Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer Game Start Komt er na een poosje een zwart scherm en dan geluid blijft hangen.
Hij blijft zo ook al na 1 uur.
De Pc reageert ook niet dus moet ik de pc wel uitdoen met de stekker.
Windows 7 zegt er zelf ook niks van dat er een error was.
Ik denk zelf dat mijn Graphic Card een beetje overheated is.

Mijn Specs : Intel Pentium Dual-Core E5200 @ 2.50 GHz
Geheugen: 3 GB ; 1x 1gb 1x 2gb DDR2
Grafische kaart: Asus EN9600GSO MAGIC/HTDP/512M
Moederbord van GigaByte
OS: Windows 7 32bit Versie 6.1 Build 7600 (Retail Versie)
Ik speel al mijn spellen met uitzondering van Grand Theft Auto 4 op High GTA 4 speel ik op medium met hoge AA.
Ik heb het meest dit probleem met Cod 4
Normaal in Windows zelf heb ik nooit dit probleem dus ik denk dat het aan me grafische kaart licht.

Iemand Ideeën?

Dank U Alvast _/-\o_

(P.S Niet aanzetten met Asus SmartDoctor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Als je het idee hebt dat het aan de temperatuur van je grafische kaart ligt, waarom meet je dit dan niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
*Kijkt in glazen bol*

Nope, leeg.

Kijk hier eens voor de temperaturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wat heb je zelf al geprobeerd? :?

Drivers ge-update? Temperaturen van je CPU en GPU eens goed bekeken? Geheugen getest?

Enzovoorts. Hier kunnen we niets mee natuurlijk. :/

Waarom heb je trouwens 1x1GB en 1x2GB in je PC zitten? Op deze manier draait je geheugen single channel. Je kan beter die 1x1GB eruit halen en nog een module van 1 x 2GB bijplaatsen. Of van beide nog 1 bijplaatsen, zodat het netjes in dual channel draait. Maar zoals je het nu hebt draaien draai het maar op "halve kracht".

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 11-11-2009 20:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat van de drivers zit goed met direct x 11 en de nieuwe driver van 9/10/09 is dus goed ik test wel die tempratuur.
En bedankt voor de snelle reacties van 1 minuut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh maar hoe doe je dat temperatuur geval dan ik ben dan wel een game aan het doen.
Dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mja, je moet zowieso dingen proberen uit te sluiten. "De standaard testjes" uitvoeren.

Voeding, RAM, VGA, CPU, eigenlijk alles moet je ff nalopen en eventueel testen. En zowieso van elk onderdeel de laatste drivers downloaden en installeren.

Zoals je het nu vraagt zijn er simpelweg té veel dingen die het kunnen zijn.

Misschien deze eens doornemen:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter Staat vast wel iets bruikbaars in.

(Misschien staat hier ook iets bruikbaars in: Overclocking & Tweaking FAQ )
(Of misschien je HDD's even nachecken: OM FAQ )

Voorzetje om op te googelen:

Mem:

-Memtest86
-Memtest Windows

CPU:

-Coretemp
-HWMonitor
-Realtemp
-PRIME95
-CPU-Z

GPU:

-ATiTool
-Furmark
-GPU-Z
-MSI Afterburner
-Rivatuner

Alles:

-Everest
-Sisoft Sandra

Werk aan de winkel. :D Succes met testen!!! En als je na of tijdens het testen nog wat wilt weten kunnen we je beter helpen denk ik. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Format-C op 11-11-2009 20:56 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i923.photobucket.com/albums/ad78/jorgos9/ScreenTemp1.jpg

Hier een Image voor de hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt RappieRappie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zie nog steeds geen GPU-temperaturen; vind trouwens wel dat je iets je airflow kan doen. Geen idee of dit idle of load temperaturen zijn maar mijn 8HDD's worden per stuk niet warmer dan 21 graden, zelfs onder load.

Ow, heb je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif wel eens gezien? Is handiger posten als je nog iets toe te voegen hebt...

[ Voor 0% gewijzigd door MAX3400 op 11-11-2009 20:53 . Reden: Telfoutje... ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hallo en welkom op GoT :W

Ik wil je vragen om Het algemeen beleid nog eens goed te lezen. Daar staat namelijk in wanneer en hoe je een topic aan mag maken.

Om je goed te helpen met je probleem is veel meer informatie nodig dan je nu geeft, maar belangrijker: we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar mogelijke oorzaken en zorgvuldig test. Daar zie ik hier geen spoor van, dus dit topic gaat op slot.

p.s.
Je posts komen rommelig en onduidelijk over. Ik verzoek je om je tekst nog eens terug te lezen alvorens je op de 'submit'-knop drukt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.