Goedkoop 2e (PCI) videokaart t.b.v. Dual-Screen

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Ik ben voor een 20-tal PC's op zoek naar de allergoedkoopste PCI videokaart om een 2e monitor output te realiseren om zodoende een 2e scherm aan te sluiten.

Bizar dat een 1GB PCI-E kaartje minder dan €30,- kost terwijl losse PCI kaarten nog steeds voor 4 tientjes gaan. Iemand een tip waar ik goedkoop, snel en niet stuk-voor-stuk via marktplaats?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:48

M2M

medicijnman

een vraag oproep plaatsen op V&A van tweakers.net?

Anders weet ik het ook niet want die dingen worden voor zover ik weet allang niet meer in grote getale geproduceerd / verkocht.

-_-

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tsja wordt lastig, hoe schaarser een product, hoe duurder deze al worden over het algemeen

pricewatch: Club3D 6200 PCI 256MB

is het goedkoopste in de pricewatch. Bel ze op en vraag of je combinend shipment kosten kan doen. Zal je hoe dan ook wat schelen in prijs :)

Xbox Live ID:Notna8310

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat je haast hebt als het voor je werk is, is begrijpelijk, maar dat ontslaat je niet van de plicht om zelf op zoek te gaan voordat je op GoT post, en als je hier dan post om volledig en duidelijk te zijn.

Hier meld je niet waar je dan gezocht hebt, op welke termen, wat je exact vond (links) en waarom je denkt dat je daar niet alles mee gevonden hebt. Daarnaast vermoed ik sterk dat je niet op GoT zelf gekeken heb aangezien je niets meldt over andere recente topics over PCI VGA kaarten, zoals 2e pci kaart werkt niet

Bovendien ben je wel erg karig/kort door de bocht in je eisen. De allergoedkoopste PCI VGA's kunnen door gebrek aan geheugen (4MB of minder) vaak niet meer dan 1024x768 aan in full-colour, en geven sowieso op hoge resoluties onleesbaar slecht beeld - en ja, die kaarten worden daadwerkelijk nog verkocht.

Ik zou je willen vragen om dus even zelf je huiswerk te doen. Misschien heb je zelf al erg grondig gezocht, maar dan hoort uitgebreid en duidelijk in je topicstart verslag te staan van hoe/wat/waar. Dat staat er niet dus gaat dit topic dicht wegens gebrek aan inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.