T-Mobile winkel te gaan..
Of te bellen naar de klantenservice. Volgens de T-Mobile site zou je via de klantenservice ook kunnen verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf gewoon lekker bij mijn Flex 30 SIM only.
Reden is dat ook buitenland uit deze bundel wordt betaald, en ik hetzelfde tarief blijf betalen als ik buiten de bundel bel.

Ik zat eerst nog te overwegen om naar Relax 30 SIM only over te stappen, omdat je daar circa 30 minuten meer krijgt voor hetzelfde geld, maar dat buitenland bellen met Flex vindt ik toch wel handig.

Als ik naar Relax zou gaan, dan zou ik later niet meer naar Flex kunnen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Joosie200 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:12:
[...]

Het probleem is dat sommige telefoons wél de flex abo optie bieden en andere weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:30
Ja zie dat nu ook, kan wel bij de htc touch 2 mijn flex abo verlengen, maar niet bij de htc hd 2. Wat ik graag zou willen. Krijg ik zonet de klantenservice aan de lijn, kunnen ze mij niet helpen, omdat het abo oorspronkelijk afgesloten is op mijn pa's naam... En die was dus niet thuis, dus vandaag voor niets 50 minuten in de wacht gehangen... Morgen dan maar bellen waar mijn pa is bij is.

En wanneer wordt er aangegeven dat ze terug kunnen bellen, ze wachten eerst maar mooi 20 minuten voor dat ik opneem. Heb helemaal geen behoefte aan een telefoontje van t-mobile over hoe het gesprek liep :z ;(

[ Voor 21% gewijzigd door S401 op 11-01-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Ik snap het niet, afgelopen oktober mijn T-Mobile Relax Sim-Only abonnement verlengt voor 2 jaar, 200 minuten voor EUR 7,50. Sms'en doe ik toch zelden tot nooit, met de nieuwe Relax Sim-Only zit de online korting er niet meer bij en ben je bv. voor een Relax 25 abonnement met 190 minuten/sms EUR 12,50 per maand kwijt. Ik zit die 2 jaar wel uit zo. Blijkbaar is de online korting daarvan niet meer geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003

netblade

Sunrise

Tijd voor meer mobiele concurrentie, alle providers bieden nagenoeg dezelfde prijzen aan.
Geen allinone bundels meer, lekker dik bijbetalen vanuit het buitenland en naar de KS. MMS wat geld moet kosten opeens. Zonde zonde zone.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las net op nu.nl dat T-mobile zijn bundel regeling aan gaat passen of al heeft aangepast. Bel bundels blijven onbeperkt houdbaar.
http://www.nu.nl/internet...elbundel-keert-terug.html

Wat een goede ontwikkeling. Ik hoop dat meer providers volgen. Zit nu zelf niet bij t-mobile, maar dit is wel een reden om bij mn contract verlening over te stappen naar hun.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:37

Dido

heforshe

Daar staat niet veel in wat we in dit topic nog niet gezien hadden, The Dragon ;)

Wel knap hoe ze het afschaffen van Flex en daarmee de alles-in-een-bundel weten te brengen als "we bieden meer!". Er was namelijk al lang een optie waarbij je tegoed onbeperkt houdbaar was, dus het is gewoon gelul dat dat nu opeens weer "terug" komt.
Tegelijkertijd draaien ze het alles-uit-een-bundel nu definitief de nek om, nadat ze het Orange-concept al verneukt hadden door WnW bovenop de bundel te gooien in plaats van het uit de bundel te laten betalen. Nu kun je dus ook extra gaan betalen voor internationaal bellen.

Al met al worden ze steeds duurder, maar ze weten het leuk te brengen.

[ Voor 34% gewijzigd door Dido op 12-01-2010 09:31 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb het topic niet doorgelezen. Dacht dat het groot nieuws was, niet dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Zojuist hard gewerkt aan het updaten van mijn website. (waar ik mobiele telefoons en abonnement vergelijk) En ik moet toch zeggen dat ze met de nieuwe Relax abonnementen (vooral met de online prijzen) een goed concurrerend product neerzetten. Vooral het sms en bellen uit één bundel is een goede zet geweest, Flex was te duur.

Al met al zijn vooral de nieuwe Relax 25, 30 en 35 abonnementen goede keuzes. Ga zo door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:06

Coach4All

I'm a Coach 4 All

murphsy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:08:
........ goede keuzes. Ga zo door T-Mobile.
Daar denk ik, als Limburger, dus anders over....

Kan nu alleen nog Flex verlengen, anders gaan de buitenlandminuten niet meer uit de bundel.
(En die verbruik ik genoeg in NL, thuis zit ik regelmatig op het DE netwerk en op het werk op het BE netwerk...)

Voor mij zou elke switch van abo nu flink duurder worden.

Heb al flink wat familie en vrienden een flex aangeraden, zou niet meer weten wat ik ze nu zou moeten aanraden....

[ Voor 11% gewijzigd door Coach4All op 12-01-2010 10:21 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ik neem aan dat je daarmee doelt op het vlakbij de grens overschakelen naar het Duitse of Belgische netwerk? Je kan dit vaak via je telefoon of de klantenservice blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

murphsy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:28:
Ik neem aan dat je daarmee doelt op het vlakbij de grens overschakelen naar het Duitse of Belgische netwerk? Je kan dit vaak via je telefoon of de klantenservice blokkeren.
Nee da's handig.... dan heb je dus regelmatig geen bereik ( had ik al geprobeerd...).

Het is gewoon handiger als alles uit 1 bundel blijft gaan.

(Het handigste zou zijn als er een abo was waar je in heel de EU tegen 1 "normaal" tarief zou kunnen bellen uit 1 bundel, ik zou direct overstappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Coach4All schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:39:
[...]

Nee da's handig.... dan heb je dus regelmatig geen bereik ( had ik al geprobeerd...).

Het is gewoon handiger als alles uit 1 bundel blijft gaan.

(Het handigste zou zijn als er een abo was waar je in heel de EU tegen 1 "normaal" tarief zou kunnen bellen uit 1 bundel, ik zou direct overstappen)
Is het niet zo dat Youfone iets dergelijks aanbiedt? Al hoor ik daar ook veel gemengde geluiden over... Misschien de moeite waard om toch eens naar te kijken?

Ik weet dat het blokkeren van buitenlandse palen niet betekent dat je geen bereik hebt, soms wel dat je iets minder bereik hebt. Je kan eens met de klantenservice bellen om het een weekje te proberen, ze zijn daar bij T-Mobile naar mijn ervaring wel flexibel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:37

Dido

heforshe

murphsy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:08:
Zojuist hard gewerkt aan het updaten van mijn website. (waar ik mobiele telefoons en abonnement vergelijk) En ik moet toch zeggen dat ze met de nieuwe Relax abonnementen (vooral met de online prijzen) een goed concurrerend product neerzetten. Vooral het sms en bellen uit één bundel is een goede zet geweest, Flex was te duur.

Al met al zijn vooral de nieuwe Relax 25, 30 en 35 abonnementen goede keuzes. Ga zo door T-Mobile.
Flex was te duur? Niet voor iemand die regelmatig internationaal belt, niet voor iemand die gewoon weinig belt. Iemand die weinig belt, maar zo nu en dan wel naar het buitenland is het nieuwe Relax-abonnement gewoon duurder.
Let wel: ik heb een Flex20, waarvan ik het beltegoed niet op krijg (maar WnW kon alleen maar vanaf Flex20, en dat gebruik ik wel). Ik gebruik dat beltegoed om naar het buitenland te bellen.

Van Orange naar T-Mobile ben ik al meer gaan betalen omdat de slogan "alles uit een bundel" al een marketingleugen bleek (WnW komt niet uit je bundel, "dat was bij Orange ook niet zo meneer" - liegen mag kennelijk als je in de telecomsector werkt.)
En nu is het restant van de alles-uit-een-bundel ook deprecated.

Ik zeg het, ik heb er persoonlijk weinig last van zolang ik m'n flex kan verlengen. Maar de jubelstemming (o wat goedkoop) en de leugens (onbeperkt houdbaar beltegoed keert terug) vallen me wat verkeerd.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Dido: Ik snap je negatieve reactie. Maar ik denk oprecht dat voor het merendeel van de mensen T-Mobile er met de laatste 'update' wel op vooruit is gegaan. Jij en Coach4all zijn denk ik eerder uitzonderingen dan de regel. Natuurlijk wil ik jullie problemen niet bagitaliseren, ik snap zelfs dat het uitermate vervelend is. Maar uiteindelijk moet een groot bedrijf als T-Mobile zich, helaas, op de massa richten.

In jullie geval zou ik zeggen: verleng je Flex, dan is het nog niet ideaal maar wordt het ook niet slechter.

En over het liegen: Tjah, telecom blijft echt een cowboy wereldje. Toch word er geprobeerd duidelijkheid te creëren (daarmee doel ik niet op deze T-Mobile actie, dit is puur eigen belang van hun kant).

(let op het vele gebruik van 'denk ik' hierboven ;))

Net even Youfone onderzocht voor jullie. Maar die veranderen blijkbaar ook elke 3 maanden de voorwaarden, het is nu heel wat anders dan toen ik een half jaar geleden keek. Lang leve duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

murphsy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:12:
Dido: Ik snap je negatieve reactie. Maar ik denk oprecht dat voor het merendeel van de mensen T-Mobile er met de laatste 'update' wel op vooruit is gegaan. Jij en Coach4all zijn denk ik eerder uitzonderingen dan de regel. Natuurlijk wil ik jullie problemen niet bagitaliseren, ik snap zelfs dat het uitermate vervelend is. Maar uiteindelijk moet een groot bedrijf als T-Mobile zich, helaas, op de massa richten.

In jullie geval zou ik zeggen: verleng je Flex, dan is het nog niet ideaal maar wordt het ook niet slechter.

En over het liegen: Tjah, telecom blijft echt een cowboy wereldje. Toch word er geprobeerd duidelijkheid te creëren (daarmee doel ik niet op deze T-Mobile actie, dit is puur eigen belang van hun kant).

(let op het vele gebruik van 'denk ik' hierboven ;))

Net even Youfone onderzocht voor jullie. Maar die veranderen blijkbaar ook elke 3 maanden de voorwaarden, het is nu heel wat anders dan toen ik een half jaar geleden keek. Lang leve duidelijkheid.
Nou..... enig idee hoeveel mensen er in het grensgebied wonen/werken of met enige regelmaat in het buitenland verblijven?

(Mijn ouders sparen elk jaar bijvoorbeeld 10 maanden van hun flex minuten op en gebruiken deze als ze de 2 wintermaanden bij m'n zus in de USA zitten... Weet dat mijn andere zus ook een dergelijk abonnement wilde als van de zomer haar Hi abo vervalt, dat gaat dus niet meer....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ja dat is balen, voor zo'n situatie bestaat nu helemaal niets meer nee.

En grensgebieden zijn inderdaad balen, ik was laatst in Hardenberg en kreeg achteraf ook een rekening voor internationaal bellen. Na een beetje zeuren echter wel terug gekregen (bij kpn Hi), maar toen zeiden ze al dat ik er geen gewoonte van moet maken. Hoezo ik? Laten zij hun zaakjes op orde maken.

Bij T-Mobile heb ik het ooit laten blokkeren, dat werkte voor mij ideaal. Ik kon nog prima bellen en sms'en in het grensgebied, maar dan via beschikbare Nederlandse palen. Het iets zwakkere signaal was nauwelijks merkbaar.

Laten we hopen dat de tijden van mobiel bellen en sms'en via internet snel aanbreken... Eén bedrag per maand en doen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:35
Het volgende was nog niet in dit topic aan bod gekomen geloof ik;
Bij T-Mobile kun je eenvoudig je tariefplan wijzigen en bundels toevoegen of beëindigen.

Binnen de duur van je contract kun je éénmaal per maand je tariefplan verhogen.
het overstappen van het oude naar het nieuwe Relax neem je je opgespaarde beltegoed niet mee.
Bij het overstappen van Flex naar het nieuwe Relax neem je je opgespaarde beltegoed gewoon mee.

Bij een overstap verlies je eventuele kortingen die zijn afgesloten bij je huidige contract.
Je kunt binnen een contractperiode kiezen voor een tariefplan dat gelijk of hoger ligt dan je huidige tariefplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Jimster schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:55:
Het volgende was nog niet in dit topic aan bod gekomen geloof ik;

[...]
Dat is op zich goed nieuws, aangezien ik bijna mijn abbo mag verlengen en ik nog ruim 100 euro aan beltegoed heb.

Uiteraard verleng ik het liefst weer met Flex (heb nu Flex 30) juist omdat ik ook mijn opgespaard beltegoed gebruik om in of naar het buitenland te bellen.
Maar dat ik dan eventueel ook kan overstappen naar Relax met behoud van mijn beltegoed, vind ik wel interessant om te weten

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:18
murphsy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:12:
Jij en Coach4all zijn denk ik eerder uitzonderingen dan de regel.
Hier nog een uitzondering op de regel, en geloof me het zijn er aardig wat die er zo over denken. Velen van ons zijn tenslotte bij Orange begonnen, waar echt alles uit je beltegoed mogelijk was. Orange was destijds misschien niet de grootste provider van het land maar had toch ruim 2 miljoen klanten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:01
Dido schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:00:
[...]

Flex was te duur? Niet voor iemand die regelmatig internationaal belt, niet voor iemand die gewoon weinig belt. Iemand die weinig belt, maar zo nu en dan wel naar het buitenland is het nieuwe Relax-abonnement gewoon duurder.
Let wel: ik heb een Flex20, waarvan ik het beltegoed niet op krijg (maar WnW kon alleen maar vanaf Flex20, en dat gebruik ik wel). Ik gebruik dat beltegoed om naar het buitenland te bellen.

Van Orange naar T-Mobile ben ik al meer gaan betalen omdat de slogan "alles uit een bundel" al een marketingleugen bleek (WnW komt niet uit je bundel, "dat was bij Orange ook niet zo meneer" - liegen mag kennelijk als je in de telecomsector werkt.)
En nu is het restant van de alles-uit-een-bundel ook deprecated.

Ik zeg het, ik heb er persoonlijk weinig last van zolang ik m'n flex kan verlengen. Maar de jubelstemming (o wat goedkoop) en de leugens (onbeperkt houdbaar beltegoed keert terug) vallen me wat verkeerd.
Precies, ik baal er ook van. Natuurlijk kunnen we Flex voorlopig blijven verlengen (of in mijn geval gewoon niks doen met m'n flex 30 sim only), maar als ik straks een keer een kek smartphonetje wil met web'nwalk (idd vroegah bij Orange uit hetzelfde maandbedrag) dan ben ik dus wel genaaid. Ik snap niet dat dat hele alles uit 1 bundel niet uit kan, dat het geen gat in de markt is. Je vermoed als consument bijna een stilzwijgende kartelvorming als je kijkt naar de eenheidsworst die de grote drie aanbiedt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

MrAngry schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:43:
[...]

Precies, ik baal er ook van. Natuurlijk kunnen we Flex voorlopig blijven verlengen (of in mijn geval gewoon niks doen met m'n flex 30 sim only), maar als ik straks een keer een kek smartphonetje wil met web'nwalk (idd vroegah bij Orange uit hetzelfde maandbedrag) dan ben ik dus wel genaaid. Ik snap niet dat dat hele alles uit 1 bundel niet uit kan, dat het geen gat in de markt is. Je vermoed als consument bijna een stilzwijgende kartelvorming als je kijkt naar de eenheidsworst die de grote drie aanbiedt.
Heel simpel, ze verdienen er niets op. Ik ken nagenoeg niemand met een flex bundel die regelmatig over zijn bundel heen gaat. Ikzelf heb ook met een flex 30 meestal 30 euro over aan het einde van de maand, ook als ik naar het buitenland ga. Daar verdienen ze dus op je vaste kosten na helemaal niets aan, met deze bundels doen ze alsof ze totaal vernieuwend zijn en goedkoper zijn. Maar dat zijn ze dus totaal niet, MMS valt niet meer binnen de bundel alsmede 090x nummers en de KS. Buitenland bellen mag je apart aftikken.
Nee T-Mobile stelt me teleur, had wel beter verwacht, maar klaarblijkelijk doen ze vrolijk mee met de eenheidsworst die KPN en Vodafone al veel eerder hadden. Tegen de tijd dat ik mag verlengen (volgend jaar feb) zullen ze ook de mogelijkheid om met flex te verlengen niet meer bieden en moet ik dus als ik een nieuw toestel met korting wil zo'n voor mij waardeloze relax bundel nemen.
Ik koop m'n toestellen wel los, dan betaal ik maar 47,25 per maand.
Kan ik mooi ook gewoon voip blijven gebruiken.
Totdat ze me gaan verplichten over te stappen naar Relax, dan neem ik wel prepaid van Vodafone, welke dan gunstiger voor mij uitkomt.

Wat ik nog veel erger vind is dat de media doet alsof het helemaal geweldig is en er nog nooit zoiets was. Zelfs sites als bellen.com (waarvan ik wel had verwacht dat ze flex zouden benoemen) rept er geen woord over.

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 12-01-2010 13:26 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat je moet betalen ( beltarief) naar KS, proberen ze kosten te besparen :*) . Je gaat dan niet snel KS bellen. Sanp je nu niet waarom ze een forum hebben gemaakt? ;)

Alle "aanbiedingen" van TM. zijn ronduit belachelijk duur, op een paar klanten na.
Ik ben blij dat mijn abbo al verlend is, maar zoals "netblade" stelt, koop wel een losse telefoon en dan hou ik mijn hudige abbo.

Naar mij mening wordt de klant "gestraft" voor het zuinig omgaan met zijn min en zoveel mogelijk binnen hun belbundel te blijven.

Rara ben benieuwd welke "actie" ze weer in petto voor ons zullen hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MrAngry schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:43:
[...]
Je vermoed als consument bijna een stilzwijgende kartelvorming als je kijkt naar de eenheidsworst die de grote drie aanbiedt.
Dat beeld wordt wel gewekt ja als je nu KPN/Vodafone/T-Mobile naast elkaar legt en je nieuwe klant bent. Zat eerst bij Dutchtone, werd Orange en je kon prima Orangeworld gebruiken uit je eigen beltegoed. Al was het natuurlijk goedkoper om Orange world te activeren voor 6,25 euro wat uit je beltegoed gereserveerd stond zodat je tegen lagere tarieven kon wappen. Maar afijn, Orange is overgenomen door T-Mobile en dus door naar Flex sim only 30. Die is ondertussen van mij verlopen, maar ik wil af van Web 'n Walk vast dus ga ik verlengen. Voor mij part meteen met 2 jaar. Vervolgens laten verlopen en dan maar zien wanneer T-Mobile klanten als mij een brief gaat sturen waarin vriendelijk verzocht wordt toch maar over te stappen op relax of anders...

Snap namelijk dondersgoed waarom T-Mobile dit doet. Flex kost handen vol geld. Bij Relax vervalt alles wat je hebt na 2 maand, alles wat je niet gebruikt hebt dan is winst voor T-Mobile. Want wèl uitgekeerd, niet gebruikt. En bij Flex keren ze per maand uit en vervalt niks, zolang het contract loopt. (zelfs als ie verlopen is zoals bij mij) Bovendien betaal je niet apart voor gesprekken naar het buitenland, wat ook verlies oplevert in zake Flex. (das voor Relax de grooste winstpost voor T-Mobile, dàt plus nu moet je betalen voor de klantenservice.. en dat noemen ze service, betalen voor service jaja) Dus tja, wat doe je dan.. onder mom van heldere tariefplannen maar meteen je winst kostende tariefplan eruit gooien en het idd presenteren als iets nieuws, iets prachtig want kijk ons eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

wat bij mij nu opeens op komt, was dit de reden waarom t-mobile hun partners aanspoorde om geen nieuwe contracten aan te bieden aan klanten wetende dat zij erop achteruit zouden gaan.. want dat staat weer gelijk aan eenzijdig je contract kunnen opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
SYQ schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:47:
wat bij mij nu opeens op komt, was dit de reden waarom t-mobile hun partners aanspoorde om geen nieuwe contracten aan te bieden aan klanten wetende dat zij erop achteruit zouden gaan.. want dat staat weer gelijk aan eenzijdig je contract kunnen opzeggen
Nee, want voor de oude klanten veranderd niks. Oude klanten bellen nog steeds tegen hetzelfde tarief en tegen dezelfde voorwaarden. Eenzijdig opzeggen is dus niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Vandaag gebeld naar de Klantenservice van T-Mobile, want ik wou mijn Flex 30 verlengen met een Sim-only Flex 30 tesamen met een W'nW Plus en dat gaat met behoud van de de originele (lees: voorwaarden voor 11 januari) voorwaarden. Daar ben ik wel blij om, want daar koos ik Flex 30 in 2007 in eerste instantie ook voor.
Ik moet wel zeggen dat ik erg goed ben geholpen door de Klantenservice en ik moest niet zo lang wachten als wat de mensen op de 11e meemaakten, het was 1 minuut wachten en ik werd geholpen en binnen 5 minuten was eigenlijk alles geregeld met alle vragen van mijn kant geregeld.
Maar goed, dat is geregeld, ik behoud mijn Flex abbo en ik kan vanaf februari gebruik maken van een databundel in plaats van constant via de wifi :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben vanmiddag langs de lokale T-Mobile winkel gegaan. Meteen maar voor een 2-jarig Flex 30 SO verlenging gekozen zonder Web 'n Walk vast. Allicht dat ik via my T-Mobile nu nog Web 'n Walk variabel kies maar dat is dan slechts tijdelijk. Want binnen nu en twee weken ga ik verhuizen en kan ik dus eindelijk weer ADSL aanvragen. Ohja, wat ik te horen kreeg van de medewerker die mij te woord stond. Grenzeloos is vernieuwd. Als jij nu met het nieuwe Grenzeloos in het buitenland wordt gebeld, betaal je slechts 0,70 cent als starttarief. Of je dan 1 minuut of 10 minuten belt boeit niet. Handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Joosie200 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:33:
Ohja, wat ik te horen kreeg van de medewerker die mij te woord stond. Grenzeloos is vernieuwd. Als jij nu met het nieuwe Grenzeloos in het buitenland wordt gebeld, betaal je slechts 0,70 cent als starttarief. Of je dan 1 minuut of 10 minuten belt boeit niet. Handig om te weten :)
79 cent starttarief in zone 1 (Europa) en geen variabele kosten. In andere zones betaal je naast het starttarief nog een variabel tarief; zone 2 69cent p/m, zone 3 99 cent p/m
Dit geldt voor gebeld worden in het buitenland dus, voor bellen in het buitenland gelden andere tarieven.
Bron: http://www.t-mobile.nl/pe...jslijst_relax_1112010.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jimster schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:05:
[...]

79 cent starttarief in zone 1 (Europa) en geen variabele kosten. In andere zones betaal je naast het starttarief nog een variabel tarief; zone 2 69cent p/m, zone 3 99 cent p/m
Dit geldt voor gebeld worden in het buitenland dus, voor bellen in het buitenland gelden andere tarieven.
Bron: http://www.t-mobile.nl/pe...jslijst_relax_1112010.pdf
Goed, 79 cent dan. Ik verstond 70 :P En het geldt inderdaad alleen wanneer jij in het buitenland bent in zone 1 en gebeld wordt. Niet dat jij belt in het buitenland, nee gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
Is al doorgedrongen dat er (weer?) een aanbieding is voor het internet?
Web'n'walk standaard 2,95 per maand, voor de hele contractperiode.
Wb'n'walk Plus: 7,95 per maand, heel het contract.

Het mag dan wel wat trager zijn dan vodafone, maar voor 2,95 (en ook nog wat korting op het toestel) is het wel een mooie aanbieding.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Quacka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:26:

Het mag dan wel wat trager zijn dan vodafone, maar voor 2,95 (en ook nog wat korting op het toestel) is het wel een mooie aanbieding.
Kan dit niet vinden op de site van T-Mobile. Is dit niet via een andere site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 18:27
Waar zie je dat dan? Ik wil namelijk een 300min/100sms en internet sim only abbo. Maar bij tmobile blijf het 9,95 p/m voor internet. Verder is het abbo wel lekker geprijst met 10,95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
rijsbol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:36:
[...]

Kan dit niet vinden op de site van T-Mobile. Is dit niet via een andere site?
Via t-mobile. Werkt in elk geval bij aanschaf van een telefoon. Kies je telefoon uit. Klik op "abonnements advies".
En dan zie je in het midden staan:

Mobiel internet: web'n'walk Vast

Het complete internet overal op zak voor een vast bedrag per maand. Gewoon op je mobiele telefoon. Sluit web'n'walk vast af gedurende je contractperiode en krijg korting op je toestel.

Actie: nu 12 maanden €7,- korting op web'n'walk vast: je betaalt voor web'n'walk Standard slechts € 2.95 per maand en voor web'n'walk Plus slechts € 7.95 per maand! (bij 2-jarige abonnementen) (zie mijn edit 2..)

edit:
Ik zie nu dat het alleen voor 1 jaar is. Ik zocht naar een eenjarig abonnement, dus voor mij is het voor de hele contractperiode. Kies je voor een 2 jarig abonnement, dan is het alleen voor het 1e jaar.
Jimster schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:40:
[...]

Actie geldt alleen voor het 1ste jaar bij 2-jarige abonnementen.
Nee, dus ook voor 1-jarige abonnementen.

edit 2:
Hmm, het lijkt erop dat ik mazzel heb gehad. Bij mij stond namelijk de uitzondering er daarstraks echt niet bij. Ik heb besteld en op mijn bevestiging staat echt dit:

web'n'walk Standard Vast
Nu 12 maanden €7,- korting op web'n'walk Standard: je betaalt slechts € 2.95 per maand! De korting wordt verrekend op je maandelijkse factuur.
Nu 12 maanden €7,- korting op web'n'walk Plus: je betaalt slechts € 7.95 per maand! De korting wordt verrekend op je maandelijkse factuur.

Net voor dezelfde telefoon gekozen, zelfde abonnement. En nu staat er al gelijk de uitzondering dat het alleen voor een 2-jarig abonnement geldt.
Dus sorry voor het blij maken met een dode mus.

Ik mag toch hopen dat ze mijn aanbieding niet zomaar terug mogen draaien?
(ik ben blij dat ik in elk geval print screentjes heb gemaakt)

[ Voor 45% gewijzigd door Quacka op 13-01-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Quacka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:26:
Actie geldt alleen voor het 1ste jaar bij 2-jarige abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 18:27
Kan ik een zakelijk abonnement nemen door gebruik te maken van de eenmanszaak van mijn vader? Wat zijn de gevolgen voor mijn vader in dit geval? Merkt hij hier niets van of worden er extra kosten door btw oid gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Quacka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:40:
[...]

Via t-mobile. Werkt in elk geval bij aanschaf van een telefoon. Kies je telefoon uit. Klik op "abonnements advies".
En dan zie je in het midden staan:

Mobiel internet: web'n'walk Vast

Het complete internet overal op zak voor een vast bedrag per maand. Gewoon op je mobiele telefoon. Sluit web'n'walk vast af gedurende je contractperiode en krijg korting op je toestel.

Actie: nu 12 maanden €7,- korting op web'n'walk vast: je betaalt voor web'n'walk Standard slechts € 2.95 per maand en voor web'n'walk Plus slechts € 7.95 per maand! (bij 2-jarige abonnementen)

edit:
Ik zie nu dat het alleen voor 1 jaar is. Ik zocht naar een eenjarig abonnement, dus voor mij is het voor de hele contractperiode. Kies je voor een 2 jarig abonnement, dan is het alleen voor het 1e jaar.

[...]

Nee, dus ook voor 1-jarige abonnementen.

edit 2:
Hmm, het lijkt erop dat ik mazzel heb gehad. Bij mij stond namelijk de uitzondering er daarstraks echt niet bij. Ik heb besteld en op mijn bevestiging staat echt dit:

web'n'walk Standard Vast
Nu 12 maanden €7,- korting op web'n'walk Standard: je betaalt slechts € 2.95 per maand! De korting wordt verrekend op je maandelijkse factuur.
Nu 12 maanden €7,- korting op web'n'walk Plus: je betaalt slechts € 7.95 per maand! De korting wordt verrekend op je maandelijkse factuur.

Net voor dezelfde telefoon gekozen, zelfde abonnement. En nu staat er al gelijk de uitzondering dat het alleen voor een 2-jarig abonnement geldt.
Dus sorry voor het blij maken met een dode mus.

Ik mag toch hopen dat ze mijn aanbieding niet zomaar terug mogen draaien?
Geldt het ook voor verlening en waar kan ik dat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 12:53
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met gebruikers die nog niet mogen verlengen ?
Ik heb een relax 300 + sms 25 + 24 maanden wnw plus en heb afgelopen half jaar verlengd ... :(

Houdt dat in dat ik gewoon pech heb, of is het op de een of andere manier om te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
323 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:48:
[...]

Geldt het ook voor verlening en waar kan ik dat vinden
weet ik niet. Daarvoor moet je inloggen en dat kan ik als nieuwe klant niet.

Ik begin nu wel te twijfelen over mijn aanbieding. Er staat duidelijk op mijn bevestigng geen beperking van de aanbieding. Maar ja: de kans is groot dat t-mobile wel gewoon 9,95 per maand van mijn rekening gaat houden. Of te wel: een discussiepunt van 84 euro. (7x12)
Iemand ervaring met dit soort zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Je kan je bundel gewoon omzetten als het goed is, maar de enige die je hier echt uitsluitsel over kan geven is de klantenservice, ik zou hun dus even een belletje geven! Een Relax 300 is gelijk aan een Relax 35 en bij de laatste krijg je zelfs 30 min extra voor € 0,50 extra (Relax 300 kostte 34,50). Ik zou dus gewoon even bellen. Je hebt dan wel kans dat je W'n'W plus nieuwe voorwaarden krijgt waarin je geen VoIP meer mag gebruiken (mag dit overigens voor elke internetbundel niet meer, ook de bestaande? Afgezien van diegene met PIT/PIT+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:00
Als je t-mobile belt kunnen ze misschien je abonnement omzetten naar een gelijkwaardig abonnement volgens de nieuwe tariefstructuur. Of ze dit willen doen weet ik niet maar vaak is het wel mogelijk. Zo kon je vroeger ook van relax overstappen naar flex maar zou kunnen dat je dan iets omhoog gaat in abonn kosten omdat het "vergelijkbare" abonnement van T-mobile voorstelt per maand enkele euro's duurder is dan wat je nu betaald. Echter dit hangt natuurlijk geheel af van de bereidwilligheid van T-mobile

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 12:53
Ik heb even met T-Mobile gebeld en zodra je je abonnement omzet gaan alle kortingen die je had verloren.
Zo had ik bijv relax 300 voor 29,50 ipv 34,50 en 24 maanden gratis internet. Dat zou dan allemaal verloren gaan.
Daarnaast heb ik speciaal een sms bundel (25) erbij genomen omdat er geen sms in relax zit, en die moet je behouden omdat die voor de gehele periode afgesloten is.

Helaas voor mij kan ik dus nix met de wijzigingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36
Heb een vraagje betreffende het nieuwe Relax abbo.

Op de T-Mobile site staat:
Relax is een abonnement voor je mobiele telefoon, waarmee je kunt bellen en sms'en uit één bundel.

Dus mijn idee is dat je bij Relax kunt bellen en Sms-en binnen de bundel.
Maar als ik dan op het T-mobile forum kijk word daar gezegd dat je kunt bellen OF SMS-en uit de bundel en niet beide.

Dus kan iemand het mij op een simpele manier uitleggen hoe het nu zit?
Want ik heb de T-mobile site en forum doorgespit en daar worden beide beweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Deadsy schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:24:
Heb een vraagje betreffende het nieuwe Relax abbo.

Op de T-Mobile site staat:
Relax is een abonnement voor je mobiele telefoon, waarmee je kunt bellen en sms'en uit één bundel.

Dus mijn idee is dat je bij Relax kunt bellen en Sms-en binnen de bundel.
Maar als ik dan op het T-mobile forum kijk word daar gezegd dat je kunt bellen OF SMS-en uit de bundel en niet beide.

Dus kan iemand het mij op een simpele manier uitleggen hoe het nu zit?
Want ik heb de T-mobile site en forum doorgespit en daar worden beide beweerd.
Je kan je saldo maar 1x opmaken. Heb je bijv een 90 min/sms abonnementen, dan kan je bijv 70 smsjes sturen en 20 minuten bellen. En dus niet 90 min bellen en 90 smsjes sturen.
Dat is denk ik wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 14:34
Squall schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:13:
Ik heb even met T-Mobile gebeld en zodra je je abonnement omzet gaan alle kortingen die je had verloren.
Zo had ik bijv relax 300 voor 29,50 ipv 34,50 en 24 maanden gratis internet. Dat zou dan allemaal verloren gaan.
Daarnaast heb ik speciaal een sms bundel (25) erbij genomen omdat er geen sms in relax zit, en die moet je behouden omdat die voor de gehele periode afgesloten is.

Helaas voor mij kan ik dus nix met de wijzigingen :(
Daar zat ik ook mee. Ik heb ook een relax 300 en ik kreeg er 24 maanden web'n'walk Plus gratis bij.
SMS doe ik haast niet. En ik zit veel op internet onderweg van/naar huis in de bus en trein.

@ Megamind
Die aanbieding was al een tijdje geleden en volgens mij ook niet zo lang. Want me broertje wou de zelfde aanbieding. Denk max 2 maanden later en toen was de aanbieding er niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Calamor op 14-01-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hoe hebben jullie een gratis w'n'w gekregen? Ik heb net gebeld en die vertelde doodleuk dat ze niets speciaals voor me konden betekenen.

Ik ga denk ik maar gewoon naar een Voordeelsim abo:
Voordeelsim 150 min + 100 SMS voor € 8,75
Relax SO 90 min OF SMS € 7,50 :/

Maarja je betaald dan weer lekker 1 euro / MB data.

Edit: heb net een 1 jaar Flex simonly kunnen afsluiten voor 50% dus dat kon gelukkig ook nog.

[ Voor 15% gewijzigd door Megamind op 14-01-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Megamind schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:
Hoe hebben jullie een gratis w'n'w gekregen? Ik heb net gebeld en die vertelde doodleuk dat ze niets speciaals voor me konden betekenen.
Dat is al een hele oude actie.
Pagina: 1 2 Laatste