Onlangs heb ik Modern Warfare 2 aangeschaft, en wat een relaxt spel is dat
. Het probleem is echter dat het niet helemaal loopt zoals ik wil.
De instellingen in game zijn nu: 1280 x 1024/ 0 x AA/ Textures op High/ maar helaas moet ik alle andere instellingen uit/ erg laag zetten. Mijn FPS tijdens deze instellingen is gewoon goed (sneeuwmap al minder) maar ik denk dat ik met een redelijk goedkoop grafisch kaartje (max 70,-) al veel betere graphics heb! Verder valt mij op dat mijn RAM verbruik tijdens het spelen +- 90 % is!
Specs:
-Processor: Intel Core2Duo E6600 @ 2.4 Ghz
-Moederbord: Asus P5W DH DELUXE
-Geheugen: 2 x 1 GB Kingston DDR2-667 SDRAM @ Dual Channel
-Videokaart: Asus ATI EAX1900XT 256 mb
-Harde schijf: Samsung HD501lj 500 GB
-Voeding: Coolermaster real power 450
Zelf zit ik te denken aan een Sapphire HD4670 + HDMI. Maar zou dit overpowered zijn vergeleken de rest van mijn systeem?
Anders misschien een Asus EAH4650 . Een graka met HDMI heeft wel een pre, zodat ik straks 1080p films op mijn lcd tv kan kijken!
Ik zou graag weten wat jullie ervan denken?
De instellingen in game zijn nu: 1280 x 1024/ 0 x AA/ Textures op High/ maar helaas moet ik alle andere instellingen uit/ erg laag zetten. Mijn FPS tijdens deze instellingen is gewoon goed (sneeuwmap al minder) maar ik denk dat ik met een redelijk goedkoop grafisch kaartje (max 70,-) al veel betere graphics heb! Verder valt mij op dat mijn RAM verbruik tijdens het spelen +- 90 % is!
Specs:
-Processor: Intel Core2Duo E6600 @ 2.4 Ghz
-Moederbord: Asus P5W DH DELUXE
-Geheugen: 2 x 1 GB Kingston DDR2-667 SDRAM @ Dual Channel
-Videokaart: Asus ATI EAX1900XT 256 mb
-Harde schijf: Samsung HD501lj 500 GB
-Voeding: Coolermaster real power 450
Zelf zit ik te denken aan een Sapphire HD4670 + HDMI. Maar zou dit overpowered zijn vergeleken de rest van mijn systeem?
Anders misschien een Asus EAH4650 . Een graka met HDMI heeft wel een pre, zodat ik straks 1080p films op mijn lcd tv kan kijken!
Ik zou graag weten wat jullie ervan denken?