Hello,
Ik zit met een probleempje, en ik hoopte dat iemand mij hier verder kan helpen
Ik had dus dinsdag Modern Warfare 2 gekocht (erg vet spel overigens) maar ik wou graag in een party met mijn vrienden zodat we samen in potjes konden. Echter, dit lukt niet. Je krijgt constant de error 'unable to connect the host'. Dit krijgt iedereen bij elkaar.
Hoog waarschijnlijk ligt dit aan mijn NAT. In MW2 geeft hij ook aan dat NAT op strict staat. Dat is dus niet mooi, en ik heb al wat geprobeerd om hem open te krijgen zonder succes. Hieronder even een overzichtje wat ik al heb gedaan.
- In windows firewall MW2 toegestaan
- In windows firewall de poorten toegevoegd die ervoor nodig zijn*
- Anti-virus uitgezet
- Naar mijn IP gegaan, zodat ik in mijn router kwam. En daar de poorten toegevoegd.
- UPnP gecheckt of hij aan stond.
- Router gerestarted
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, dus alle help zou gigantisch fijn zijn!
Alvast bedankt,
Bart
*:
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960
Ik zit met een probleempje, en ik hoopte dat iemand mij hier verder kan helpen
Ik had dus dinsdag Modern Warfare 2 gekocht (erg vet spel overigens) maar ik wou graag in een party met mijn vrienden zodat we samen in potjes konden. Echter, dit lukt niet. Je krijgt constant de error 'unable to connect the host'. Dit krijgt iedereen bij elkaar.
Hoog waarschijnlijk ligt dit aan mijn NAT. In MW2 geeft hij ook aan dat NAT op strict staat. Dat is dus niet mooi, en ik heb al wat geprobeerd om hem open te krijgen zonder succes. Hieronder even een overzichtje wat ik al heb gedaan.
- In windows firewall MW2 toegestaan
- In windows firewall de poorten toegevoegd die ervoor nodig zijn*
- Anti-virus uitgezet
- Naar mijn IP gegaan, zodat ik in mijn router kwam. En daar de poorten toegevoegd.
- UPnP gecheckt of hij aan stond.
- Router gerestarted
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, dus alle help zou gigantisch fijn zijn!
Alvast bedankt,
Bart
*:
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960