Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Vandaag een brief in huis gekregen waarin staat dat Debitel mijn abbonement op 12 dec 2009 beëindigd, omdat ik heb aangegeven dat ik mijn contract uit wou zitten ipv naar KPN over te gaan. Wil ik mijn nummer meenemen, dan willen ze voor 9 december de aanvraag voor nummerbehoud van een nieuwe provider binnen hebben.

Nu heb ik mijn zinnen gezet op de Motorola Dext/LG GW620. Deze schijnt uit te komen in week 50 respectievelijk 49. Ik wil geen sim-only en een losse aanschaf, maar gewoon een abbonement waarbij de telefoon inbegrepen is. (ivm kosten doorberekenen aan de baas).

Is er een manier waarop ik mijn nummer kan behouden, maar toch 1 van die 2 telefoons kan krijgen? Die telefoons komen pas rond de datum uit (als er al geen vertraging is) waarop mijn contract beëindigd word, net iets te laat dus. Of is het mogelijk dat ik het abbonement (incl. huidige nr) vanaf 12 december krijg en de telefoon zelf pas zodra hij uitkomt?

Ik heb dit topic express niet in het "debitel" topic neergezet, omdat dat alleen gaat over het beëindigen van je abbonement en niet over iets als het probleem wat ik heb

[ Voor 3% gewijzigd door heracles op 13-11-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Voor die tijd even een SIMkaartje kopen à €10 tot €12 euro, in je oude mobiel stoppen, en daar je oude nummer op laten zetten, en dan bij je nieuwe contract met je nieuwe telefoon nummerbehoud aanvragen van het tijdelijke simmetje -> definitieve sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
ShitHappens schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:08:
Voor die tijd even een SIMkaartje kopen à €10 tot €12 euro, in je oude mobiel stoppen, en daar je oude nummer op laten zetten, en dan bij je nieuwe contract met je nieuwe telefoon nummerbehoud aanvragen van het tijdelijke simmetje -> definitieve sim?
Kun je wel je nummer meenemen naar een prepaid? En is dit de enige wijze waarop het mogelijk is wat ik wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Als het goed is moet dat kunnen ja, vraag dat desnoods even na bij je provider.
Het is slechts één wijze, maar naar mijn idee toch wel de makkelijkste.

(Er zijn trouwens een aantal providers waarbij nummerbehoud gratis is, zoals T-Mobile en AH Mobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ga dan meteen na of prepaid van Debitel wel gewoon nog eventjes blijft bestaan... want zover ik weet staan providers opzegging met nummerbehoud alleen naar hun eigen prepaid-product toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Per saldo maakt de prijs van een tel met een abo weinig verschil met de losse prijs icm simonly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:03
Ben heeft abonnementen van een maand. Laat het nummer overnemen door ben en zodra de telefoon uit is neem je weer een ander abonnement met nummerprotering. Je moet misschien wel een maand wachten maar dat moet je er maar voor over hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
jelle. schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:05:
[...]
want zover ik weet staan providers opzegging met nummerbehoud alleen naar hun eigen prepaid-product toe.
Dat is echt onzin, je kunt naar elke (prepaid)aanbieder porteren.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Oh, nouja dan wel :) Let wel even op eventuele entreekosten als je naar andere (tussen)aanbieder gaat (bij abonnementen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
jelle. schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:03:
Oh, nouja dan wel :) Let wel even op eventuele entreekosten als je naar andere (tussen)aanbieder gaat (bij abonnementen).
Maar wie sluit dan ook voor dat ene maandje een abbo af? Cheap-ass prepaid kaartje zou prima moeten voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:06
Ben heeft abonnementen die elke maand opzegbaar zijn,dat zou dus een oplossing kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
dat was al gemeld...

kan je niet je abo verlengen en afspreken dat je de telefoon krijgt zo gauw hij uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:12
Naar een willekeurige telecomzaak gaan, abo verlengen en je toestel als preorder nemen. Is het wel handig als je weet wat het je gaat kosten, mij wilden ze zondag een abo met X2 aansmeren zonder dat ze wisten wat die ging kosten.
Pagina: 1